Champions Hockey League 2015/16

  • ich han's gester herrlich gfunde, wieder mal vo nöchem de Spieler zueluege chöne. Aber Dübi Halle mit ÖV isch scho chli doof, mal luege, obi mir W'thur ahtuen.

    drum bini au am Sevi sinere Meinig: lieber im August/Sept. no i chline Halle und wänns wieter wür gah, dänn uf grösseri uswiche.

  • Zitat von Sevi


    letztes Jahr in den Gruppenspielen gegen Färjestad und Wien in der Halle hatten wir genau auch nur 3000 Leute, da wären auch in der Halle keine 2000 gekommen gegen die Franzosen. Und auch wenn: Lieber vor 1500 in Dübi als 3000 in der Halle.

    ok, meine zahl war vielleicht etwas hochgegriffen. glaube aber schon, dass dübi etwas abschreckend war wegen öv-anschliessung, komfort (wc & verpflegung), sicht, etc...
    aber wichtiger ist nun einfach, dass wir bei allfälligen viertel-/halbfinal- oder sogar finalspielen zuhause spielen könnten.

    • Offizieller Beitrag

    Das mit em beobachte/mitlose vo dem wo uf de Spielerbank passiert, und zwar würklich hautnah, isch s einzige positive gsi vo dere Saison.

    Ich han die Idee mit em Stadiöndli vo A-Z e Furzidee gfunde und finde das au hüt no! :spinneli:

    Han die erschte Spiel vo hinder em Goal glueged und gfunde entweder wirsch Supporter und bisch somit uf de Längssiite oder gasch kei Spiel meh go luege.

    Bin dänn (wieder) Supporter worde und han wenigstens öppis gseh, aber zum Priis vo früe ahstah damit wenn d Halle ufgmacht häd häsch din Platz müesse erkämpfe und häsch en au nüme chöne verlah! Zum Glück isch mini Frau au mit debi gsi, so hämmer chöne abwechsle.

    Und dänn das stundelange stah!

    Würdi hüt zu 100% nüme mache!

    Isch e (sportlich) gueti Saison gsi aber zum Glück simmer nöd Meister worde, wär ja kei Sau ume gsi! :roll:

  • Ja, isch würkli katastrophal gsi. Mir händ dSaisoncharte hinderem Goal im obere Rang gha. I de erste Reihe häsch einigermasse öpis gseh, i de zweite Reihe ca. 10% vom Isfeld nüme und i de vierte Reihe häsch nur no ca. 2/3 vom Isfeld gseh. E riesigi Katastrophe isch das gsi.

    Und als Belohnig für die scheiss Plätz händs dSupporter vo de rechte uf di link Siite gno und somit vielne Stadiönli-Saisonkartebsitzer de alti Platz im Hallestadion weg no. E wahri Frechheit isch das gsi. Schliesslich isch das sgrosse Verspräche gsi im Vorfeld.

    Au wenns bitter gsi wär, aber sie hetted müesse (so wie dFuessballclubs in Züri) ei Saison in Chloote oder Zug go spiele.

  • städiondli hani geil gfunde, no nie e meischterschaft so intensiv mitübercho...kurzi dischtanz zum iisfäld...
    mir händ öis föift uf den längssiete zoberscht anegstellt und nach es paar spiel häts glanget wän zwei 45 min vor em spiel det gsi sind...es hät bi eus es gwohnetsrächt uf de platz ibürgeret gha

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Zesi 05


    Au wenns bitter gsi wär, aber sie hetted müesse (so wie dFuessballclubs in Züri) ei Saison in Chloote oder Zug go spiele.

    Ganz mini Meinig!

    D Supporter sind scho immer links gsi!

    Was Du meinsch isch Team 2000!

    Ich han als Supporter top Plätz übercho i de neue Halle, no besseri als ich früener als Supporter dört gha han!

  • Zitat von ZSColin

    War geil im kleinen Stadion! Bin ganz vorne unter den Sitzplätzen bei den Spielerbänken gestanden. Eigentlich verstehe ich Larry absolut. Aber dass man die Jungs und was so auf der Bank abgeht für einmal so hautnah mitbekommt wirklich cool. Würde ich gerne eine ganze Saison so erleben? Sorry, no way I'm too old........

    demfall bisch es wohl doch Du gsi, wo vor mir gstande isch. bin im 2. + 3. Drittel au hinder de Z Bank gsi.
    Aber weder das (Profil)Bild da, no das vom Büro, händ mit dere Person vor mir übereingstumme, d.h. döt wo die Fotene gmacht worde sind, bisch demfall au Du no 1-2 Jährli jünger gsi :mrgreen:

    cool hani gfunde, wie d'Gsichter vo de Spieler usgsend, wänns zrugg chömed: mega konzentriert, scho fast verbisse oder (praktisch) jedesmal mit emne riese Grinse (Baltisberger) im Gsicht.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    demfall bisch es wohl doch Du gsi, wo vor mir gstande isch. bin im 2. + 3. Drittel au hinder de Z Bank gsi.
    Aber weder das (Profil)Bild da, no das vom Büro, händ mit dere Person vor mir übereingstumme, d.h. döt wo die Fotene gmacht worde sind, bisch demfall au Du no 1-2 Jährli jünger gsi :mrgreen:

    cool hani gfunde, wie d'Gsichter vo de Spieler usgsend, wänns zrugg chömed: mega konzentriert, scho fast verbisse oder (praktisch) jedesmal mit emne riese Grinse (Baltisberger) im Gsicht.

    Schoso! De C.Baltisberger hät würkli (meischtens) en Smile uf de Lippe gha. Defür isch sin Brüeder vom Crawford 2 x heftig zämegstuucht worde (f..king pu..y hockey!). Yup d'pic sind alli scho "ziemli" alt.......

    A propos Stadiönli: Bin au uf de Längssiite über de Spielerbänk gstande. Und irgendwänn hät's mch au nümme so gstört. Mir händ ja Robbitaille gha und ziemli guet gspielt, bzw. sind gueti Spiel gsi. Was aber brutal gfehlt hät, sind die gägnerische Fans. Nur es paar Chlotener sind jewiiels im STadiönli gsi. Hani würkli ganz, ganz übel gfunde. Und isch au das, was mich am CH-Hockey freut, bzw. geil finde. Das hät mer - und wird mer - immer fehle imene NHL-Stadion. Ich weiss, ich weiss, anderi Fankultur, viel wiiteri Wäg, etc. etc. - Isch eifach es Statement.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    ä wie bitte????

    Kei Fans vom Gegner imene NHL Stadion????

    Bisch schomal gsi?

    Je nach Gegner (vor allem Original Six) und vorhandene Tickets chömed die zu tausenden! Wänn Montreal in Florida spielt isch scho fascht 50:50! :wow:

    Gilt au für die andere Sportarte wie Football!

    Okay, da häsch wahrschienlich Rächt. Ich bin im '95 i zwei NHL Stadie gsi (v.a. im Garden). Und damals isch es also definitiv nöd so gsi.
    Und Stimmig wie amene CH-Hockey Game häsch i de NHL immerno never ever! - Usnahme bestätiget d'Regle. Fan-Gesang, sich gägesiitig abeputze, etc.
    so usgeprägt isch es nöd! Und d'Stimmig i eusere Kirche namens Hallenstadion isch au nöd d'Referänz für d'CH.

  • Die Fankultur ist halt ganz anders. Es gibt keine Gästefansektoren und auch keine "Fankurven", Choreos oder gar ein Repertoire an Fangesängen. Die teilweise recht zahlreichen Gästefans sitzen über das ganze Stadion verteilt und insgesasmt sieht man sowohl mehr Heim-wie auch Gästetrikots als hier. Die Schlachrufe heissen überall gleich: Let's go... (Rangers, Blackhawks, Islanders,Panthers, whatever...) oder Let's make some noise und werden über die Lautsprecher initiiert. Sicher gibt es Unterschiede von Stadion zu Stadion und es kann auch laut werden, häufig aber erst via Loudspeakers. Und ein Playoff-Spiel ist auch massiv lauter als ein "bedeutungsloses" regular Season Game.

    Das montone Getrommel im Waldstadion leicht nördlich nervt mich auch gewaltig, andere Stadien sind nicht so schlimm.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Mues au da wiederspräche!

    Es isch anderscht, aber nöd schlächter, im Gägeteil, und i de Playoffs ghat definitiv d Post ab!

    Das Trommel-trommel-mü-mü-mü i de Schwiiz isch für mich nur no :gaehn:

    Larry, in dem Punkt findet mir eus nöd. Ich find's definitiv schlächter. Und wer weiss, viellicht hilft's ja, dass
    mer jetzt ab dere Saison au bi eus en "richtige" Fan-Egge händ. I de PO's gaht au bi eus i de CH d'Poscht viel
    meh ab als i de Regular Season - isch also es Nullsumme-Spiel.

  • Für die, die auch die anderen Spiele verfolgen, leider gab es letzten Samstag eine 4-5 Niederlage der DEG gegen Turku. Ich bin noch heute angefressen, nicht nur durch die desolaten Schiedsrichterleistungen, sowas habe ich schon lange nicht mehr gesehen, aber auch, die einen würden sagen abgebrühtheit des Strafe raus holens vor dem Siegtreffer 50 Sekunden vor Schluss, die anderen, sowas hat eine Finnische Mannschaft nicht nötig. Doch gleichermaßen habe ich mich über den Verursacher der DEG Rönnberg geärgert, denn so darf man, wenn man doch weiß, wie katastrophal diese Schiris über 58 Minuten gepfiffen haben, nicht an den Spieler rangehen. Sichtbar da unten.

    http://www.laola1.tv/de-de/video/kreutze…ext/383278.html

    Auch dieser Zeitungsbericht fasst das Spiel gut zusammen.

    http://www.wz-newsline.de/lokales/duesse…turku-1.2007744

    Am Freitag bin ich erstmal in Winterthur und danach geht es nach Linz zum vermutlich entscheidenden Spiel. :wink:

    Grüsse
    ZSC/DEGShanahan

    ZSC/DEGShanahan

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!