Der GC-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
Scho no schpannend.
Chan würklich alles passiere (ich weiss - wie immer).
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Scheisse; jetzt hab ich doch tatsächlich einen zweiten und dritten Beitrag im weltweit überflüssigsten und unnötigsten Pinnwand-Thema geleistet. Entweder es gelingt mir, mich sofort zu bessern, oder der Löschroboter muss diesem Problem angepasst werden ...
-
-
-
-
-
-
sächsfoif
-
Larry du Modefan....herrlichi Diskussion bi eu FCZ'ler änä.....
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Das sind sicher dä larlf und dä Gysino
-
Zitat von Champs-de-Mars
das isch s'erscht und letscht mal das ich da ine wird schribe. aber ich chan bestätige, dass es nöd die beide sind, gib aber kei näme bekannt
-
Zitat von Champs-de-Mars
richtig. und mier schtossed grad uf d'Playouts vo dim scheiss Verein aah.
-
lol, also wänn gc & de Z meister werdet & d'waldbuebe abstieged, dänn chauf mer für nöchst saison es whirlpool saison abo: dänn dörf au de champs mal dri hocke...
hät scho öpper erwähnt, dass mir immerno uf em 1. rang sind?
-
Zitat von larlf
lol, also wänn gc & de Z meister werdet & d'waldbuebe abstieged, dänn chauf mer für nöchst saison es whirlpool saison abo: dänn dörf au de champs mal dri hocke...
hät scho öpper erwähnt, dass mir immerno uf em 1. rang sind?
Fragt sich nume no wie lang. Rot-Blau wird am Suntig wahrschinli temporär Tabelleführig überneh und dänn mal luege, wie Jungs reagiered. Wenns so spieled wie zwüsched 15-45 min gege St. Galle wirds gege jede Gegner schwierig. Immerhin: All Spieler wieder parat und nüm gspeert!
-
Platz 1 isch es Goodie. Mir dörfed Meischter werde, Bisel muess. En Europacup (-Quali) Platz muess aber underdesse s Ziel si, aber hinder de 2. Platz z gheie isch ja scho fascht schwierig worde, wämmer d Resultat vo de letschte Rundene vo YB, St. Galle und Sion aalueged. Und im Cup simmer ja au no debi.
-
yups, isch def. so!
aber züri wird wohl ändi saison nöd wiet hinder eus sie, wänns so wieter mached... (& da ja ebe: die vordere scheisse spieled, wieso söll züri nöd dure zieh?) -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!