• Zitat von Edgar

    wieso denkst du das nicht?
    Wer den SCB raus wirft wächst über sich, oder
    aussdem kommt Sprunger zurück
    und im Final

    klein Bykov gegen klein Krutow

    was gibt es geilers ??

    wenn du eine vu Fribourg geil findsch zeigt das scho was du für e Nilpe bisch, du magsch dich viellicht nüme erinner wo die eus de Ufstieg vermassled händ...... wie au?

    Gruss Lolo

  • Zitat von Larry

    Warst Du auch dort? Ich glaube, das war der schlimmste Tag in meinem Leben!

    4:0 ich ha Training gha und im Stammspunte de Telefon hörer us em Chaschte grisse wo die am Telefon in Fribourg gseit: Fribourg ist beuer NLA Club..... isch huere bitter gsii da hämer no glitte.

    Gruss Lolo

    P.S. Fänds no geil uf Davos ue am Samschtig würd de Kristall dihei la

  • Zitat von Lolo

    4:0 ich ha Training gha und im Stammspunte de Telefon hörer us em Chaschte grisse wo die am Telefon in Fribourg gseit: Fribourg ist beuer NLA Club..... isch huere bitter gsii da hämer no glitte.

    Gruss Lolo

    P.S. Fänds no geil uf Davos ue am Samschtig würd de Kristall dihei la

    das war am 4. märz 1980. ich habe aber ein 6:0 und nicht ein 4:0 in erinnerung...in der ehrenwerten pationoire des augustins hiess die glaub ich. offiziell fasste sie 4500 zuschauer. an diesem abend waren aber bestimmt 6000 drin. die stimmung war jeweils grandios in dieser halle!

    gruss roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    P.S. Fänds no geil uf Davos ue am Samschtig würd de Kristall dihei la

    das war am 4. märz 1980. ich habe aber ein 6:0 und nicht ein 4:0 in erinnerung...in der ehrenwerten pationoire des augustins hiess die glaub ich. offiziell fasste sie 4500 zuschauer. an diesem abend waren aber bestimmt 6000 drin. die stimmung war jeweils grandios in dieser halle!

    gruss roli c.[/quote]

    müesstet mir naluge wobi so häch chasch doch gäge die gar nöd verlüre...

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro

    glaub nöd, dass mir mitem kreis e chance händ gäg fribourg :roll: :roll:

    Du bisch sooooo gemein ............
    Wobi ich nöd uf Fribourg setzte würd.
    Servette isch dihei kei schlächti Mannschaft und ihre Topskorer chunt au wieder zrugg. Und de chli Bykow sölls doch so mache wie sin Vater mit em Chomutow: Bykow, Chomutow f..ket eu is a....loch!
    Wobi de Caron würkli geil gspielt hät (bis uf das Goal won er unnötigerwiis usecho isch) i dere Serie gäge Bern. Aber irgendwie sind bi dene d'Batterie ziemli leer gsi.
    Well, we will see und vor allem: Who cares!

  • Zitat von Lolo

    wäck wie grusig aber häsch recht git es bier im halbfinal, muesch halt amigs echli früehner a d'spiel cho..

    Gruss Lolo

    cool! s'erscht mal i mim läbe, dass ich öppis gunne han, ohni das ich gwettet han... :razz:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Augustine de patinoir glaubs, dir huere Ruine. Sind uf de Dachbalke ghocked und händ uf eus abe pisst und Dachziegel usegrisse und uf eus abegschmisse. Mir sind im Egge ine wie Maschtschwein zämmepfercht worde. Ganz übel gsi. Heifahre isch au immer luschtig gsi. Zue und her gange is wie am 1. Mai, zumindescht was de Pflaschtersteihagel betrifft. Zu dere Ziit isch glaub nur no Biel schlimmer gsi.
    Shit, isch ja scho bald 30 Jahr her :roll:

  • Also ich tippe auch eher auf Servette, denke nicht das Fribourg gleich nochmals so eine Serie gewinnt. Aber ich lasse mich gerne überraschen. Auf der anderen Seite ists mir eigentlich egal wer im Finale gegen uns verliert.

    Nein im Ernst, das Halbfinale wird hart, aber unsere Jungs sind in der Lage das Ding zu gewinnen, egal gegen wen das es geht. Wenn wir gegen Zug spielen dann treffen wir auf die Mannschaft die im Feld etwas launischer ist und wenns gegen Davos geht dann gehts gegen das Team das im Tor nicht wirklich top besetzt ist. Whatever... bring it on...

  • Zitat von Lolo

    wenn du eine vu Fribourg geil findsch zeigt das scho was du für e Nilpe bisch, du magsch dich viellicht nüme erinner wo die eus de Ufstieg vermassled händ...... wie au?

    Gruss Lolo

    he
    das war eigentlich positiv gemeint
    und Bykov ist der Fribourger, dann sorry, ich dachte Russe
    bin sicher nicht Fribourg Fan und dort
    ist jetzt der Schwule vom Schluefweg ... no merci

  • was für uns früher lugano war, ist jetzt bern für fribourg,

    bei mir kommen seufzend alte erinnerungen hoch

    wäre doch lugano nur nicht so eine gurkentruppe heute, die siege wären so schön gegen sie

    sollten wir den meistertitel verpassen, solls fribourg sein: underdogs aller länder vereinigt euch (wir gehören ja nicht mehr dazu, schon wegen der üppig vorhandenen kohle...)

  • lasst mal den Optimissmus etwas zurück... wie jemand schon erwähnt hat, sind wir von nichts zum "Meisterfavorit" geworden, wie gehen WIR mit diesem Druck um? Was gestern mit Bern passiert ist wissen wir alle... Also muss eine noch mal bessere Halbfinalleistung her und falls wir dann vor dem Final stehen, können wir zum ersten mal kurz vom Titel träumen, aber auch nur kurz... schlussendlich ist nur Meister wer das letzte Spiel der Saison in den playoffs gewinnt!!! nicht der der am meisten darüber redet...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!