Chlote - ZSC 29.01.17

  • Zitat von Der Weise

    Ch.Baltisberger wieder einmal ohne Hirn!


    Ja völlig unnötig, wie auch Siegenthalers Strafen! Chotzen war schon sehr schwach heute, unser PP auch, dafür war das Boxplay sehr sehr gut!

    Vor dem Tor haben wir heute das Maximum rausgeholt. Boltshauser war sicher an einem, wenn nicht an 2 Toren mitschuldig. Und Cunti spielte nicht, btw. So ein Witz diese Klausel.

    • Offizieller Beitrag

    Bei den Lions entwickelt sich der äusserst sicher wirkende Goalie Niklas Schlegel immer mehr zu einem Erfolgsgaranten. Der ZSC feierte den achten Sieg in Serie mit dem 22-Jährigen im Tor und kassierte dabei zum fünften Mal hintereinander nur einen Gegentreffer. Insgesamt war es der 14. Sieg im 17. Saisonspiel mit Schlegel.

    Flüeler oder Schlegel?

    Ich war lange für Flüeler, würde aber jetzt auf Schlegel setzen!

  • Zitat von Larry

    Bei den Lions entwickelt sich der äusserst sicher wirkende Goalie Niklas Schlegel immer mehr zu einem Erfolgsgaranten. Der ZSC feierte den achten Sieg in Serie mit dem 22-Jährigen im Tor und kassierte dabei zum fünften Mal hintereinander nur einen Gegentreffer. Insgesamt war es der 14. Sieg im 17. Saisonspiel mit Schlegel.

    Flüeler oder Schlegel?

    Ich war lange für Flüeler, würde aber jetzt auf Schlegel setzen!

    Das sehe ich auch so, meiner Meinung nach ein No Brainer. Schlegel ist in allen Statistiken besser, der Unterschied in der Winning Percentage ist eklatant.

  • Positiv: Souveräner Derbysieg, starkes Boxplay, 5 Ausländertore, starker Schlegel

    Negativ: Powerplay, dumme Strafen, was war das für eine Strafe gegen Pestoni??

    Nun nicht den Fehler machen und in den Playoffs auf Flüeler setzen, bitte kein Déja-vu.

  • Dänn müesst de Flüeli langsam aber sicher meh spiele, soo viel Spiel sinds nüme bis zu de PO + drum gahn ich devo us, dass mit em Schlegel gstartet wird, wänn nöd no e Niederlageserie chunt...

    Da ich no nüt im TV gseh han: hät en de Balti würklich am Chopf verwütscht?
    Isch ja eigentlich genau bi eus passiert + ich han gmeint er heg ihn eher a de Schultere verwütscht und de ander hät au de Kopf wiet une gha?
    Balti isch wohl vo vorher chli "glade" gsi, aber spielt im Normalfall: hart, aber fair!

    60.- für en Platz im Eggä hani chli viel gfunde, aber defür hämmer cooli Nachbare gha :)

  • Habe lange Flüeler auch als Nr 1 gesehen. Aber die Stats sprechen eine klare Sprache und Schlegel spielte letzte Saison stark bis Flüeler in den Playoffs kam. Weiss nicht ob unsere Trainer auf die Lobby Rücksicht nehmen, hoffe eigentlich nicht. Schade für Flüeler, ein guter Typ und Teamplayer. Wir brauchen so oder so 2 Goalies, die Saison ist hoffentlich noch lang!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    Dänn müesst de Flüeli langsam aber sicher meh spiele, soo viel Spiel sinds nüme bis zu de PO + drum gahn ich devo us, dass mit em Schlegel gstartet wird, wänn nöd no e Niederlageserie chunt...

    Da ich no nüt im TV gseh han: hät en de Balti würklich am Chopf verwütscht?
    Isch ja eigentlich genau bi eus passiert + ich han gmeint er heg ihn eher a de Schultere verwütscht und de ander hät au de Kopf wiet une gha?
    Balti isch wohl vo vorher chli "glade" gsi, aber spielt im Normalfall: hart, aber fair!

    60.- für en Platz im Eggä hani chli viel gfunde, aber defür hämmer cooli Nachbare gha :)

    Im Sportpanorama händs es zeiget - d'Straf gäge de Baltisberger C. chammer scho geh, leider.
    Würkli cools Game gsi. Völlig verdient - und klar de besser Goali g'ha. Krass isch: Mir chönd e
    gfühlti Ewigkeit mit 3:5 und 4:5 in Unterzahl spiele und keis Goal kassiere. Aber sobald mer
    5 vs 5 sind klinglets bei eus hine. Hallo Konzentration?

    Tja, d'Stehplatz-Jungs händ em Fige welle es Bier arüehre, händ aber sin Kolleg troffe .... de Wäger
    (händ die Meischte sicher nöd erkännt). Hani das guet gfunde? Nei. Aber als Fige so gaaaanz langsam
    unter de Stehplätz voller Z-Fans durespaziere - au nöd so en intelligänti Idee.

    Was mer säge muess: D'Chlotener Stehplätz machet e fantastischi Stimmig! Wänn ich das mit eusne
    Buebe i de Halle vergliiche ...... e Klass besser!! Chapeau (leider).

    larlf: Cool gsi mit dir s'Game z'luege! Und chan mer vorstelle, dass du nach de "Salz-Attacke" dihei
    no meh Flüssigkeit zu dir gno häsch ..... :wink:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!