• Offizieller Beitrag

    HM21 Important

    2020-09-05

    Be careful care that all teams created before we officially open the new season get deleted!

    The player values visible now in the project are still the old ones, many of them might change, and all the new players are not visible at this time.

    mir wäred wieder debie, sobalds ändlich los gaht

    Ich hoff es sind all nomal däbi, suscht muessi no chole retour zahle :D
    obschon, ich chan ja eigentlich nume verlüre! so glücksgriff wie dä Egli vo Rappi etc. machi bestimmt nüme das jahr :(
    ich hoff eifach dass dä HM21 nöd erst e wuche vor saisonstart ufgschalte wird! :/

    • Offizieller Beitrag

    de grieft nur komischi Hockeyzueschauer ah, wo scho Vorerchrankige händ (ohni minimali Ahsteckig vom Hockey Virus bisch nöd betroffe)

    hüt wär ja Di....

    HM21 The countdown is ticking, we can't tell you an exact time, but we are fine-tuning the new season and may be able to go online with the new season this evening late or tomorrow

    gruess
    Thomi

    • Offizieller Beitrag

    Han d'Entwickler mal folgendes gfröged:

    ********

    Hi
    hätte da mal ne kurze Frage. Bleibt das Regelwerk der letzten Saison unverändert? Ich frage weil ich bemerkt habe, dass ein Torwart nur gerade zwei Tore erhalten darf um überhaupt "positiv" zu bleiben. Das ist im Hockey sehr anspruchsvoll und hat dazu geführt, dass ich jeweils besser gefahren bin, wenn ich - falls möglich - keinen Torhüter aufgsetellt habe, da selbst die Besten (Flüeler oder Genoni) selten unter zwei Toren geblieben sind. Natürlich ist das ganze nicht wirklich schlimm, da die Regeln ja für alle gelten, trotzdem sollte es imo nicht so sein, dass man tendenziell besser fährt wenn man die Mannschaft unvollständig aufstellt. Gruess und ich freue mich auf HM21
    Thomi

    ********

    und da d'Antwort:

    ********

    Sali Thomi, wir haben deine Nachricht nicht gesehen, interessanter Punkt, merci, aber ich glaube nicht dass dies noch in diese Saison reinpasst.

    ********

    • Offizieller Beitrag

    So jetzt mal Butter bei die Fisch!

    Ihr mached all wieder mit oder!!?

    dä HM21 isch jetzt online und bis am 01.10.2020 chamer trade so viel mer luschtig isch!

    Ich han als Teamname "Thomi" gno, damit mer weiss wers isch aber ihr chönd eu ja so näne wie ihr luscht händ.

    Han die privat Liga "ZSC-Fans" eröffnet mitem PW: zsc007

    wär cool, wänn no es paar meh würded mitmache damit mir kei dummy-teams meh bruched!

    also viel spass bim iichaufe vo euem Team.

    btw. hämmer welle es minimum a Z-Spieler definiere oder wännd ihr total frei bliibe diesbezüglich?

    gruess

    Thomi

  • saubi!!


    tschiis, 135Mio. isch nöd würkli viel zaschter fürs ganze team ;-o da muessmer schochli kompromiss iigaa ;)

    Wie isch dini meinig zu eme minimum a z-spieler im team?

    Bin eher degäge, pass mich aber gern de mehrheit aa. Isch das weniger chole wie letscht jahr?

  • das Jahr gits hoffentlich weniger streuig vo de Spieltag als letscht Jahr, mit Betonig uf „hoffentlich“ (sofern trotz Corona gspielt wird)

    minimum Ahzahl Z isch wahrsch eher schwer zum Kontrolliere, ich wär glaub au eher für freie Wahl.
    Au wänn ich mir überlege no es 3. Team an Start stellä, falls es so sust zwenig Teilnehmer hetti.
    1 vo Tochter, 1 vo mir & no 1 „gmeinsams“ Familie mit hauptsächlich Z Spieler: da mir eh Meister werdet, wür au das Team eusi HM Liga gwünne ;)

    aber schöner wär natürlich scho, wänn no anderi würed mitmache!
    ...so en grosse Ufwand isch es def. nöd

    Colin, Larry, Sbornaja, Der Weise, Iceman, rouge+jaune, alli andere?!?

    • Offizieller Beitrag

    das Jahr gits hoffentlich weniger streuig vo de Spieltag als letscht Jahr, mit Betonig uf „hoffentlich“ (sofern trotz Corona gspielt wird)

    minimum Ahzahl Z isch wahrsch eher schwer zum Kontrolliere, ich wär glaub au eher für freie Wahl.
    Au wänn ich mir überlege no es 3. Team an Start stellä, falls es so sust zwenig Teilnehmer hetti.
    1 vo Tochter, 1 vo mir & no 1 „gmeinsams“ Familie mit hauptsächlich Z Spieler: da mir eh Meister werdet, wür au das Team eusi HM Liga gwünne ;)

    aber schöner wär natürlich scho, wänn no anderi würed mitmache!
    ...so en grosse Ufwand isch es def. nöd

    Colin, Larry, Sbornaja, Der Weise, Iceman, rouge+jaune, alli andere?!?

    Ok, lömmer das mit min. Z-Spieler. ;)

    Wie wärs, (falls mir da ufem Board nöd 12 zämebringed) wänn mir Kollege fröge würed? evtl. hetti eine zwei mit Interesse und ihr viellicht au....
    ich freumi tierisch, han glaub es guets team zäme :S:P

    • Offizieller Beitrag

    Also nomal churz zur Erinnerig bzw. Zämefassig.

    Gäld im Pot vo letscht Saison händ:

    "larlf / icerockers" 40.-
    "zesi" 20.-
    "cm8" 20.-
    "the Hotschsens" aka Reto 20.-
    "Thomi" 20.-

    Uszahlt wird am Sieger 70% und am Zweite 30%

    Falls mir nöd min. 8 Teams zämebringed (12 wär no geiler) erstellemer wieder zwei Dummies (dörft ich das wieder Dir überlah Ralf?)

    d'Liga heisst "ZSC-Fans" und isch privat mitem PW: "zsc007"

    Vorgabe zur Teamzämesetzig gits kei.

    Reto, kneif bitte nöd!!! Gruppedruck und so!

    Zesi, Du bisch au wieder däbii oder!?

    @Mitsch, beehrsch das Jahr eusi Liga? Wärsch ja dänn vermuetlich Favorit als Erfahrenste 8)

    @Colin, gib Dir en Ruck, isch es geils Game und Du chasch bestimmt mit Dim umfassende Hockeywüsse punkte ;)

    Falls no öper öpis z'ergänze hät viel free......

    Gruess Thomi

  • Aha, dä Thomi hät also wänn möglich ohni Goalie gspillt.

    minimum Ahzahl Z isch wahrsch eher schwer zum Kontrolliere, ich wär glaub au eher für freie Wahl.
    Au wänn ich mir überlege no es 3. Team an Start stellä, falls es so sust zwenig Teilnehmer hetti.
    1 vo Tochter, 1 vo mir & no 1 „gmeinsams“ Familie mit hauptsächlich Z Spieler: da mir eh Meister werdet, wür au das Team eusi HM Liga gwünne ;)

    Das mitem dritte Team findi kei gueti Idee, suscht isches ja verbii mit de Chancegliichheit wänn eine mehreri Teams mit verschidene Strategie am Start hät. Dänn fairerwiis mit Dummyteams uffülle.

    Aber c'mon! Es sind sovill Lüüt da ufem Board unterwegs, da müend sich doch 3, 4 Nase finde laa wo no mitmached. De Ufwand haltet sich würklich in Gränze. Wämer wott chamer natürli schon Nächtelang Statistike wälze und über dise oder jene Transfer nahdänke :floet:

    Einmal editiert, zuletzt von Dani8 (17. September 2020 um 07:56)

  • Ich wär suscht au debie, nonie gmacht tönt aber no witzig...

    Wohere chani Twinte (PN)

    Russki standart!!

  • Aha, dä Thomi hät also wänn möglich ohni Goalie gspillt.

    Das mitem dritte Team findi kei gueti Idee, suscht isches ja verbii mit de Chancegliichheit wänn eine mehreri Teams mit verschidene Strategie am Start hät. Dänn fairerwiis mit Dummyteams uffülle.

    Aber c'mon! Es sind sovill Lüüt da ufem Board unterwegs, da müend sich doch 3, 4 Nase finde laa wo no mitmached. De Ufwand haltet sich würklich in Gränze. Wämer wott chamer natürli schon Nächtelang Statistike wälze und über dise oder jene Transfer nahdänke :floet:

    ieverstande, wäg de Chanceglichheit.

    Evtl folged ja no meh am Sbornaja?

    Und sust han ich au keis Problem, wänns en Kolleg vo öpperem isch!

    • Offizieller Beitrag

    Sorry Jungs, bzw. Thomi.

    Ich wird's eh wieder verhänge.

    Find's ganz ehrlich au saudoof, dass mer immer muess luege, öb a irgend eme Tag es Einzelschpiel schattfindet und dänn wieder d'Mannschaft umschtelle usw.

    Das zeiged, wie doof de Modus isch im Schwiizer Hockey.

    Wänn so öppis z.B. für d'Bundesliga machsch, dänn lauft ein Schpieltag eifach vo Friitig bis max. Mäntig und guet isch.

    Aber allne wo Ziit händ, sich z'informiere und so kompetitiv sind, wie de Thomi, chani das Schpiel nur as Herz lege!
    Isch vilicht ja au no e gueti Zuesatzbeschäftigung, falls es die Saison nöd vill Live-Hockey gäh sött.

    De Chohle vo letscht Jahr bliibt ja im Pott, würdi säge, drum chunnt's nöd so druf a, öb ich jetzt en Rückzieher mache...

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!