Zitat von LarryJep! Begriife nöd was de Luddo gäg de Schönbi häd![emoji848]
ich au nöd!
vor allem weiss ich vo de schwöster vom schönbi, dass sich de ludo - während de schönbi verletzig - vehement für e vertragsverlängerig igsetzt hät...dänn söll er ihn gfälligscht au isetze! guet, sit 2 spiel macht er das ja...
churz nachdem de schönbi körperlich wieder gsund und fit gsi isch, hani de ludo verstande, dass er de schönbi nur zögerlich igsetzt hät. de ludo hät euis amene alass gseit, dass de schönbi psychisch nonig parat isch. er hebi no angst richtig dri z‘gah. de ludo hät gmeint, ihm wäri am liebste wenn de schönbi mal so richtig brutal tackled werdi, ufstaht und merkt, dass no alles ganz isch. nur so chönni er sis trauma überwinde. aber für das bruchts natürli au isatzzit!
egal, sit de schönbi wieder spillt, isch s‘fcz spiel wieder besser und unberechebarer worde. au wenns no welte entfernt vom eigne aspruch und de guete phase im letschte spatsummer isch.
dass au de kolloli amigs nöd vo afang ah spillt, hät demit z‘tue, dass er halt immer no agschlage isch. aber en gsunde kolloli und schönbi sind scho e geili flügelzange!
bi gspannt uf de match in neueburg. bi natürli vor ort, obwohl ich eher mit ere niederlag rächne. defür glaub ich a 6 pünkt us de heimspiel gäge thun und san galle. dänn söttis lange zum nöd i barrage z‘cho. dete gsehts immer meh nach aarau als gägner us. aarau, wo nach de erste 6 spiel die saison mit null pünkt dagstande isch und trotzdem immer no de glich trainer hät! wär wahrschinli bi 95% vo de schwizer mannschafte entlah worde!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk