- Offizieller Beitrag
säg mer nöd, im 20Min schtaht "ausgelehnt"!?
säg mer nöd, im 20Min schtaht "ausgelehnt"!?
Mol, staht so döt x)
Grad chli ruhig da, nach em Match.
Han "leider" d'Szene zum Penalty verpasst, aber jetzt grad churz nahgläse, dass de nöd unbedingt eine gsi seg.
Wänn's so isch, isch das natürlich wieder en lässige Aafang, aber ich dänke, de Match hät doch einiges botte und das 0:2 uf z'hole hät au scho chli Schtärchi bewiese und das mit ere rächt ersatzgschwächte Mannschaft.
Bin mal gschpannt, öb de von Lanthen öppis bringe wird oder öb er sich eifach e Saison lang chli verdribbled im Schturm vorne...
Muesch i de Wunde stochere?
Penalty war gesucht, hätte nicht jeder gegeben...ABER wer vor dem 0:1 drei hochkarätige Chancen verpasst und nach dem 2:2 alleine vor dem Tor das 3:2 nicht macht, der muss sich nicht wundern!
Nur 10'000 Nasen - Zürich ist definitiv keine Sportstadt!
naja, wer so dämlich wie guatelli rausläuft (lernens die torhüter eigentlich nie?) verdient auch nichts anderes als den penalty. auch die beiden gegentore zum 0-2 waren nette fcz geschenke unserer verteidigung. kommt dazu das hassli und nikci alleine vor wölfli kläglich versagt haben. fazit: selbst schuld wenn man so verliert.
immerhin, es war ein spannendes spiel und hasslis hammer war der hammer. sportstadt zürich? von was reden wir da eigentlich?
Ha ha, de Blick:
http://www.blick.ch/sport/fussball…penalty--123671
"Klicken Sie durch die Bilder und entscheiden Sie selber, ob der Penalty gerechtfertigt war..."
So werdet fundierti Meinige gmacht.
Mini Meinig allerdings, dank dene super Bilder isch au, dass es rächt sinnlos isch, bi dem Winkel wo de Schtürmer zum Goal hät, so use z'hechte.
penalty war sicher diskutabel. aber eines hat sich auch gezeigt:
die defensive rechte seite mit koch und nikci ist eben sehr jung und naiv, zumindest für schweizer spitzenfussball und erst recht für international reicht es noch nicht in der kombination
Zitat von Mitsch 2006penalty war sicher diskutabel. aber eines hat sich auch gezeigt:
die defensive rechte seite mit koch und nikci ist eben sehr jung und naiv, zumindest für schweizer spitzenfussball und erst recht für international reicht es noch nicht in der kombination
OK: unsere Defensive ist zur Zeit aber auch bis "auf's Letzte" ausgedünt. In den nächsten Wochen sollten ja dieser und jener wieder zurückkehren.
Wie wäre es mit einem Transfer Senderos?
Und was ist eigentlich wieder mit Chikhaoui?
De Guatelli isch en riiese Pfahl!
Immer e grossi Klappe er welli s'Nr. 1 si, und wänn er spielt überzügt er nie.
Bim zweite Goal gseht er us wie en Zementsack und s'dritte verschuldet er sälber.
De Typ nervt mich!
OK: unsere Defensive ist zur Zeit aber auch bis "auf's Letzte" ausgedünt. In den nächsten Wochen sollten ja dieser und jener wieder zurückkehren.
Wie wäre es mit einem Transfer Senderos?
Und was ist eigentlich wieder mit Chikhaoui?[/quote]
das mit chikhaoui nimmt mich auch wunder. dachte ende letzter saison, er habe die verletzung überwunden. so langsam gehts richtung sportinvalider.
Zitat von LarryDe Guatelli isch en riiese Pfahl!
Immer e grossi Klappe er welli s'Nr. 1 si, und wänn er spielt überzügt er nie.
Bim zweite Goal gseht er us wie en Zementsack und s'dritte verschuldet er sälber.
De Typ nervt mich!
Sehe ich nicht so (betreffend "nerven"). Ich finde, der Kerl stellt mehr dar als Leoni und wenn er erst die Sicherheit des Stammtorhüter-Platzes hätte, glaube ich, dass er das grössere Potential hat als eben Leoni.
Ich würde diesen Wechsel vollziehen und Leoni ziehen lassen. Leoni ist irgendwie "FCZ-gesätigt" und wäre wohl mit einem gewissen Frust weiterhin in Zürich ("ich bin nun reif für eine grosse Liga und sollte den Wechsel nun machen" ...)
...isch eso ruhig da, speziell i dem Thread...
naja, sind au viel i de feriä. und vieli fcz-spieler schiinbar ebefalls...
de verglich mit em zementsack isch nöd emal so schlächt....
Super gsi in Neuchatel
chamer vorschtelle.
Und de Frei isch tatsächlich in Basel glandet. Irgendwie rächt schief.
wow, dä fcz.
super dä guatelli..."mier händ die bescht nummer 2 i dä schwiiz, mann ey!!"
am beschte; nach em verschossene penalty hätter no e tummi röhre gha und dä pavlovic aafiggt...
wow, wie schlächt und unpassend nach somene spiel!
definitiv kei CL Material.
Guatelli hätte nur noch eines richtig machen können: Hinstehen und Asche über sein Haupt. Diese Chance hat er nicht wahrgenommen. Ein Loser, leider.
Tico war ja auch ne Frechheit.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!