ZSC - HC Davos 17.1.08 19:45

  • Zitat von Brave New World

    Der ZSC war das bessere von 2 schwachen Teams.
    Das Niveau war eine Katastrophe.

    Defür händer geil POROPOPO wer nöd gumpet... gsunge.


    Chas eigetli no peinlicher werde? Mier händ ois das geschter gfrögt aber eifach kei Antwort gfunde. Miini Meinig: Tüüfer und tümmer gahts nüme. Anderi hingäge händ gmeint, dass Ihr doch no dööfer chönnted werde.

    Was stimmt??

  • Zitat von Gysino

    Defür händer geil POROPOPO wer nöd gumpet... gsunge.


    Chas eigetli no peinlicher werde? Mier händ ois das geschter gfrögt aber eifach kei Antwort gfunde. Miini Meinig: Tüüfer und tümmer gahts nüme. Anderi hingäge händ gmeint, dass Ihr doch no dööfer chönnted werde.

    Was stimmt??

    Voll blöd. Dafür händ ihr au immer meh FCZ Liedli.

    Larry Warum Stoop nicht spielte kann ich Dir nicht sagen. Schlechter als Winkler kann er nicht sein.

  • Zitat von Brave New World

    Hans geschtert ghört.
    En Kolleg frögt mich : Sit wänn singet d ZSC Fans FCZ Liedli ?

    dänn isch din kolleg es bitz doof, sry.

  • ich finds ganz ok wenn südkurve im 3.rang staht, songs sind ganz ok und stimmig wird au besser.
    und es isch sit ewigkeite scho so gsi das viel FCZ'Ler an ZSC match sind, genau so muesses au si.

    was au schön isch z'gseh das dä 3.rang zuenimmt a stehende fans wo stimmig aheizet,witer so.

  • Zitat von Z67

    ich finds ganz ok wenn südkurve im 3.rang staht, songs sind ganz ok und stimmig wird au besser.
    und es isch sit ewigkeite scho so gsi das viel FCZ'Ler an ZSC match sind, genau so muesses au si.

    was au schön isch z'gseh das dä 3.rang zuenimmt a stehende fans wo stimmig aheizet,witer so.

    romina, bisches du? :roll:

  • Schlussändlich isch es eigentlich egal ob Lüüt vo de SK im 3. Rang stönd oder nöd, d'Hauptsach isch, dass mer ändlich wieder Stimmig händ, dihei und au uswärts.

    Es wird meh wiä ei Person gäh wo ihres Härz ufteilt hät i FCZ und ZSC und vermuetlich sogar GC (ok unverständlich:-)), aber i de Halle wird nume de ZSC understützt.

    Wänn Lüüt vo de SK ihri würklich momentani gueti Stimmig chönd zum ZSC überträge, dänn isch das ja nume guet.

    D'Lieder werded immer verschiede si und das isch au guet so, falls mal Überschniedige git wo beid singed, naja mir sind ja alles Zürcher und es git ja wohl Schlimmers.

    Tragischer findi eher, wänn mir i de eigne Halle imene Derby gäge eusi Chlotetubelis fascht scho liesliger sind und diä schlächter Stimmig händ, oder wänn mer mit 300-400 Lüüt uf Langnau gaht und nöd gross merkt, dass so viel Persone debi sind.

    SU und C11 und au vieli anderi gänd sich würklich Müeh, aber irgendwiä klappeds immernonig ganz und das isch sehr schad.

  • isch nonig all zu lang her, da wär mini ussag selbstverstädlich gsi.
    klar isch min itrag provozierend gsi, genau dass bezweckd mer au demit.

    natürlich häts au gc fans usw. im 3. rang querbet das isch ja au ok.

    was ich eigentlich han wele adüte isch dasses frühner vielfach eso gsi isch.

    FCZ = ZSC oder ZSC = FCZ , die jüngere unter eu wüsset das halt weniger oder gar nöd seb isch scho klar.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!