- Offizieller Beitrag
http://www.20min.ch/sport/eishockey/story/14192890
Wünsche viel Spass und nicht zu grosse Erwartungen an Brown.
http://www.20min.ch/sport/eishockey/story/14192890
Wünsche viel Spass und nicht zu grosse Erwartungen an Brown.
Chasch du eigentli amigs neumed luege larry? Wobi bi dir isch namitag, da bisch lieber mit bier am pool.
Letsch Jahr hani die ganze Playoffs glueged, mit Schwiizer IP Nummere und Teleclub via Swisscom Air.
Das isch über en Kolleg gloffe, jetzt hanis nonig installiert, ich lueg dänn d Zämefassig uf de Siite vo SF und verfolge de Live Ticker am Pool, genau wie Du Dir das vorstellsch!
D krise isch nanig usgstande, de herbscht wird ungmüetlicher als erwartet.
Ich ligge mitere Gripp dihei im Näscht und drum au nur vorem Liveticker.... Das glaubsch ja nöd, vom 2:0 zum 3:4 unglaublich. Hoffentlich chönd sich d'Jungs nomal ufraffe und dä Match heibringe. Und dä erschti Topf vom Dustin hani au verpasst, huere siech
Und vonere Krise chasch rede wämmer emal no knapp vorem Strich sind, aber junge, mir sind immerno zweite!
Bin auch krank dehei. Defensiv schlicht erbärmlich. Von beiden. Und was wäre Zug ohne die Lockout Line. Aber es scheint heute Abend zu reichen. Dafür sind die Jungs dann im Play off fix und fertig weil sie Shedden immer dermassen forciert...
Ueber Lashoff äussere sage ich nix mehr...
Lashoff ungenügend von A-Z
de topf von döstin, herrlich!
de lashoff isch de gröscht stolperi woni jemals gseh han.
Unser Farmteam in Toronto kann Lashoff bald wieder abholen
Dä wäre ja Signioretti von GCK noch besser
Immer ist es Lashoff. Von Tambellini hab ich gar nichts gesehen. Das Problem war nach dem 3:1 wollte man nur noch für die Galerie spielen.
Vielleicht lernt man ja was draus, unterhaltend wars allemal.
Ja Überheblichkeit hart bestraft und Flüeler mit gefühlten 25 Abprallern.... Hat mir heute nicht gefallen.
Lashoff auch schwach... Ja.
Zitat von cm8Und vonere Krise chasch rede wämmer emal no knapp vorem Strich sind, aber junge, mir sind immerno zweite!
tönt ja scho kuul, aber e krise fangt nöd erscht dänn aa, wämmer vom zweite Rang duregreicht worde isch. die eint oder ander niederlag gits immer, aber die letschte paar mätch sind es alarmzeiche. klar, me cha alles verharmlose und schönrede. nur hät de ZSC ide letschte jahr dänn am beschte gspielt, wämmer sich nüt vorgmacht hät. isch aber schwierig, wämmer grad na Meischter worde isch, scho klar.
Zitat von Der WeiseImmer ist es Lashoff. Von Tambellini hab ich gar nichts gesehen. Das Problem war nach dem 3:1 wollte man nur noch für die Galerie spielen.
Vielleicht lernt man ja was draus, unterhaltend wars allemal.
Bei Tambellini wissen wir aber, dass er es besser kann. Bei Lashoff wissen wir nun, dass er nichts kann...
Immer nur 30-40 Minuten Volleinsatz unseres Teams -> man müsste allen auch den Lohn um 1/3 kürzen !
Es kotzt mich wirklich an, denn vor ca. 8 Runden hatten wir 12 Punkte Vorsprung auf den Strich und wenn wir noch 2 Spiele verlieren sind wird beim Strich !
Genau wegen Spielen wie gestern gehe ich nur noch ab und zu an Matches und verzichte bewusst auf die Saisonkarte !
Zitat von zsc79Immer nur 30-40 Minuten Volleinsatz unseres Teams -> man müsste allen auch den Lohn um 1/3 kürzen !
Es kotzt mich wirklich an, denn vor ca. 8 Runden hatten wir 12 Punkte Vorsprung auf den Strich und wenn wir noch 2 Spiele verlieren sind wird beim Strich !
Genau wegen Spielen wie gestern gehe ich nur noch ab und zu an Matches und verzichte bewusst auf die Saisonkarte !
guet, jetzt weiss es wahrschienlich au de hinderletscht...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!