• Zitat von snowcat


    das weisch aber au erscht, sit geschter abig dä giacobbo glueget häsch... :razz:

    ok, dä köppel isch wenigschtens entschuldiget, er seig ja in chloote ufgwachse, dänn dörf mer natürli scho chloote fan si!

    gruss roli c.

    Mer chönds meine :) Aber ich känn en scho vo früehner, bin au am Flughafe ufgwachse.

  • Zitat von snowcat

    eso grad nebed em zuun? oder vor em tor 101 ineme beduinezält? oder wie chamer das verstoh? :roll:

    gruss roli c.

    Also für das das jetzt i de Halbinals bisch, bisch en rächti Tüpflischiisser.

    1km vom Tor 101 in Richtig Embrach, ich hoffe das langed bzw. gaht no als am Flughafe dure. :razz:

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Also für das das jetzt i de Halbinals bisch, bisch en rächti Tüpflischiisser.

    1km vom Tor 101 in Richtig Embrach, ich hoffe das langed bzw. gaht no als am Flughafe dure. :razz:

    gsesch, das isch es doch grad! au im erfolg witerschaffe und tüpflischissere, nur eso isch dä erfolg au nachhaltig! nie sich uf de lorbeere usruebe :rofl:

    das müesst i dem fall grad hinder dä sporthalle ruebisbach si. dete hämmer emol unihockey gspillt, zmitzt i de nächt. mit reto, ari, virus, lolo und weiss au nüme wär.

    übrigens, gaht als am flughafe durchus dure...! :razz:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    das müesst i dem fall grad hinder dä sporthalle ruebisbach si. dete hämmer emol unihockey gspillt, zmitzt i de nächt. mit reto, ari, virus, lolo und weiss au nüme wär.

    I dem Fall a de Jets-Night, det känn ich mich au guet us. Bin au fascht jedes Jahr debi mit es paar Seniore us de afäng vo de Schwiizer Unihockey-Szene.

  • dieser meinung bin ich überhaupt nicht!

    kloten fans sind eifach alle irgendwie nicht ganz 100!!! und haben einen schaden.

    am samstagsspiel haben wir ganz normal für den zsc mit gefiebert und als die spieler rein kamen auch gerufen.

    unter uns hatte es etwa 4-5 kloten fans im alter von 50-60.
    sie schauten nach oben und sagten gerade... "schlich ab ihr schiss zürcher etc". hurrensöhne, arschloch etc. diese beschimpfungeen mussten wir uns anhören!

    wir hatten uns immer sehr anständig verhalten.
    doch am ende des spiels ruften dann auch wir: schöööni ferie...

    dann kam doch von den idis einen raster und wollte doch echt puff machen!

    bis ich sagte: sorry aber von euer kurven kann ich so ein kindisches verhalten noch verstehen, aber mit 50 jahren sollte man doch auch fair verlieren können. die einen waren dann auch ruhig und habens glaub gecheckt! doch der front man der gruppe :) sag ich jetzt mal so,
    tobte immer noch...


    ich sag einfach nur eins. jedesmal in kloten hat man probleme mit diesen dörflern.

    DIE SIND EINFACH ALLE NEIDISCH AUF DIE STÄDLER - DAS IST ES GLAUB!


    zum glueck sind sie raus...... schöni ferie!
    ready for take off ;)

  • :skandal:

    Mir kommen fast die Tränen, Dein Bericht macht mich echt nachdenklich. Tut mir echt leid, dass man Dich so schlecht behandelt hat.

    Ich wurde in den letzten 25 Jahren überall immer mit offenen Armen empfangen. Am freundschaftlichsten war die Stimmung immer in Lugano und im Hallenstadion :gaehn:

    • Offizieller Beitrag

    Reto hat sich explizit auf das Internet bzw. unser Forum bezogen, und da muss man ihm recht geben.

    Ansonsten kann ich aus Erfahrung sagen, dass Haupttribüne nicht vor Torheit schützt, und dies in der ganzen Schweiz. Übelste Sorte war, ist und wird immer sein in lugaNO.

    Als junger Mann, der schon früh immer und überall lieber sitzend auf der Tribüne war als stehend in der Kurve, konnte ich das noch locker wegstecken, mit einem Lächeln sozusagen. Heute geht mir solches Verhalten auf den Kecks, und darum verzichte ich auf Auswärtsspiele.

    Auch in Kloten hatte ich mehr als genug primitive Anpöbelungen der übelsten Art auf der Tribüne.

  • Da gib ich dir rächt, isch scho nöd ganz putzt...

    aber was ich fast no tragischer finde, isch das, wo mir und mim fründ am 1.3.08 im hallestadion passiert isch: Da isch irgend so en 60-jährige opa uf min fründ losgange wil mir schnell hend welle durelaufe.... tragisch nöd? Defür fanemer für die glich mannschaft und mit sim getue het ja s'durelaufe nur no länger duret!

    Es git ebe bi allne fan-gruppe irgendwelchi deppe wos gfühl hend sie müsstet ihri frustratione a anderne lüt loslah, sogar a lüt, wo für die glich mannschaft fanet!

  • Zitat von Larry

    Ansonsten kann ich aus Erfahrung sagen, dass Haupttribüne nicht vor Torheit schützt, und dies in der ganzen Schweiz. Übelste Sorte war, ist und wird immer sein in lugaNO.

    Gehe generell kaum mehr an Auswärtsspiele, die kann ich in den letzten 5 Jahren an einer Hand abzählen (alle im Hallenstadion).

    Aus früherer Erfahrung gehen wir auf jeden Fall einig, dass ein Besuch in Lugano wohl das Übelste ist. Nirgends wurden wir so oft attackiert, gesteinigt etc. Es gingen unzählige Knochen und Carscheiben zu Bruch. Das Hallenstadion war in den 80iger auch berüchtigt, vorallem die Ausläufer der Kristallnacht rund um den Oerliker Bahnhof. Der Rest der Schweiz unterscheidet sich nicht gross, aber generell lässt sich Sagen, dass man als Zürcher nicht so gern gesehen ist und da machen sie auch keinen Unterschied zwischen Oerlikon und Kloten.

    Sorry für Off-Topic, eigentlich geht es ja ums Internet und das Forum.

    • Offizieller Beitrag

    Ha ha, das isch jetzt aber s'herzigschte Posting vom Tag. Wänn das nüme ushaltisch, muesch go Tennis luege!

  • Zitat von Reto

    Ha ha, das isch jetzt aber s'herzigschte Posting vom Tag. Wänn das nüme ushaltisch, muesch go Tennis luege!

    Es nervt ebe scho irgendwie echli, wänn du eifach friedlich wottsch en match live go luege und dini mannschaft go unterstütze! Aber meh als nerve tuets ja eh nöd. Am beste luegt mer über so lüt eifach drüber hinweg!

  • Zitat von Carole


    Da gib ich dir rächt, isch scho nöd ganz putzt...

    aber was ich fast no tragischer finde, isch das, wo mir und mim fründ am 1.3.08 im hallestadion passiert isch: Da isch irgend so en 60-jährige opa uf min fründ losgange wil mir schnell hend welle durelaufe.... tragisch nöd? Defür fanemer für die glich mannschaft und mit sim getue het ja s'durelaufe nur no länger duret!

    Es git ebe bi allne fan-gruppe irgendwelchi deppe wos gfühl hend sie müsstet ihri frustratione a anderne lüt loslah, sogar a lüt, wo für die glich mannschaft fanet!

    öper wo im forum vo lions redet faned nöd für de glich verein... vo dem her, ja chanich de gueti herr no verstah.

    und zum zum thema zrugchere, wie chamer nume chlötis lobe? de gysino het scho recht, hasse muemer die lüüt!

  • Zitat von Reto

    De Gysino tuet nur no so. De isch scho lang au en Brave worde.

    ähä.

    was hät dänn "brav" (rolf, wie tumm) mit chloote hasse z'tue? Jede vernünftig Z-Fan hasst Chloote...egal eb dä 20 jährig Ultra oder die 75 jährig Grossmuetter. Chloote muess mer hasse.

  • Also wenn ich ufem Klote-Forum lese muess, Derby Zit isch Krieg.
    Denn frög ich mich halt scho, wie Ernst ich dä Post mue neh ?

    Wobie ich sege mue, die Klötis wo da inne Ihri Iträg machet, schriebet sachlich und konstruktiv.

    So söts ja eigentlich au si.

    Aber da ich scho i dä 70 Jahr dä Zett bi go luege isches für mich natürlich immer no was bsundrigs Klote use z'rüehre.

    Danke Züri

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    ähä.

    was hät dänn "brav" (rolf, wie tumm) mit chloote hasse z'tue? Jede vernünftig Z-Fan hasst Chloote...egal eb dä 20 jährig Ultra oder die 75 jährig Grossmuetter. Chloote muess mer hasse.

    Chloote hat usser em Jenni gar kei Reizfigure meh, wo mer chönnt hasse. Sogar de Lemm haut's jetzt uf Lugano. Mach keis Bisi. Leider sind im Derby nüme würklich vill Emotione dine, au wänn es paar (wäg em Pittis) gmeint händ, es chönnti wieder chli ufcho.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!