- Offizieller Beitrag
Hallo zäme
Falls jemand noch Tickets gegen Lugano loswerden muss, hätte ich dankbare Abnehmer.
Danke
reto@zscfans.ch
Hallo zäme
Falls jemand noch Tickets gegen Lugano loswerden muss, hätte ich dankbare Abnehmer.
Danke
reto@zscfans.ch
Hallo zäme
Falls jemand noch Tickets gegen Lugano loswerden muss, hätte ich dankbare Abnehmer.Danke
reto@zscfans.ch
chasch mis ha!
whatsapp…
Hallo zäme
Falls jemand noch Tickets gegen Lugano loswerden muss, hätte ich dankbare Abnehmer.Danke
reto@zscfans.ch
Sorry, wenn ich nochmals frage.
Aber gegen Lugano scheint es den einen oder anderern zu geben, der nicht gehen kann oder mag.
Das Ticket (bräuchte noch ein einziges) wäre für ein "Integrations-Projekt", bzw. für jemanden, der noch nie ein Eishockey-Spiel gesehen hat. Hoffe, den Kollegen unseres Sohnes und seine Familie etwas "anfixen" zu können.
Sorry, wenn ich nochmals frage.
Aber gegen Lugano scheint es den einen oder anderern zu geben, der nicht gehen kann oder mag.Das Ticket (bräuchte noch ein einziges) wäre für ein "Integrations-Projekt", bzw. für jemanden, der noch nie ein Eishockey-Spiel gesehen hat. Hoffe, den Kollegen unseres Sohnes und seine Familie etwas "anfixen" zu können.
Eifach so us Neugier..... Mit wievill Nase gasch du a dä Match? 2 vo mir und 1 vom Roli häsch ja scho
Eifach so us Neugier..... Mit wievill Nase gasch du a dä Match? 2 vo mir und 1 vom Roli häsch ja scho
Hat doch einen privaten Tickethandel aufgezogen. Retocorner.ch, ihr Ticket zum guten Preis.
Hat doch einen privaten Tickethandel aufgezogen. Retocorner.ch, ihr Ticket zum guten Preis.
Posting des Tages .. !!
Das vom Roli hät ebe dezue gfüehrt, dass Mami und Schwöschter vom Kolleg au chönnted mitcho, wänn no eis meh ume wär.
Allerdings wär das vom Roli suscht vörig. Falls es suscht öpper brucht!
Das vom Roli hät ebe dezue gfüehrt, dass Mami und Schwöschter vom Kolleg au chönnted mitcho, wänn no eis meh ume wär.
Allerdings wär das vom Roli suscht vörig. Falls es suscht öpper brucht!
Kei Details
Chasch mis ha, Reto. Mache dir es Mail.
Chasch mis ha, Reto. Mache dir es Mail.
Isch guet, danke vill mal. Han no es Lehrlings-Bilett übercho, bzw. e Nachricht, dass es sött klappe.
Danke!!!
P.S. Händ ihr kei Kollege, wo eui Billett nützed?
Mol, aber gäg Lugano isch nienets meh Bedarf gsi.
Isch nüme wie früehner, gäge Lugano
P.S. Händ ihr kei Kollege, wo eui Billett nützed?
Kurzversion: Nei
Wen na öper 2 Tickets gegen chlote het am 29.11 wür i di gern abnä. Merck im vorus
Wen na öper 2 Tickets gegen chlote het am 29.11 wür i di gern abnä. Merck im vorus
Erst wänn 10 Kommentar häsch ohne Ticketsuche😉
Er isch de Brüeder vom Boe, drum hät er chli "Bonus"..
Aber nur chli...
Wenn öper für am Fritig zwei Stehplatz Tickets vorig hät i wär ä freudige abnehmer
Wenn öper für am Fritig zwei Stehplatz Tickets vorig hät i wär ä freudige abnehmer
1 kann ich dir geben. Schau Pn
Wahrscheinlich nicht mega hilfreich, aber ich könnte für am Freitag einen Erwachsenen-Stehplatz anbieten im Tausch mit einem Lehrlingsticket.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!