• no schnäll öppis für so regelunkundigi wie ich: Unmittelbar vor em 2:3 hät de Flüeler es Pfund a d'Maske übercho: Wird sit dere Saison nüme underbroche.

    Also de Kurman hüt.....

  • Zitat von Modano09

    Nun gehts in die Verlängerung, unglaublich gegen Biel -.-

    unglaublich isch ener was du bütisch... :

    Zitat von Modano09

    Die Lions führen übrigens 1:0! Sejna schoss das Tor in der 6. Minute (Grauwiler, Suchy)

    zum chotze!

  • Zitat von Edgar


    nach verlust unter dem strich

    Du kannst nicht so rechnen :) Einfach jeder Mannschaft 3 Punkte für jedes Spiel, welches weniger bestritten wurde, dazu rechnen und dann schauen wo wir stehen!
    Du solltest Dich, wenn du's schon tust, eher daran halten, dass man, um unter den ersten acht zu sein, etwa 1.6 Punkte pro Spiel holen muss. Sprich: Jetzt wäre es knapp (1.54) und mit zwei Siegen gegen Langnau und Biel könnte man sich die nötige Luft verschaffen.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Draft

    no schnäll öppis für so regelunkundigi wie ich: Unmittelbar vor em 2:3 hät de Flüeler es Pfund a d'Maske übercho: Wird sit dere Saison nüme underbroche.

    Also de Kurman hüt.....

    danke für dLehrkund :) hani nämli au nonig gwüsst. warum das au immer so isch..

    janu grundsätzlich hät ja dleistig gstumme und de wille, aber die goal wänd halt würkli nöd/nonig falle..

    1 punkt verlore.. und glich hämmer letscht jahr ja eich die gliche Problem gah afangs Saison...

  • Zitat von Draft

    no schnäll öppis für so regelunkundigi wie ich: Unmittelbar vor em 2:3 hät de Flüeler es Pfund a d'Maske übercho: Wird sit dere Saison nüme underbroche.

    Also de Kurman hüt.....

    Dä Schuss isch au nid ad Maske sondern an Halsschutz, das hät dä Kurmann sofort ahzeiget gha, darum isch (leider) witergspielt worde.

    Dä Match hüt isch würkli under allne Kanone gsi, grad i dä erste Spielhälfti isch das Biel ja megaharmlos gsi, da het mer mal endlich öpis fürd Galerie mache chöne. Aber es händ alli nachem Motto gspielt: Irgendwänn gaht dänn scho eine inne oder es langet am Schluss dänn glich na für 2 Pünktli.

    Ich mir au klar, das mer nid i jedem Spiel e Galavorstellig erwarte chan, aber das hüt isch eifach kei Werbig gsi und e grossi Enttüschig für die zahlende Fäns. Trudel, Pittis, Alston eifach Totalusfäll....

    Positiv find ich, das mer dä Flüeler spiele lah hät und er hät sini Sach guet gmacht.

  • JApp. Sötig Spiel muesch äfacht günnä.
    1 Punkt verschänkt.

    Jetze aber nöd wieder oder scho wieder am Trainer umemotze.
    Susch wärde mir ja scho wieder Maischter ;)

    Was isch eigentli mit em Gloor los??

    • Offizieller Beitrag

    Im ersten Drittel Biel phasenweise an die Wand gespielt, aber (wieder) die Tore nicht gemacht. Ab dem zweiten Drittel überheblich aufgetreten. Ich kann mit Flüeler nichts anfangen und fand auch nicht, er habe gut gespielt, das ist einfach meine Meinung. Höhepunkt war die Anzeigetafel mit dem Resultat der Klatsche vom CB gegen die NYR. Es nervt mich schon ein Bisschen dass wir scheinbar keine "normale" Saison spielen können, in der wir einfach so ein wenig an der Tabellenspitze rumdümpeln....

  • Zitat von Zesi 05

    Will du nöd eifach wie jede Zett Fan chasch säge: 1-0 ZSC!

    Achso! Naja, dänn list mer halt mal de obig Biitrag (uf de 1. Siite) dänn chunt mer au drus -.-

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Im ersten Drittel Biel phasenweise an die Wand gespielt, aber (wieder) die Tore nicht gemacht. Ab dem zweiten Drittel überheblich aufgetreten. Ich kann mit Flüeler nichts anfangen und fand auch nicht, er habe gut gespielt, das ist einfach meine Meinung. Höhepunkt war die Anzeigetafel mit dem Resultat der Klatsche vom CB gegen die NYR. Es nervt mich schon ein Bisschen dass wir scheinbar keine "normale" Saison spielen können, in der wir einfach so ein wenig an der Tabellenspitze rumdümpeln....

    ich han nur d'zämefassig gseh und dette häts mir dä iidruck gmacht, als wäri dä flüeler eigentlich recht im stich glah worde bi dä goals.

  • Zitat von Ari

    blabla...dspieler sind engagiert gsi und spiel nöd so schlecht gsi...mit 5 latte und pföste schüss häsch halt eifach päch gha..aber hauptsach dähei im inet blöd gschnurret

    Ah OK, dänn bin ich natürlich au happy mit eusem ZSC. Ich dänke, wänn's so wiiter mached, han ich bald wieder ä Saisoncharte. Isch würklich lässig, dass regelmässig so gueti Leisitge bringed und eifach nur Päch händ. Ich gspür d'Euphorie astiege.

    Besser so?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von virus

    ich han nur d'zämefassig gseh und dette häts mir dä iidruck gmacht, als wäri dä flüeler eigentlich recht im stich glah worde bi dä goals.

    De Larry isch eifach de Meinig, dass er JETZT für sini Saisoncharte zahlt und drum au de Sulo will gseh und nöd JETZT zahlt, zum i paar Saisons dänn eine vo de Junge, wo iibaut wird, chöne aa z'luege, wie er dank de Erfahrig besser worde isch. Erfahrig chönd's au bi de Teigers sammle...

  • nei schäri für mich ischs okay, wenn du wiiterhin kei saioncharte häsch

    isatz und tempo isch defintiv höcher und mer hät gäg jede gegner meist es chanceplus...gar nöd zsc like eigentli

    aber wär die quali bisher sbotene schlecht findet hät die letzte 4-5 qualis vom zet nöd gseh...

  • Zitat von Ari

    nei schäri für mich ischs okay, wenn du wiiterhin kei saioncharte häsch

    isatz und tempo isch defintiv höcher und mer hät gäg jede gegner meist es chanceplus...gar nöd zsc like eigentli

    aber wär die quali bisher sbotene schlecht findet hät die letzte 4-5 qualis vom zet nöd gseh...

    Han nur nomal gschriebe, well d'Originalantwort ja glöscht worde isch...
    Und isch mir dänk scho klar, dass ich das nöd chan beurteile, drum schrieb ich ja au nur vom Resultat.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto


    De Larry isch eifach de Meinig, dass er JETZT für sini Saisoncharte zahlt und drum au de Sulo will gseh und nöd JETZT zahlt, zum i paar Saisons dänn eine vo de Junge, wo iibaut wird, chöne aa z'luege, wie er dank de Erfahrig besser worde isch. Erfahrig chönd's au bi de Teigers sammle...

    So in dem Stil oder mit den Worten von Simon S. vor ein paar Jahren: "Wir sind kein Ausbildungsclub!".

    Sind wir schon, im Nachwuchsbereich und bei GCK, aber bitte nicht beim Z!

    Ausnahmen bestätigen die Regel: Geering!

  • Zitat von Larry

    Im ersten Drittel Biel phasenweise an die Wand gespielt, aber (wieder) die Tore nicht gemacht. Ab dem zweiten Drittel überheblich aufgetreten. Ich kann mit Flüeler nichts anfangen und fand auch nicht, er habe gut gespielt, das ist einfach meine Meinung. Höhepunkt war die Anzeigetafel mit dem Resultat der Klatsche vom CB gegen die NYR. Es nervt mich schon ein Bisschen dass wir scheinbar keine "normale" Saison spielen können, in der wir einfach so ein wenig an der Tabellenspitze rumdümpeln....

    finde flüeler sehr gut... zt. schien er nicht genau zu wissen wo der Puck ist, aber seine Bewegungsabläufe und Reflexe gefallen mir extrem gut..

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!