Chlote - ZSC 29.01.17

  • Da ich's bim letschte Spiel nöd gschafft han, nomal paar Frage zum Waldhuus.

    wänn ich das richtig gsehn, häts im Sektor M nur e Stäge bi Platz 1 (richtig Spielmitti) + keini bim Platz 35 (näbed em Gästesektor Stehplatz), drum d'Frag:

    - wie isch es i de Reihe 2 + 3, sind die zwiet une für e gueti Sicht?
    mini Tochter isch erst 8i, dh sie gseht wahrsch. nöd über irgendwelchi Lüüt wo allefalls döt im Weg stah/hocke chönted und 60.- pro Platz isch nöd grad wenig für es Kind, drum wäri froh, wänn sie au öppis vom Spiel gseht + aber glich so nöch wie möglich am Iis chan sie.

    - wie isch es mit de Temp.?
    Wänn ich mich no richtig an Titel mag erinnere, isch es döt drin gar nöd mal so chalt gsi, aber isch halt au nöd im Jan. bi Minustemp. gsi...

    Beträffend em Spiel hoff ich doch schwer, dass mir eusi "Serie" chönd usbaue und d'Chlötis wieter under em Strich bliebed!

  • Zitat von larlf

    wänn ich das richtig gsehn, häts im Sektor M nur e Stäge bi Platz 1 (richtig Spielmitti) + keini bim Platz 35 (näbed em Gästesektor Stehplatz)

    Falsch! Au bim Platz 35 häz e Stäge.

    Zitat von larlf

    wie isch es i de Reihe 2 + 3, sind die zwiet une für e gueti Sicht?


    Jep, das isch sehr wiit une. Reihe vier isch für mich s'absolute Maximum/Minimum (wie au immer) und ich bi doch 187 cm. Reihe 2+3 sind also nöd z'empfehle.

    Zitat von larlf

    mini Tochter isch erst 8i, dh sie gseht wahrsch. nöd über irgendwelchi Lüüt wo allefalls döt im Weg stah/hocke chönted und 60.- pro Platz isch nöd grad wenig für es Kind, drum wäri froh, wänn sie au öppis vom Spiel gseht + aber glich so nöch wie möglich am Iis chan sie.

    CHF 60.- für en Goof?? Bisch sicher? Lueg mal, da stönd ganz anderi Priese. Au Familiy-Tickets wo sich je nach dem lohne chöntet: http://www.ehc-kloten.ch/tickets/preise-nl-a-qualifikation/
    Jugendlichi bis 16 für CHF 22.- und Erwachsni CHF 48.-

    Zitat von larlf

    wie isch es mit de Temp.? Wänn ich mich no richtig an Titel mag erinnere, isch es döt drin gar nöd mal so chalt gsi, aber isch halt au nöd im Jan. bi Minustemp. gsi...

    Ziehsch Dich so ah, wie wänn use gah würdsch und wänn i de Halle bisch, dänn ziehsch d'Chappe ab und machsch je nach Bedarf d'Jacke no uf. :wink:

    Zitat von larlf

    Beträffend em Spiel hoff ich doch schwer, dass mir eusi "Serie" chönd usbaue und d'Chlötis wieter under em Strich bliebed!

    ich nöd. :cool:

  • hehehe, herzliche Dank!!!

    han gmeint, wännd nöd in Family Sektor gasch, dänn häsch kei Vergünstigung, han im Ticketcorner au nüt chöne uswähle.
    Betr. Kleider: dicki Sache langed scho oder bruchsch grad no thermo mässigs under de Hose, dass im sitze nöd chalt häsch?

    edit: ich nimm mal ah, dass es nöd nötig isch, häsch ja gschriebe, dass mer drin au d'Jagge chan ufmache...

    Einmal editiert, zuletzt von larlf (24. Januar 2017 um 20:55)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    hehehe, herzliche Dank!!!

    han gmeint, wännd nöd in Family Sektor gasch, dänn häsch kei Vergünstigung, han im Ticketcorner au nüt chöne uswähle.
    Betr. Kleider: dicki Sache langed scho oder bruchsch grad no thermo mässigs under de Hose, dass im sitze nöd chalt häsch?

    Gange au mit minere Family. I wellem Sektor wirsch hocke?

  • da's momentan no gnueg Tickets im M hät und demfall au e Stäge näbed de Z-Stehplätz, wird ich wohl döt 2 Tickets neh.
    isch halt im Eggä, aber s'Stadion gseht scho rächt voll us, gemäss de Verfüegbarkeit

    mis Problem isch, dass d'Tochter hüt Abig bitzeli erhöhti Temp. hät, drum wart ich jetzt mal no wie's bi ihre morn usgseht...
    aber wänns morn Namittag wieder besser isch und no Tickets hät, würd ich uf M, irgendwo i de Reihe 6-9 tendierä (falls das gnau gnueg isch ;)

  • Mir wurde gesagt, dass wenn man ein Erw.Ticket hat kann man an der Kasse ein Sitzplatz Kinderticket für 22 sFr kaufen egal welcher Sektor.
    Via Ticketcorner gehe das anscheinend nicht.

  • Zitat von larlf

    hehehe, herzliche Dank!!!

    han gmeint, wännd nöd in Family Sektor gasch, dänn häsch kei Vergünstigung, han im Ticketcorner au nüt chöne uswähle.
    Betr. Kleider: dicki Sache langed scho oder bruchsch grad no thermo mässigs under de Hose, dass im sitze nöd chalt häsch?

    edit: ich nimm mal ah, dass es nöd nötig isch, häsch ja gschriebe, dass mer drin au d'Jagge chan ufmache...

    Ja, also es isch zwar Januar und de Schluefwäg isch no nie es warms, lauschigs Plätzli gsi, aber soooo schlimm isch es dänn au wieder nöd.
    E langi Underhose chönnt aber evtl. no zum Wohlbefinde biiträge...oder Underwösch ganz allgemein. :cool:

  • thx für d'Info, ich han mich no überwunde zum ahlüte und mir isch am Tel. gseit worde, dass es nur im Familie Sektor günstigeri Tickets für d'Kind git:
    i allne andere Sitzplatz Sektore zahleds de Normalpries!

  • Zitat von ZSColin

    Mir händ au im M drü Plätz, Reihe 9, Sitz 33 -35. Vielleicht gseht mer sich ja - wär cool.

    nachdem ich jetzt soviel gfröged han, hani d'Tickets kauft und hoffe, dass die chli au gsund bliebt. nur isch mis "Problem" am Match, dass ich mich näbed em Spiel au um sie kümmere dörf -> isch für sie amigs meh es drumherum, mit Food etc :mrgreen:
    aber ich d'Chance isch gross, dass mir eus gsend, han die Tickets kauft: Block: Sektor M, Reihe: 9, Platz: 31, 32 :winke:

    • Offizieller Beitrag

    Da ich min Chline bereits mit 3 1/2 a d'Mätch mitgno han, isch er mit 8 scho brutal selbständig gsi. I de Halle natürli. Jetzt mit 10 isch es, wie wänn ich mit Kollege gange, völlig easy. Aber ja, so bis de Nachwuchs so 8 isch, bisch ganz klar a 1. Stell als Papi Match und erscht in 2. Hinsicht als Fan ....... schoso.
    Kämpfe sit langem mit enere blöde Erkältig. Han mer aber gseit, am SO isch es verbi - ich wot a s'Game!
    Würd mich freue, söttet mer eus gseh!

    • Offizieller Beitrag

    Heute über (frühen) Mittag im Training gewesen. Wie gehabt viel 5 vs. 5 und 5 vs. 4 mit verschiedenen Ausgangslagen und Aufgaben
    geübt. Auch 3 vs. 3 im Kleinfeld. Die Jungs waren motiviert, der Speed und die Energie waren absolut DA. Und es zeigt sich halt
    auch im Training, wer wirklich technisch auf hohem Niveau ist (Nilsson, Wick). Ach ja, es wurden auch Slapshots geübt. Alles in allem
    hat's dort zappenduster ausgesehen........ Schlegel macht immer noch den "heisseren" Eindruck als Flüeli. Aber eben, halt alles
    "nur" Training. Entscheident ist's dann auf dem Eis!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Vladi-19

    Zäsi?

    Absolut! Wobei der Wechsel an sich nicht wirklich mit Emotionen begleitet wurde. Nur wurde
    Zesi eine Kultfigur bei uns - daher fehlt er ganz klar in dieser - nicht abschliessenden - Auflistung.

    Und Roger Meier, welcher '92 nach Kloten wechselte und trotz den Meistertiteln nach seiner
    Karriere sagte, dass der grösste Moment seiner Karriere gewesen sei, die Schlittschuhe neben
    Krutov zu schnüren ...... yeah.
    War auf jeden Fall ein grosser Verlust für uns damals.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Alles kann man halt heute nicht mehr im Internet recherchieren....

    Nach dem Abstieg des ZSC 70/71 gab es div. Klotener Meisterspieler von 1967 die in die Halle wechselten, vor allem wegen dem Geld!

    Torhüter Richi Fehr, Peter & Heinz Lüthi, Urs & Jürg Lott spielten alle mal in der NLB beim ZSC um nur die Bekanntesten zu nennen.

  • Zitat von Larry

    Alles kann man halt heute nicht mehr im Internet recherchieren....

    Nach dem Abstieg des ZSC 70/71 gab es div. Klotener Meisterspieler von 1967 die in die Halle wechselten, vor allen wegen dem Geld!

    Torhüter Richi Fehr, Peter & Heinz Lüthi, Urs & Jürg Lott spielten alle mal in der NLB beim ZSC um nur die Bekanntesten zu nennen.

    :cool: Herrlich Larry!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!