Auston Matthews
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von danizscEine Lobeshymne nach der anderen ........ Und bis jetzt absolut berechtigt!
UND ........ er spielt für unser Team, yeah! Danke Crawford, danke Salis, danke allen, die diesen Move möglich gemacht haben! -
Zu siinere Verletzig:
@THNRyanKennedy: Auston Matthews' back injury very minor, still getting treatment, says agent Judd Moldaver.
-
Gseht guet us
@THNRyanKennedy: Auston Matthews officially day-to-day (back) as per agent.
-
Tja, gem. Silvan Schweizer vom Tagi isch dä Auston no 10 Täg out...
-
Naja, waere schön, wenn es auf der Website mal ein Update dazu geben würde: Letzte Info vom 2.11.....
-
-
-
au interessant, dass mir innerhalb vo 40 min i allne halle sind
aber no meh beiedruckt er mich dur sin ehrgiez & iisatz, au näbed em ies, wänn mer das liest!
-
Scho! Und hüt spillt er ja schiins wieder, gang glaubs doch i d'Halle... [emoji41]
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Frög mal d'bieler wo's letscht mal i d'halle händ dörfe spiele....
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von larlf.....aber no meh beiedruckt er mich dur sin ehrgiez & iisatz, au näbed em ies, wänn mer das liest!
Obwohl das sicher vorbildlich isch muessi aber au säge, dass wänn ich i minere Lehr als Stromer d'Ussicht vor mir gha het, i mim Bruef i dä nächste 10 Jahr jensti Milione zverdiene, heti dä Phaseprüefer au nurno zum schlafe uf d'Siite gleit und au i minere Freiziit es paar Kabel verleit wänndweischwanimein
-
- Offizieller Beitrag
Thomi Made My Day!
-
ja & nei:
ich glaub nöd, dass s'gäld de gröscht ahtrieb bi ihm isch. das machsch us spass & ehrgiez.ob ich die nöchste 15 jahr lang 3-5 oder 7-10 mio pro jahr überchum, isch mir persönlich ehrlich gseit egal. aber wännd scho soo talentiert bisch, wettsch nöd nur eine vo vielne sie & nur mit fliess machsch no meh drus, als anderi (wo mit meh training müend s'problem vom talänt wegmache)
und eigentlich hani gmeint, dass er näbed all dem iesatz für d'karriere au no schuel wieter macht! nöd, dass er mit em alte über hockey redet
isch doch grad bi eus immer s'thema sport und/oder usbildig? -
- Offizieller Beitrag
Zitat von ThomiObwohl das sicher vorbildlich isch muessi aber au säge, dass wänn ich i minere Lehr als Stromer d'Ussicht vor mir gha het, i mim Bruef i dä nächste 10 Jahr jensti Milione zverdiene, heti dä Phaseprüefer au nurno zum schlafe uf d'Siite gleit und au i minere Freiziit es paar Kabel verleit wänndweischwanimein
Aber im Gägesatz zumene Stromer hät de erfolgriichi, jungi Hockeyspieler de eint oder ander Versuechige z'wiederstah ("mit mim Talent langets", "ich mache echli Party", "es gibt ca. 100 Jungs wo dini sogenannte Fründe wänd si - und ca. 5 x soviel Chicks wo mit dir Bunga-Bunga mache wänd", "alli Lüüt vo de Press findet mich sensationell!", "ich bin absolute VIP", etc. etc. etc.) - Obwohl möcht' dir ja nöd z''nöch trätte, viellicht isch das ja bi dir au ohni grossei Hockey-Karriere de Fall gsi.
-
- Offizieller Beitrag
Die User von watson sind der Meinung Matthews ist der wertvollste Spieler der NLA:
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryDie User von watson sind der Meinung Matthews ist der wertvollste Spieler der NLA:
Das änderet immer wieder. Zur Ziit isch er 5. und de Inti isch 1. - easy.
-
Dä Auston isch gem. 20min.ch dä bescht Usländer...
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Vladi-19Dä Auston isch gem. 20min.ch dä bescht Usländer...
De bescht NEU Usländer. Aber au so würd er wohl mit em Bouchard die Krone teile.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!