• Zitat von Larry

Mein Senf: Ich gsehn au kei "Strategie" bim FCZ, de Roli scho.....
    Ich gsehn en Präsi wo de Spadaro II isch, en Sportchef wo nur ein Club in Tunesie kännt und en Trainer wo de Job nur häd will er immer bim FCZ gspielt häd.

da ich d'situation nöd täglich neu bzw. uf grund vom letschte spiel beurteile, sondern das ganze immer über en zitruum aluege, geshn ich bim fcz sehr wohl e strategie, im gegesatz übrigens zum zsc. da langed selbscht en zitruum vo jahre und ganz vill goodwill nöd um au nur irgendöppis strategieähnlichs z'erkenne...
    aber de canepa mit em spadaro z'vergliche isch öppe eso, wie wänn ich wür behaupte, dass d'sex pistols ganz klar vom mozart beiflusst sind... :haare:

gruess roli c.

NieUsenandGah

• Offizieller Beitrag

«Zürichs Fussball ist ein Sanierungsfall!»

Der FCZ war Meisterkandidat, GC wollte in Richtung Spitze – nun treffen sich heute zwei Krisenklubs zum 226. Derby

«Als ich FCB-Präsident wurde, wussten wir ja nicht einmal mehr, wie man Erfolg schreibt. Ich konnte es nicht mehr hören: GC, der Rekordmeister. Und: Gross, der Meistertrainer. Ich hängte Bilder vom damaligen GC-Präsidenten Spadaro und von Gross auf, warf jeden Tag mit Dartpfeilen darauf, bis sie vor Löcher nicht mehr zu erkennen waren, es war wie Voodoo. Sie mussten als Feindbilder herhalten. Dann fing ich mit der Arbeit an. Ich holte Gross nach Basel, auch Zuberbühler, Leute halt, die wissen, was es braucht, um Erfolg zu haben.

Wenn ich heute nach Zürich schaue, kommt mir nur eines in den Sinn: Katastrophe! Zürichs Fussball ist ein Sanierungsfall! Das Grundübel ist für mich klar: In der wirtschaftlich schwierigen Zeit kann man es sich doch nicht leisten, zwei Klubs in einer Stadt künstlich am Leben zu erhalten. Es sei denn, die Stadt hätte zehn Millionen Einwohner. Aber solange die Nostalgiker träumen und ständig von der Tradition reden, dümpeln die Vereine vor sich hin. Auf einen grünen Zweig kommen sie nie. Wenn ich bestimmen dürfte, würde ich GC und den FCZ zusammenlegen. Was will Ciri Sforza mit 25 17-Jährigen? Ciri ist ein armer Kerl, der irgendwann davonläuft. GC ist der Klub der Namenlosen. Wen kenne ich? Den Präsidenten? Bei Linsi wusste ich wenigstens in etwa, wer er ist und was er macht. Denke ich an GC, sehe ich ein Bild vor dem geistigen Auge: Ciri im Massanzug im Regen.

Beim FCZ weiss man wenigstens, wer den Klub führt. Nur: Canepa auf der Tribüne, Sitzhaltung ungenügend, ständig Pfeife rauchend, was sowieso nicht geht, null Dynamik – und so spielt die Mannschaft auch. Trainer Fischer, ein lieber Kerl; Sportchef Bickel,ein Mann mit guten Ideen und auch ein netter Mensch; Canepa, sicher auch ein lieber – das gäbe eine lustige Jassrunde. Aber darum geht es ja nicht …» René C. Jäggi war FCB-Präsident von 1996 bis 2002.
    ----------
    Was ich freilich nie verstehen konnte, war das unterkühlte Interesse der Zürcher Bevölkerung an ihren grossen Fussballklubs. Es gibt wohl keine Stadt auf der Welt, die so viele Fussballmeistertitel gewonnen hat und so nichts mit Fussball am Hut hat wie Zürich. Vielleicht ist die Bankenstadt zu humorlos, um Fussball zu mögen, vielleicht zu unproletarisch. Ich weiss es nicht. Mir kommen die Tränen, wenn ich an den Stellenwert des Fussballs in Zürich denke. Dass GC und der FCZ in einem Leichtathletikstadion spielen müssen, macht es auch nicht besser.» Pedro Lenz ist Schriftsteller und wohnt in Olten.
    ----------
    Ganzer Artikel in der SoZ

• Zitat von Larry

Er isch öppe gliich Gältigssüchtig und ich glaub er chunt au usem gliiche Land südlich vo ois, sprich, er glaubt au er müessi de Schwiizer öppis bewiise.

das sich beidi gern rede ghöred und terzo italos sind aber die definitiv die einzige gmeinsamkeite. und susch, rasch uf es minimum abebroche:

spadaro: innerhalb vo wenige jahr 100 (hundert!) millione schwizer franke, nöd lire, meh usgeh als ignoh mit gcn, gut und albers händs dörfe decke...isch allerdings ersch im nachhinein uscho, absolut undurchsichtigi buechhaltigsfüehrig.

canepa: buchhalter durch und durch, seriöse schaffer. absolut transparenti buechhaltig. au wänns jetzt, nach de cl millione, wieder richtig roti zahle gaht. de club isch nöd i sinere existenz gfördet, wege unseriöse gschäftsfüehrig. gcn, ohni gut/albers und spross, wär scho im 2. spadarojahr konkurs gange.

mich nervt au, dass sich de cillo oft sehr wit zum fenschter uselehnt mit sine ussage. aber über sini gsamt amtszit gseh, isch er en absolute glücksfall gsi für de fcz. und im gegesatz zum spadaro isch de cillo en absolut integre gschäftsma.

gruess roli c.

NieUsenandGah

• du bisch wie de frei, du bisch wie de frei, du bisch wie de frei...

jawoll: am shakiri sin sprung über d'bande nach em goal und em andere basler arsch wo vor de südkurve de max gmacht hät, isch bi mier die einzig emotion gsi hüt namittag. wänn dänn kurve no ruhig blibt - wie hüt di erschte 10 minute - und gäschtefans scho gar nöd ersch uftauched wills es paar polizischte am bahnhof gseh händ, ja dänn isch es fcz spiel scho fasch so langwilig und emotionslos wie en bsuech i de halle bimene zsc spiel! also quasi höchststraf!

was isch nume mit em fcz los? wo isch de biss vo letscht saison anecho? so öppis vo harmlos! spielerisch gsehts ja fasewis ganz guet us. aber i strafrumnöchi hät das ganze öppe so viel biss wie en tote hund! d'basler händ hüt nume müesse es goal mache und susch eifach einigermasse diszipliniert umestah. hät scho glanged für de sieg!

eso chunt mer natürli nüme drum ume trainerdiskussion zfüehre, au im vorstand...obwohl m.e. e bluetufrischig im team langed wür...:nixwiss:

gruess roli c.

NieUsenandGah

• Offizieller Beitrag

Gästefans hani nöd vermisst, Südkurve chan vo mir us de ganz Match ruhig si (was gar nöd gaht isch d'Osttribüne uspfiiffe!), aber es Hockeyspiel i de Halle isch öppe 1000 x interessanter als so en Grottekick!

Ich gange ebe wäg em Hockey/Fuessball und nöd wäg dem andere Seich, de gaht mir am Arsch verbi!

De Schackiri isch en Schafseckel, hoffentlich haut er bald is Ussland ab!

De FCZ mues mer nüme go luege, ev. chönds ja de Abstieg verhindere will Xamax pleite gaht, susch gsehn ich schwarz. De Canape chan jetzt de Fischer gar nüme entlah, er verlüürt susch s'Gsicht. Also müend die "drü Jasskollege, alles liebi Sieche" (Zitat René C. Jäggi) de Seich halt sälber usbade.

• Was halt vergässe gaht im Bericht vom Jäggli: dass Züri e Stadt mit emne gwüsse Ahgebot isch und nöd wie in Bisel, wo 99% vo de Chemie gschädigt sind und usser em Fuessball nüt anders händ...

Usserdem: was söll die Scheisse überhaupt?
    Es gaht doch au niemer zum Z & frögt, was irgendwelche verhassti wayne Clubs chönted besser mache!

• Zitat von snowcat

du bisch wie de frei, du bisch wie de frei, du bisch wie de frei...

jawoll: am shakiri sin sprung über d'bande nach em goal und em andere basler arsch wo vor de südkurve de max gmacht hät, isch bi mier die einzig emotion gsi hüt namittag. wänn dänn kurve no ruhig blibt - wie hüt di erschte 10 minute - und gäschtefans scho gar nöd ersch uftauched wills es paar polizischte am bahnhof gseh händ, ja dänn isch es fcz spiel scho fasch so langwilig und emotionslos wie en bsuech i de halle bimene zsc spiel! also quasi höchststraf!

was isch nume mit em fcz los? wo isch de biss vo letscht saison anecho? so öppis vo harmlos! spielerisch gsehts ja fasewis ganz guet us. aber i strafrumnöchi hät das ganze öppe so viel biss wie en tote hund! d'basler händ hüt nume müesse es goal mache und susch eifach einigermasse diszipliniert umestah. hät scho glanged für de sieg!

eso chunt mer natürli nüme drum ume trainerdiskussion zfüehre, au im vorstand...obwohl m.e. e bluetufrischig im team langed wür...:nixwiss:

gruess roli c.

mit eme andere Trainer funktioniert die Mannschaft glaub mir das aber ich ha hüt scho bi de Ufstellig gseh das es schwierig wird und eimal meh de Fischer isch en gute Trainer aber er hät das Gspüri nöd für die Mannschaft, es hät weh ta hüt und Basel hät de Sieg verdient leider.......

Gruss Lolo

• Offizieller Beitrag

De Johnny mues de Freistoss ha, und d'Medie heized jetzt natürli d'Goalie Frag wieder ah.

Und dänn händs no gstritte, wer de Penalty schüsst, und de falsch häd gunne...

:roll:

Us em FCz Forum, so ziemlich miini Meinig:

Darf ich meinen Senf auch noch posten?! Kotzt mich das an! Die Mannschaft spielt charakterlosen Angsthasenfussball! Wieso? Weil Fischer so aufstellt! Schönbrünzler? War einfach nur lachhaft! Aegerter? Ist das wirklich unser Mittelfeldmotor? Na dann Abstieg wir kommen... Hätte Fischer Eier er hätte heute einfach Chick im Mittelfeld aufgestellt und vorne Mehmedi und Chermiti oder gleich einen Dreiersturm mit Phönsi... Scheiss Defensivtaktik! Wir hatten heute kein Mittelfeld aber wirklich KEINES! Dusan und Xavier bitte zurückkommen. Habe heute nicht geklatscht! Schnauze voll!

Ich frög mich scho lang, werum de Fischer so de Narr gfrässe häd am Schönbi!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!