Schlüss mich a, vile Dank, Geld chunnt morn a!
!! Aufruf an alle, die dieses Forum regelmässig nutzen und schätzen !!
-
-
Für die Zukunft machen wir das einfacher. Ich werde den Server sponsoren.au vo mir isch öppis underwegs und no es grosses: Danke Boe!
...aber wännd das mit em Sponsoring würklich ernst meinsch, dänn ghört doch au es Werbebanner dezue?!?
...und wänn nöd, dänn chömmer d'Koste jährlich abwächselnd ufteile, under de alte Vielschrieber, wär eifacher als all Schaltjahr en Ufrueff mache. -
Vielen Dank für den Hinweis, auch mein Beitrag ist natürlich bereits überwiesen.
P.S. An dieser Stelle möchte ich mich (als Leser und weniger als Schreiber) herzlich für den Aufwand und die überaus grosse Attraktivität dieses Forums bedanken. -
- Offizieller Beitrag
...aber wännd das mit em Sponsoring würklich ernst meinsch, dänn ghört doch au es Werbebanner dezue?!?klar mein ich das ernst. ich han nöd gern werbebanner drum verzicht ich gern druff.
wer sis gwüsse wett beruhige dörf gern ad ms gsellschaft e spend mache
-
- Offizieller Beitrag
Isch doch cool, e Homepage wo mer gern und regelmässig bsuecht, ohni Werbig und ohni Info, dass mer de Adblocker söll abschtelle.
Ich wird au no e Schpänd a d'MS-Gsellschaft mache und allne wo mir öppis gschickt händ schick ich natürlich es persönlichs Merci!!!
-
er isch aber au e chli selber schuld de liebi reto: früehner hät er amigs no izahligsschi verschickt. ha amigs au izallt!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
er isch aber au e chli selber schuld de liebi reto: früehner hät er amigs no izahligsschi verschickt. ha amigs au izallt!Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Wie gseit, die Aktion isch vo mir us cho.
Han dä Reto fascht müesse däzue überschnurre, er hett vermuetlich auno die nächste 10 Jahr allei zahlt
So ischer ebe euse Reto, en richtige Philanthrop -
- Offizieller Beitrag
er isch aber au e chli selber schuld de liebi reto: früehner hät er amigs no izahligsschi verschickt. ha amigs au izallt!Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Haha, Iizahligsschii verschickt und du bisch mit em gääle Büechli uf d'Poscht? So en Chabis.
Aber im erschte Jahr hät's mal e Schpändeaktion gäh, das schtimmt. Dete isch das alles aber au no dütlich tüürer gsi als jetzt bim Boe ;o)
Läck. Das isch glaubs scho meh wie 20 Jahr her... Scho krass. -
- Offizieller Beitrag
Ah ja, apropos Boe!
De Boe schponsert vo jetzt a de Server!!!
Merci villmal! Vo allne da!
-
Danke Reto
-
- Offizieller Beitrag
Hallo zusammen,
ich erlaube mir den folgenden Artikel auch hier zu posten (anstatt der Werbung im Forum )
Wir sind über jeden Hinweis froh![attachment=0]d7f38ec135db5bc89a388057adfe744e_big.jpg[/attachment]
als PDFTeilen erwünscht und erlaubt! Auf Facebook zum Teilen auch zu finden: klick
Danke und en Gruess
Boe
-
- Offizieller Beitrag
Hani gseh gha!
Wünsche eu vill Glück, aber han i dere Gägend leider weder Bekannti, no irgendwelchi Beziehige :O( -
- Offizieller Beitrag
Wer wieder mal sein Gewissen beruhigen will: https://www.multiplesklerose.ch/de/spenden-hel…/gilde-kochtag/
-
Au ich ha grad yzahlt Reto
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!