Lugano - ZSC 10.10.2015

• De Spruch i de Playoff zellts isch uf das bezoge gsi, dass e Tabelle vom Oktober nüt mues heisse und nöd, dass es es agstrebds Ziel söll sie, am Strich umezgurke!

Das mir all lieber Sieg vom ZSC gsehnd und e Quali wie 2014 isch ja logisch.

Das es die Saison bis jetzt es paar würkli unterirdischi Spiel gä hät vo eusem Team isch Fakt. Es gaht ja nöd drum, obs mal en Match verlüred, aber um d Art und Wis, wies ufträte sind. Und genau das gsehn au ich als Gfahr i dem Team, die Inkonstanz und die Istellig"es chunt denn scho guet" hät eus de Final koscht letscht Jahr!

Interview von Zahner war gut vor dem Daffos Match... Hat genau diese Schwankungen angesprochen, die sofort aufhören müssen.

Und ob du Arnos Art magst oder nicht ist nich relevant, seine Erfolge sprechen für sich!!

Mich wür wunder nä wie du de Arno ade ZSC Bande beurteile würsch....[WINKING FACE]

Ja, wir haben oft gewonnen gegen die Murmelis aber eben auch Finalniederlagen kassiert, und die schmerzen mehr als ein 1/4 out!

Davos und gester Lugano sind 5 wichtige Pünkt, und tuet allne guet. Gester hämmer sehr viel Glück gha, dass mer 2 Pünkt händ chöne mitnä.... Aber das ghört au dezue.

Und das hier einige des Trainers Kopf fordern ist lächerlich, aber Crawford muss das Team wieder auf ein konstantes Level führen, thats all!

• Offizieller Beitrag
    Zitat von The Fan

Und ob du Arnos Art magst oder nicht ist nich relevant, seine Erfolge sprechen für sich!!

Mich wür wunder nä wie du de Arno ade ZSC Bande beurteile würsch....[WINKING FACE]

Doch es ist relevant: Für mich!

Ich mag keine Selbstdarsteller, und er ist einer der grössten Selbstdarsteller die es gibt!

Seine Erfolge wechseln sich mit Misserfolgen ab, in jedem anderen Club wäre einer nach drei Pleiten im 1/4 gefeuert worden.

Er hat ab und zu Erfolg weil er gleichviel Geld zur Verfügung hat wie ZSC/SCB/LUG/EVZ und es in seinem Sinn einsetzen kann, er hat keinen Sportchef vor der Nase, keiner quatscht ihm rein.

Bei allen Dingen die ich an ihm nicht mag, und das sind einige, weiss ich natürlich das er ein sehr guter Motivator ist, das Hockey liebt, ja fast schon davon besessen ist und ein attraktives Hockey spielen lässt, wie am FR wieder gesehen. :applaus:

Aber er ist nicht mein Typ!

Rumhampeln an der Bande im Penner Look, dümmliche, nichtssagende Interviews geben oder den Reporter abkanzeln, Hand vor die Kamera halten....etc...pp.....

Brauche ich nicht und will ihn darum auch nicht (mehr) beim ZSC - er wird auch nicht kommen!

• Zitat von Larry

Rumhampeln an der Bande im Penner Look, dümmliche, nichtssagende Interviews geben oder den Reporter abkanzeln, Hand vor die Kamera halten....etc...pp.....

...wänn du öpper wäge de chleider doof findsch, seit das meh über dich als über de ander us.
    ...dümmlichi, nichtssägendi ussage uf dümmlichi nichtssägendi frage. wiso nöd?
    ...reporter abekanzle isch mängisch nöd falsch.
    ...hand vor d'kamera isch villicht pubertär, aber mein gott, er isch halt so.
    ...und ja, er regt mi mängisch au grausam uf und ich finde bi wiitem nöd alles guet bi ihm, aber diä pünkt, wo du im "positive" über ihn seisch, findi halt scho um einiges wichtiger.

• Offizieller Beitrag
    Zitat von Daywalker

...wänn du öpper wäge de chleider doof findsch, seit das meh über dich als über de ander us.
    ...reporter abekanzle isch mängisch nöd falsch.

Kleider: Ich würde eine vorgeschriebene Kleiderordnung wie in der NHL begrüssen.

Reporter (vom SF) abkanzeln: Wäre in der NHL richtigerweise mit einer Busse bestraft worden, speziell heikel wenn man weiss das der HCD am Tropf des Schweizer Staatsfernsehen hängt, also per se vom Steuerzahler (Billag) alimentiert wird.

• Zitat von Larry

Kleider: Ich würde eine vorgeschriebene Kleiderordnung wie in der NHL begrüssen.

Reporter (vom SF) abkanzeln: Wäre in der NHL richtigerweise mit einer Busse bestraft worden, speziell heikel wenn man weiss das der HCD am Tropf des Schweizer Staatsfernsehen hängt, also per se vom Steuerzahler (Billag) alimentiert wird.

Kleiderordnung :spinneli: ...!!! Muss nicht alles so sein wie in der NHL...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!