EM 2016
-
-
-
- Offizieller Beitrag
He Reto aka Hotschsen, #1 Swiss Team Fan, gasch au?
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Larry
Was sind das für Fans?
Ulster Royalisten oder Irische Republikaner? Oder beides?
Die Republikaner aus Nordirland unterstützen die Repulik Irland. Nordirland wird von den probritischen Bewohnern unterstützt und von den vielen Leuten, die einfach genug haben vom Konflikt und gerne in Nordirland wohnen. Die Mannschaft vereint das Land ein bisschen, natürlich nur innert den Schranken, wie das überhaupt möglich ist.
Die irischen Republikaner würden Nordirland niemals unterstützen. In den republikanischen Vierteln Belfasts spricht niemand über die nordirische Mannschaft.
Aber es gibt viele Leute, die einfach leben wollen und gerne Fussball haben.
Die Loyalisten machen aber eine super Stimmung bei den Nordirland Spielen! Freue mich!
-
- Offizieller Beitrag
Danke!
-
langsam muen mer de Reus scho fast bemitleide. krass, dass er scho wieder nöd mit as Turnier chan.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Leider ja.
Und es isch nöd emal nur wäg de Schpieler. Chönnted au all andersch heisse und ich glaube nöd, dass d'Euphorie no da wär.
Aber wer weiss, wänn mini Jungs paar Jährli elter sind. Qatar oder so würd mi scho grausam reize dänn ;o) -
-
Zitat von Larry
Gaht mir aber gliich!
20 Jahr (jesses Gott! ) nach de EM 96 in England, de EM 2004 in Portugal und 10 Jahr nach de WM 2006 in Schland isch bi mir d Luft dusse.
2006 war halt unfassbar geil. Stimmung und auch die Mannschaft absolut auf der Höhe. Wird schwierig zu toppen für solche die damals in Schtugerd, Dortmund und Hannover waren.
Gehe trotzdem ein Spiel ansehen. Ist ja mal wieder in der Nähe. Russland wird dann mühsam und in Quatar kommt doch nie richtige Stimmung auf... -
- Offizieller Beitrag
Wie ich auf FB sehe sind einige Nasen von hier (bzw. ehemalige Nasen von hier) vor Ort in F. Die anderen sind am Coldplay Konzert.
Die Spiele haben begonnen, kein schlechtes Unterhaltungsprogramm in der verschifften, bald Hockeylosen Saure-Gurken-Zeit.
-
- Offizieller Beitrag
Dä Moment, wänn es 1:0 tiipt häsch und das Goal fallt früh i dä erste Halbziit und nacher hoffsch bi jeder Torchance, dass sie nöd ie gaht und wänn doch, wenigstens für das Team wo dä Sieg gwettet häsch
Sones Toto schebe scho geil!
-
- Offizieller Beitrag
He he ja stimmt!
-
- Offizieller Beitrag
Ja, isch luschtig.
Aber han ganz neui Erkänntnis. Finde eigentlich mittlerwiile (und nöd, wäge eigene Tipps), dass mer ehner sött Pünkt vergäh, wämmer de richtig Sieger hät und dänn no pro Mannschaft, wo mer d'Aazahl Goal richtig tipped hät, anschtatt für d'Tordifferänz.
Es 5:4 gib meh Pünkt als es 2:0, wänn de Match 2:1 usgange isch. Irgendwie au blöd. Vor allem, wänn das Team, wo verlore hät, 1 Minute vor Schluss no en Schuss an Pfoschte haut oder so ;o) -
- Offizieller Beitrag
Mache noch beim Tipp Spiel der Obersee Nachrichten mit, die haben folgende Regeln:
5 Punkte bei korrektem Siegertipp
2 Punkte bei korrekter Anzahl Heim-Tore
2 Punkte bei korrekter Anzahl Gast-Tore
1 Punkt bei korrekter Tordifferenz (Sieger muss richtig sein)Also 2:0 für Schland getippt gibt 10 Punkte.
-
- Offizieller Beitrag
Es git schlussändlich kei fairi Lösig.
So vill Pünkt go vergäh isch au rächt sinnlos. -
es gwünned eh nur die wo kei Ahnig händ, egal mit wellne Reglä, gäll Thomi
zeigt au en Fall bi eus im Gschäft:
Kolleg füehrt mit Abstand, chan aber chum d'Reglä + hät scho s'ganzi Turnier tippt... (+ nei, döt machi nöd mit, langed wänni da um de letscht Platz kämpfe -
- Offizieller Beitrag
Bi i eusere Tippgruppe vum SRF (13 Teilnehmer) guet gläge und han für's Namittagsspiel zwüsched Spanie und Tschechie 1:1 tipped. Es 0:0 hetti 8 vu mögliche 10 Pünkt gäh. Aber nei..... d'Spanier mached no eini churz vor Schluss. Da hani grad min Tipp vum Abigspiel Schwede - Irland (1:1) abgänderte uf 2:0, willi gseh ha, dass de Match z'Paris isch und d'Schwöschter Ibrahimovic dete villicht no öppis wott zeige.(!) Schliesslich am Abig 1:0 für Belgie gha und grad de nöchscht Nuller iigfange. Statt 2., nur noch 8. und 16 Pünkt Rückstand uf der erscht. ;o)
Aber ich finde es isch effektiv e chli luschtiger zum Zueluege, wämmer en Tipp abgäh hatt. Innerhalb vum grosse Pulk, wo mitgmacht hätt spilts ja nöd esone Rolle, uf wellem Rang liesch, aber innerhalb vu de Gruppe findis no cool, wännt Kollege chasch hinder dir lah.....
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!