• Offizieller Beitrag

    GC wirft dem FCZ Provokation vor

    (ths.)


    Beim nächsten Derby erhält die Südkurve trotz Sperre Tickets für anderen Sektor.

    Das Derby vom 12. Februar zwischen dem FCZ und GC sorgt für erste Misstöne. Es ist das Spiel, bei dem nach dem Abbruch vom 2. Oktober beide Fankurven geschlossen bleiben müssen. Der FCZ informierte nun, wie er den Ticketverkauf dafür organisieren will. Die registrierten Inhaber von Saisonkarten für die Südkurve (Sektor D) werden die Möglichkeit haben, für 30 Franken ein Billett für den Sektor A zu kaufen.

    Der FCZ beruft sich dabei auf das Urteil der Disziplinarkommission der Swiss Football League, wonach «sich der weitaus überwiegende Teil der Fans» am letzten Derby korrekt verhalten habe. Darum habe er, erklärt Präsident Ancillo Canepa, «in Absprache mit der Swiss Football League, der Stadtpolizei Zürich und Vertretern der Südkurve beschlossen, den Sektor A für die Südkurve zu öffnen». Er argumentiert mit Sicherheitsgründen.

    Die Grasshoppers reagieren verstimmt auf diese Ankündigung. Weil es für diesen Match keinen öffentlichen Ticketverkauf gibt, werden ihre Anhänger keine Möglichkeit haben, ihn irgendwo im Stadion zu sehen. Präsident Roland Leutwiler reagiert harsch: «Das Vorgehen des FCZ ist vor allem auch eine Provokation unserer Fans.» Um eine Konfrontation mit der Polizei zu vermeiden, empfiehlt er ihnen, am übernächsten Sonntag nicht zum Stadion zu kommen. GC will für sie ein Public Viewing organisieren. Canepa wiederum hält dagegen: «Von bewusster Provokation kann keine Rede sein.»
    ------------
    Mein Senf:
    Canape..... :roll:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Sonntag, 29. Januar 2012, gm

    Saisonende für Philippe Koch

    Der FC Zürich muss am Samstag beim Start in die zweite Phase der Axpo Super League auf insgesamt acht Kaderspieler verzichten. Zusätzlich zu den bereits bekannten Absenzen Stjepan Kukuruzovic, Silvan Aegerter, Ludovic Magnin, Asmir Kajevic, Marco Schönbächler (alle verletzt), Amine Chermiti und Yassine Chikhaoui (beide Afrika-Cup) wird in Luzern auch Philippe Koch fehlen. Der rechte Verteidiger hat sich am Samstag im Testspiel im Tessin gegen den FC Locarno bei einem Zweikampf am rechten Knie verletzt. Nähere Untersuchungen am Sonntagabend in Zürich haben ergeben, dass Philippe Koch das Innenseitenband und das hintere Schrägband gerissen hat. Der 20-Jährige wird in den nächsten Tagen von FCZ-Teamarzt José Romero operiert. Er wird mindestens vier Monate ausfallen und in dieser Saison nicht mehr zum Einsatz kommen.

    Testspiel gegen Wohlen vorwiegend mit U21-Team

    Aufgrund der zahlreichen Absenzen will Cheftrainer Urs Fischer im Hinblick auf das Meisterschaftsspiel vom 4. Februar in Luzern keine weiteren Risiken eingehen. Aus diesem Grund wird beim Testspiel am Dienstag, 31. Januar, 18.30 Uhr, im Stadion Letzigrund gegen den FC Wohlen vorwiegend die zweite Mannschaft (U21-Team) zum Einsatz kommen.

    Der FC Zürich wünscht Philippe Koch gute Besserung.

    Und Stahel ist neuer Captain in Luzern ...

    Ja, da werden wir nicht wirklich viele Spieler auf dem Platz kennen, wenn es am Wochenende losgeht ...

    Schon fast radikal, der Umbruch!

  • es chömed ja nur registrierti, a de "krawall" unbeteiligti, fans es ticket über! und das isch au richtig eso!

    guet wänn en clubpräsi differenziere chan und die allgemein kollektivstraf- und schwarz-wiss hetz vo press und einige zueschauer nöd mitmacht!

    die aktion bewist eimal meh, dass de cillo mit em heusler zäme immer no de bescht präsi i dere liga isch!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    es chömed ja nur registrierti, a de "krawall" unbeteiligti, fans es ticket über! und das isch au richtig eso!

    guet wänn en clubpräsi differenziere chan und die allgemein kollektivstraf- und schwarz-wiss hetz vo press und einige zueschauer nöd mitmacht!

    die aktion bewist eimal meh, dass de cillo mit em heusler zäme immer no de bescht präsi i dere liga isch!

    gruess roli c.

    lol

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    es chömed ja nur registrierti, a de "krawall" unbeteiligti, fans es ticket über! und das isch au richtig eso!

    guet wänn en clubpräsi differenziere chan und die allgemein kollektivstraf- und schwarz-wiss hetz vo press und einige zueschauer nöd mitmacht!

    die aktion bewist eimal meh, dass de cillo mit em heusler zäme immer no de bescht präsi i dere liga isch!

    gruess roli c.

    :facepalm:

    Han gwüsst dass en Du wieder in Schutz nimmsch.

    Und genau so isch es nöd!

    Dutzendi (hunderti?) wo damals übers Feld bzw. Tribühne gseckled sind, all mit SK Saisonkarte, gönd jetzt wieder an Match.

    "Der FCZ hat nach Massnahmen gesucht, um seinen Saisonkarten-Inhabern/innen im Sektor D doch noch eine Möglichkeit zu bieten, die Partie zu besuchen."

    "Gstraft" werded die ca. 40% FCZ Fans wo kei Sainsoncharte händ!

    Mir chans ja gliich si, bin eh nöd da, und bi -20 Grad isch es wohl eher e Straf a de Match müesse zgah.....

  • gang mal is fcz-forum go läse, da sind nöd würkli alli bereit, 30.-- ufpriis z'zahle. zumal ja bereits s'xamax-heimspiel gstriche wird und da kei entschädigung chunt (handkehrum cha da de fcz ja würkli nüt defür).

    aber isch ja klar gsi, dass wieder alli motzet. ich find de entscheid guet eso. s'risiko, dass fans us beidne fanlager uf de ot oder wt landet, wär doch zimli gross gsi... und dänn hettet mer vermuetli grösseri problem übercho als bim letschte derby.

    du redsch vo 40%, wo kei karte händ. was isch/wär däne mit däne 100%, wo eini händ?!?!

    da übrigens no d'stellignahm vom fcz.
    http://www.fcz.ch/profis/news_detail.htm?id=1543

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro


    du redsch vo 40%, wo kei karte händ. was isch/wär däne mit däne 100%, wo eini händ?!?!

    Du verstahsch mich falsch!

    Bimene Schnitt vo 11'000 im Momänt und ca. 7000 Saisoncharte händ ca. 40% kei Charte, und die chönd all nöd an Match!

    Die vo OT und WT mit Charte chönd natürli gah.

    Und dass jetzt die us de Südkurve no motzed (ich hans au gläse) isch ja wohl de Gipfel, die chönd froh si chönds an Match!

    Aber who cares.....was reg ich mich uf? Isch glaub z'heiss da..... :cool:

  • ok, dänn isch das es missverständnis gsi.

    ja, es mag si, dass dur das die einte (0.01%, wänn überhaupt), wo de fcz überhaupt i die unkomfortabel situation bracht händ, jetzt trotzdem an match chönd. wärets aber au, wänns en offene verkauf gäh hetti...
    und ebe, wieso söll die ganz sk büesse für die wixxer??! zudem isch das agebot, wo de fcz jetzt däne usem d abütet, mit rücksprach und genehmigung vo de disziplinarkommission gscheh... und de leutwiler söll eifach d'frässi hebe, gc isch ja meh als guet wäg cho i dere ganze aglägeheit!!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro

    ok, dänn isch das es missverständnis gsi.

    ja, es mag si, dass dur das die einte (0.01%, wänn überhaupt), wo de fcz überhaupt i die unkomfortabel situation bracht händ, jetzt trotzdem an match chönd. wärets aber au, wänns en offene verkauf gäh hetti...
    und ebe, wieso söll die ganz sk büesse für die wixxer??! zudem isch das agebot, wo de fcz jetzt däne usem d abütet, mit rücksprach und genehmigung vo de disziplinarkommission gscheh... und de leutwiler söll eifach d'frässi hebe, gc isch ja meh als guet wäg cho i dere ganze aglägeheit!!!

    Ja ich verstahn dass die gross Mehrheit us de SK au nüt defür chan, aber es sind scho meh als 0,01%.... :razz:

    Mit de GC Fans hani übrigens kei Mitleid :twisted:

    Und wänn de SFV das akzepiert, was mich wundered, isch ja okey.

  • au ich han weder mit de einte no mit de andere Fangruppe mitleid & hoffe druf, dass es au am 12. Feb. no weniger als 0 Grad isch:
    dänn erledigt sich das Thema wohl von allei...
    ich nimm nöd ah, dass es viel git, wo sich das im Durchzugsstadion freiwillig würed ahtue.... (Gäld zahle, damit mer sich nach em Spiel chan go chrank schriebä lah...)

    bi sottige temp. würed wenigstens mal die "warme Fackle" Sinn mache :floet:

  • Zitat von Caro

    ok, dänn isch das es missverständnis gsi.

    ja, es mag si, dass dur das die einte (0.01%, wänn überhaupt), wo de fcz überhaupt i die unkomfortabel situation bracht händ, jetzt trotzdem an match chönd. wärets aber au, wänns en offene verkauf gäh hetti...
    und ebe, wieso söll die ganz sk büesse für die wixxer??! zudem isch das agebot, wo de fcz jetzt däne usem d abütet, mit rücksprach und genehmigung vo de disziplinarkommission gscheh... und de leutwiler söll eifach d'frässi hebe, gc isch ja meh als guet wäg cho i dere ganze aglägeheit!!!

    guet weg cho? obwohl sichs überhaupt nüt zschulde cho lah händ...

  • Also wenn ich das aktuelle Kader so ansehe und dazu die Verletztenliste, da gehe ich am Samstag mit mehr oder weniger null Erwartungen nach Luzern.
    Trotzdem macht das richtig Spass, es erinnert wieder an die alten Zeiten. Mir gefällt der Umbruch, auch wenn der FCZ so wohl absolut keine Chancen auf einen EL-Platz hat. Im Sommer kann man aufgrund der Erfahrungen aus der Rückrunde nochmals das Bild der Mannschaft verändern, bis dahin weiss man auch, ob man bei Eros und Kaj die Optionen einlösen will.

  • was heisst in schutz neh? ich kommentiere jewils sini aktione. und die isch richtig!

    wie chunsch du uf dutzendi/hunderti wo übers feld gsecklet sind? fact isch, dass 2 (in worten: zwei) vor de packkurve glandet sind, öppe 3-5 au i die richtig händ welle ränne, das aber ufgeh händ und isgesamt känni 20 über d'sk bande gumpet sind. ufs feld oder id nöchi vom feld isch kein einzige...somit dürfti d'prozentzahl vo de caro gar nöd eso falsch si! und woher weisch du, dass die paar wo dänn tatsächlich au über d'bande sind au e saisoncharte händ?

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    bei -15 Grad? :razz:

    logisch, bi 2 teams ohni sturm isch das sicher doppled luschtig :geil:

    aber wenigstens gits so lüüt wo sich nöd devo abhalte lönd, suscht gäbts das weekend sicher paar geisterspiel! (chapeau vo denä wo gönd!)

    gits eigentlich kei minus-grad gränze, wo d'spiel nüme duregfüehrt werdet?
    mag mi no guet a d'juniore ziit erinnerä: döt hät mer bi söttige temp. bi de waldlöif fascht nüme chöne schnuufe, wills so weh tah hät & alles am grind iigfrore gsi isch...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!