• zerscht mal: gratulierä zum sieg! aber mir sind immerno vorne (au wänn nüme lang).
    han de match nur i de zsf gseh, aber nach em 1-0 schients en verdientä sieg z'gsi sie.

    au wänn ihr de bürki da nöd möged (ich finds au chrank, wie er mit gstreckte bei uf anderi losgange isch): er isch goalie und wänn en goalie im 5m checked wird, isch es nunmal foul; verstahni ehrlich gseit nöd, wieso mer das nöd pfiffä hät...

    lustig hani de kommentar vom "model" gfunde: beid uf cl-plätz jagd.
    ehrlich gseit: keine vo denä zwei teams hät international öppis z'mälde und wird usser spesä nöd viel devo ha, falls es doch schaffe sötted.

  • Zitat von larlf

    au wänn ihr de bürki da nöd möged (ich finds au chrank, wie er mit gstreckte bei uf anderi losgange isch): er isch goalie und wänn en goalie im 5m checked wird, isch es nunmal foul; verstahni ehrlich gseit nöd, wieso mer das nöd pfiffä hät...

    klar chönt niemer öppis säge, wämer dete foul pfifft. aber s'interview vom bürki isch derart peinlich gsi. de isch vergange vor selbstmitleid. was er für en arme segi. für sini aktione werdi er mit kung fu bürki betitlet etc pepe. no 10 sekunde und er hett afange brüele! ebe vollpfoschte halt!

    änderet nüt dra, dass züri hüt trotzdem gunne hett. egal ob mers 1:0 abpfifft oder nöd. de wille zum sieg isch bim stadtclub grösser gsi. und de spielwitz isch phasewis fasziniernd gsi.

    NieUsenandGah

  • guet, das stimmt scho: hät scho bitz weinerlich usgseh. wer weiss, evtl. hät ihn de schlag ja gänderet?
    nei, ernsthaft: ich luege ja ch-fuessball meist nur i de zsf, bin aber glich der meinig, dass er sich bitzeli besseret hät, was sini kung fu attackene betrifft. aber er isch und bliebt goalie und die händ sowieso en eggä ab....

    wür mi glich no wunder neh, wieviel spiel nachem 1-0 vorsprung no verlore werdet?
    s'erst goal chan viel bewürke & eusi heged ja vorher au chancene gha!

    han aber au ghört, dass s'chick hüt stark gspielt heg: isch das nöd deh, wo ablösefrei abgeh wird?
    hät de scho en klub oder chunt er gratis zu eus? :floet:
    wobie er bi eus wahrsch. no uf lohn verzichte müesst, usser mir verchaufed nomal 2-3 im summer...
    aber irgendwie no luschtig: gfühlts jahrzänt verletzt und sither nüme gross in form und jetzt wo's wieder um d'kohle gaht, spielt er wieder guet.

    btw. roli: han ich das richtig in erinnerig, dass du s04 fan bisch? falls ja, dänn verstahn ich dini freud hüt nochli meh :floet: :mrgreen:

  • Zitat von Larry

    Züri isch ois! :cool:

    Das tolle Sportweekend geht weiter. Danke FCZ für diesen absolut verdienten Sieg gegen den Kantonsrivalen. Bürki wird das nächste Mal wohl wieder seinen Kungfu-Schritt ausfahren, was für ein Vollpfosten.

  • Zitat von larlf

    guet, das stimmt scho: hät scho bitz weinerlich usgseh. wer weiss, evtl. hät ihn de schlag ja gänderet?
    nei, ernsthaft: ich luege ja ch-fuessball meist nur i de zsf, bin aber glich der meinig, dass er sich bitzeli besseret hät, was sini kung fu attackene betrifft. aber er isch und bliebt goalie und die händ sowieso en eggä ab....

    wür mi glich no wunder neh, wieviel spiel nachem 1-0 vorsprung no verlore werdet?
    s'erst goal chan viel bewürke & eusi heged ja vorher au chancene gha!

    han aber au ghört, dass s'chick hüt stark gspielt heg: isch das nöd deh, wo ablösefrei abgeh wird?
    hät de scho en klub oder chunt er gratis zu eus? :floet:
    wobie er bi eus wahrsch. no uf lohn verzichte müesst, usser mir verchaufed nomal 2-3 im summer...
    aber irgendwie no luschtig: gfühlts jahrzänt verletzt und sither nüme gross in form und jetzt wo's wieder um d'kohle gaht, spielt er wieder guet.

    btw. roli: han ich das richtig in erinnerig, dass du s04 fan bisch? falls ja, dänn verstahn ich dini freud hüt nochli meh :floet: :mrgreen:

    aber du: wenn eine in niederhasli tschuttet, eis am chopf verwütscht und ihn das anders macht...dänn sött er doch nachher normal si? also dini erchlärig gaht irgendwie nöd uf! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]

    de chick ohni verletzigsafälligkeit isch vill z'tüür und chasch nöd i de schwiz hebe. darum isch de entsxheid richtig vom fcz. obwohl ich sini überragendi technik und spielwitz vermisse wird. hätt er gescht idrücklich demonstriert. 2 niederhasli spiller händ nach em match id uni klinik müesse. d'chnöpf us de bei go entferne lah...

    und ja, s04!

    NieUsenandGah

  • zu mine (aktiv) ziete isch einä wo zwüsched de pfoste gstande isch, nie normal gsi (egal wo er gspielt hät)

    aber ich gsehn das halt au nüme so äng wie ihr, vor allem sit d'spieler d'rivalität underenand nüme so känned/läbed wie früener; usser euem vollpfoste wo im goal staht ;)

    hani mi demfall doch rächt erinnered: ich hoffe, ihr gäbed i de bl bald wieder gas & holed wenigstens lüdenscheid no ii!!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    hmmm, so ungefähr han ich mir de idiot au vorgstellt:
    "Laut Augenzeugen soll FCZ-Goalie David Da Costa mit einem Leibchen mit der Aufschrift «Züri isch öis» provoziert haben."

    für eu isch er jetzt natürlich de hero, scho klar, für mich isch er eifach "en goalie", wo statt kung fu, halt e anderi grobi limitierig hät...
    http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2709424.html

    De isch kein Goali, de isch en Südkurve-Fan! Leoni; wo bisch!!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    aber du: wenn eine in niederhasli tschuttet, eis am chopf verwütscht und ihn das anders macht...dänn sött er doch nachher normal si? also dini erchlärig gaht irgendwie nöd uf! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]

    de chick ohni verletzigsafälligkeit isch vill z'tüür und chasch nöd i de schwiz hebe. darum isch de entsxheid richtig vom fcz. obwohl ich sini überragendi technik und spielwitz vermisse wird. hätt er gescht idrücklich demonstriert. 2 niederhasli spiller händ nach em match id uni klinik müesse. d'chnöpf us de bei go entferne lah...

    und ja, s04!

    Ich würd (versueche z') Verlängere. Ich han en eifach gern, und er hät öppis, wo keine hät!

  • Zitat von larlf

    hmmm, so ungefähr han ich mir de idiot au vorgstellt:
    "Laut Augenzeugen soll FCZ-Goalie David Da Costa mit einem Leibchen mit der Aufschrift «Züri isch öis» provoziert haben."

    für eu isch er jetzt natürlich de hero, scho klar, für mich isch er eifach "en goalie", wo statt kung fu, halt e anderi grobi limitierig hät...
    http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2709424.html

    Für mich wäre er auch kein Hero, wenn er im Minimum das Niveau von Leoni hätte. Aber leider haben wir einen der schlechtesten Liga-Goalies, da hilft auch diese harmlose T-Shirt-Geschichte nichts. Lächerlich wäre es gewesen, wenn ein GC-Spieler mit einem solchen Shirt aufgetaucht wäre. Wobei ich mich wundere, weshalb Fetscherin nie mit sowas gekommen ist. Der hat ja sonst schon krampfhaft versucht, GC in der Stadt wieder salonfähig zu machen.

  • lol, wahrschienlich häts sogar de Da Costa am Fetscherin klaut & drum händ eusi "müese" verruckt werde?

    wür mal meine, dass bi eus eine vo de beste im Goal staht, wo mir i de schwiizer Liga händ. Natürlich mit em Problem, dass er nöd weiss, was er mit em Bei mache söll, wänn er i d'Luft gumped; Was durchus scho meh Charte hett dörfe geh...
    Fan gwünsch zu 80% über de Erfolg oder eifach, wills suscht nüt im Agebot hät (siehe Chemiestadt) und nöd über paar doofi Aktione.

  • Zitat von Reto

    Und d'Maske hät er nachher au nüme aagha. Hät en wohl z'fescht behinderet oder us em Glichgwicht bracht.

    gits öppis wo eim meh behinderet, bzw. zum behinderete macht als es gcn libli?

    NieUsenandGah

  • da costa? en biedere, üsserscht durchschnittliche goalie, mindestens 2 klasse schlechter als de gränni us niederhasli. ABER: en geile siech!

    wie hät er das imene interview emal e so schön gseit: "gc isch wie bluemechool, ich mags halt eifach nöd!"

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!