Fussball WM 2014 Brasil

  • Zitat von Larry

    Han au no paar gueti Erinnerige:

    - EM 96 Eröffnigsspiel ENG-SUI (1:1) im alte Wembley

    - EM 2004 Portugal (SUI-CRO 0:0 und SWE-BUL 5:0) mit de Engländer in Lissabon :cool:

    - WM 2006 au no s Spiel SUI-KOR 2:0

    Leider han ich USA '94 verpasst - wäri gern debi gsi! :sad:

    Hmm, simmer also im 96i scho glichziitig im gliche Stadion ghocket und händ eus bis 2014 immer no nie live gseh;-)
    Bin i übrigens 2 Wuche gsi (mit dä Spiel in Birmingham), sind wohl mini 2 härtischte Wuche gsi i mim Läbe;-) USA 94 bin au gsi, zumindest bi de beide Spiel im Pontiac Silverdome.

    • Offizieller Beitrag

    Ha ha, ächt? Ihr zwei...

    Und im 96gi bin natürlich au gsi. De erscht Match mit eme sinnlose Tagesusflug und immerhin zwüsched em zweite und em dritte simmer dänn eifach dete bliebe und händ ein Rückflug und ein Hiiflug eifach nöd iiglöst. Wüsst gar nöd, öb das hüt no würd gah.
    Ich glaub sogar, min einte Rückflug hani verschänkt und öpper andersch isch hei gfloge, wo suscht mit eim via Fähre hei gange wär.

  • Also mir sind vor em Match z'dritte ime Pub ganz i dä Nöchi vom Wembley gsi und mir sind garantiert die einzige Schwiizer gsi. Ich glaub mir händ mit jedem Ängländer agstosse;-) Meischtghörte Spruche: Who hates Switzerland? Die händ eus eifach gern gha:-) Aschlüssend i dä Stadt bisch eh vor em Spunte gstande und häsch gfäschtet. OK, zwüsched dure hätt eus die beritteni Schmier müesse beschütze, aber nachher isch wieder friedlich gsi. En unvergässlichi Ziit, definitiv.

    • Offizieller Beitrag

    Summa summarum war es wohl eines der eher besseren WM Eröffnungsspiele. Ausser vielleicht den 20 min nach der Pause war stets irgendetwas los. Goalszenen waren allerdings selten. Beidseits nota bene.

    Kroatien hat eine gute Leistung geboten. Dafür aber etwas wenig Gegenwert erhalten. Bei beiden Mannschaften war zu spüren, dass man in erster Linie hinten absichern wollte, bevor man sich in offensive Abenteuer stürzte.

    Brasilien schaffte es allerdings nach dem 0:1 Rückstand, das Spiel durch ihren besten, sprich gefährlichsten, Stürmer auszugleichen. Kroatiens Goalie ist dabei nicht von aller Schuld frei zu sprechen. Anders gesagt: Ein Spitzentorhüter hätte wohl keines der drei brasilianischen Tore zugelassen.

    Der Penalty war auf den ersten Blick keineswegs zwingend. Allerdings ist ‚zurückhalten des Gegners‘ auf dem ganzen Spielfeld stets Foul und wird im Strafraum bei einem Schiri, welcher die Regeln konsequent anwendet, mit Penalty bestraft. Gross jammern sollte Kroatien deswegen nicht.

    Das dritte Tor durch Oscar (Chelsea) war insofern speziell, dass beim Torschützen während seinem Lauf aufs gegnerische Tor keinerlei „Ausholbewegung zum Schuss“ festzustellen war. Dafür kickte der Supertechniker den Ball aus vollem Lauf, wenn man so will, ohne Ansage, per Spitzguuge (!) aufs Tor. Und wiederum passte der Ball exakt zwischen Pfosten und des bemitleidenswerten Torhüters Arme und rollte über die Linie ins Tor.

    Natürlich, Brasilien hat viel Luft gegen oben. Die Leichtigkeit des CONFED CUP’s scheint vorderhand verflogen. Allerdings ist der Einsatz an einer WM auch etwas anderes. Man bedenke: Kaum je wurde Weltmeister, wer die Gruppenspiele mit magischem Spiel dominierte, sondern wer sich in der zweiten und dritten Turnierwoche markant zu steigern vermochte. So wird es wohl auch heuer sein.

    Ich hatte mich während dem Match gefragt, ob die Schweizer analog den Kroaten ein solches Spiel aufs Parkett zu legen imstande gewesen wären? Denke eher nicht. Wobei vom Resultat her vielleicht ebenfalls eine 2 Tore Niederlage drin gelegen wäre?

    Schauen wir am Sonntag, was die Schweiz gegen Ecuador zu bieten, bzw. zu erreichen vermag.

    • Offizieller Beitrag

    Ha ha, Benny. Chum jetzt. Vo dir hetti jetzt definitiv nöd sone "Club-Brülle" erwartet, bi de Meinig zum Penalty.

    Mer chan villicht argumentiere, dass es de Schiri falsch gseh hät. Alles anderi verschtah ich ächt nöd.

    Anderersiits weiss mer als Team, dass mer chli Päch hät, wämmer i de Gruppe mit em Gaschtgeber zueglost wird. Vor allem, wänn d'WM nöd i de Schwiiz oder Pole oder so schtattfindet.

  • de shitstorm im internet wieder, herrlich. blabla betrug, fifa isch korrupt und bevorzugt dä gaschtgeber,
    mier sötted nur schiris us europa ha. alles so en blödsinn. so züüg passiert jedes wuucheend in ganz europa
    mit angebliche top schiris. dänn händ sich kroate no über das goal beschwert wo aberchännt worde isch,
    wobii das es glasklars foul am goalie gsi isch. grausam. isch besser gsi ohni.

  • Zitat von Reto

    Ohni Internet? Dänn hettsch di ja jetzt nöd chöne drüber ufrege da ;o)

    Das mit em Penalty chani aber scho nahvollzieh us Sicht vo de Kroate und überraschend isch das ja au nöd.

    Rot für de Neymar wär au no abracht gsi... das no es chlises Detail... Diskutiere nöd gern über Schiris, isch eifach schad das
    es grad bim Start-Spiel so cho isch... Hoffed mer es wird besser...

  • Zitat von Gysino

    de shitstorm im internet wieder, herrlich. blabla betrug, fifa isch korrupt und bevorzugt dä gaschtgeber,
    mier sötted nur schiris us europa ha. alles so en blödsinn. so züüg passiert jedes wuucheend in ganz europa
    mit angebliche top schiris. dänn händ sich kroate no über das goal beschwert wo aberchännt worde isch,
    wobii das es glasklars foul am goalie gsi isch. grausam. isch besser gsi ohni.

    gsehni genau glich. vor allem hät de tschäpser, bis uf de penaltyentscheid nöd guet, sondern sogar hervorragend pfiffe. und welle spiller uf em feld hät weniger als 1 fehler gmacht...?

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!