• Zitat von larlf

    Effe, Basler ...


    das isch d'matthäus/maradona kategorie: grosse name, grossi spiller gsi, als trainer aber komplett unbruchbar.

    Zitat von larlf

    oder söttig wo nur churz gsi sind: RDM, Keller, Luhukay und suscht gits no d'Verbänd in CH/DE...


    keller chasch rauche, ha mi scho mal 2 jahr über de ufgregt, das langet! rdm: und dänn spillemer mit ere 11-er abwehrchetti und verlüre glich jedes spiel 3:0? katastrophefuessball, e absoluti frechheit gegeüber am zahlende zueschauer! luhukay isch eigentlich no interessant.

    und wie du seisch: i de verbänd häts no s'einte oder ander juwel wo uf e chance wartet. zum die juwel aber z'erkänne bruchsch en guet vernetzte sportchef oder als präsi häsch selber de draht zu söttige glücksfäll. und das isch bim fcz beides nöd de fall.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat


    keller chasch rauche, ha mi scho mal 2 jahr über de ufgregt, das langet! rdm: und dänn spillemer mit ere 11-er abwehrchetti und verlüre glich jedes spiel 3:0? katastrophefuessball, e absoluti frechheit gegeüber am zahlende zueschauer! luhukay isch eigentlich no interessant.

    und wie du seisch: i de verbänd häts no s'einte oder ander juwel wo uf e chance wartet. zum die juwel aber z'erkänne bruchsch en guet vernetzte sportchef oder als präsi häsch selber de draht zu söttige glücksfäll. und das isch bim fcz beides nöd de fall.

    isch am keller sini Bilanz würklich so schlächt gsi oder isch er eifach nur vo allne "g'hasst" worde?
    vergliche mit em RDM, isch er glaubs gar nüme soo schlächt gsi (oder tüsch ich mich?). ok, de Verglich mit RDM isch au keis Ruhmesblatt, aber vor sim Engagement bi S04 hani das no dänkt.
    Was er bi eu gmacht hät, isch würklich underschti Schublade gsi! Verteidige ok, aber S04 isch nöd Ingolstadt...

  • Zitat von larlf

    isch am keller sini Bilanz würklich so schlächt gsi oder isch er eifach nur vo allne "g'hasst" worde?
    vergliche mit em RDM, isch er glaubs gar nüme soo schlächt gsi (oder tüsch ich mich?). ok, de Verglich mit RDM isch au keis Ruhmesblatt, aber vor sim Engagement bi S04 hani das no dänkt.
    Was er bi eu gmacht hät, isch würklich underschti Schublade gsi! Verteidige ok, aber S04 isch nöd Ingolstadt...


    nei, am keller sini punktebilanz isch nöd schlecht, hät glaubs au emal sogar die 2. bescht rückrundi vo allne teams gha (dete wo schalke no i d'cl cho isch). aber es hät nie konstanz geh, er hät komplett vo sine starspiller gläbt. wenn die händ welle, häts wieder emal en lauf geh mit villne pünkt. au spiellerisch hät mer sini handschrift nie gseh. isch e chli so gsi wie bim forte. de weiss wahrschinli bis hüt nöd warum er mit niederhasli so guet gsi isch. aber genau drum weiss de liebi ulli sicher au nöd warum er mit yb kän bluemetopf gunne hät.

    und verhasst isch de keller scho gar nöd gsi. isch ja durchus en nette und sympathische mensch. polarisiert hät nöd er als mensch, sondern sini fähigkeite als trainer.

    NieUsenandGah

  • hmmm, wüsst nöd wieso mir e fusion sötted wellä: mir sind ja sooo wiet vorne + vor eu :mrgreen:

    us finanz. sicht würs sicher Sinn mache, aber alles andere: nei danke!

    interessant no dini Ussag wäg em Keller, das wo ich als "Hass gäg ihn" ufgfasst han, isch wahrsch. würklich das wo Du seisch: als Trainer händs en eifach nöd möge (wohl berächtigt). Naja, nimmt mich glich Wunder, ob + wer sich eusi Liga und no es Källerchind :))) ahtue wett. ich tippe uf: de rené weiler! ....falls er vo sim höche Ross abe chunt.
    ach stimmt: er isch ja "no" bi nürnberg, aber wohl nüme lang.

  • Zitat von larlf

    ich tippe uf: de rené weiler! ....falls er vo sim höche Ross abe chunt.


    de würi sofort näh! und er erfüllt erscht no am cillo sini vorgab vo wege bundesliga erfahrig!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • dänn müend ihr aber hoffe, dass die letscht Station vo ihm en "Usrutscher" gsi isch, suscht gsehts dänn nöd sooo guet us:

    (us bild.de, wo er Kandidat für Fortuna Düdo gsi isch)
    Der Finne trainierte von 2012 bis 2014 Leverkusen, hat Champions-League-Erfahrung. Nach seiner Entlassung bei Bayer heuerte Hyypiä beim englischen Zweitligsten Brighton an.

    ►Hoffentlich kein schlechtes Omen für Fortuna: Ziel war dort eigentlich der Aufstieg in die 1. Liga – doch nach nur einem halben Jahr schmiss Hyypiä kurz vor Weihnachten von sich aus hin. Grund: Nur ein Sieg in 18 Spielen, Abstiegsplatz...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    dänn müend ihr aber hoffe, dass die letscht Station vo ihm en "Usrutscher" gsi isch, suscht gsehts dänn nöd sooo guet us:

    (us bild.de, wo er Kandidat für Fortuna Düdo gsi isch)
    Der Finne trainierte von 2012 bis 2014 Leverkusen, hat Champions-League-Erfahrung. Nach seiner Entlassung bei Bayer heuerte Hyypiä beim englischen Zweitligsten Brighton an.

    ►Hoffentlich kein schlechtes Omen für Fortuna: Ziel war dort eigentlich der Aufstieg in die 1. Liga – doch nach nur einem halben Jahr schmiss Hyypiä kurz vor Weihnachten von sich aus hin. Grund: Nur ein Sieg in 18 Spielen, Abstiegsplatz...

    Um diese Jahreszeit (oder vielleicht immer?), in dieser Liga, mit diesen finanziellen Grenzen/Möglichkeiten, musst du immer hoffen; bei jedem Namen und bei (fast?) jedem Verein ...

  • Starker Spieler gewesen, vorallem beim FC Liverpool, dann auch, zusammen mit Tihinen (ex FCZ...!!!) ein starkes Duo Bollwerk in der finnischen Nati. Aber eben, Leistungsausweis als Trainer na ja.... kann anscheinend nicht unbedingt mit jungen Spielern....! Lt. Blick passt er angeblich perfekt zum FCZ? Academy > Nachwuchs > 1. Mannschaft FCZ? Ich schnalle das ganze nicht mehr. Ich nehme an, Tihinen hat da auch seine Hände im Spiel. Ich hätte gerne eine andere Lösung. Bis jetzt ist das ja noch nicht definitiv....hoffe ich mal.

  • Sehe ich genau so wie du Siucs!
    Hoffe wirklich dass es mal ein Gummihals werden wird, einfach um zu sehen ob diese da nicht mehr Professionalität in den Landen bringen können.

    Aber Sami würde auch bei mir eine faire Chance erhalten, wie jeder Nicht-Heugümpertrainer auch..

    Russki standart!!

  • so wie dieser leserschreiber im blick, sehe ich das auch:

    "Hyypiä ist ein Flop mit Ansage. Ein teurer noch dazu."

    ausser der hoffnung spricht nichts dafür, dass es anders kommt mit sami. und das er es mit den jungen nicht kann, passt ja haargenau ins profil des gesuchten trainers...

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!