- Offizieller Beitrag
Tanner Richard vor seinem ersten NHL Spiel mit Tampa!
Edit: Wurde nicht eingesetzt (Scratch).
Tanner Richard vor seinem ersten NHL Spiel mit Tampa!
Edit: Wurde nicht eingesetzt (Scratch).
herrlich gespielt: https://www.youtube.com/watch?v=FhWLtSZKJf8
Zitat von larlfherrlich gespielt: https://www.youtube.com/watch?v=FhWLtSZKJf8
Und sieht so aus, als wäre es wirklich so gewollt gewesen ...... Chapeau!!
Zitat von larlfherrlich gespielt: https://www.youtube.com/watch?v=FhWLtSZKJf8
Da vor mir liit en underschriebene Puck vom Barkov.
Panthers stönd zwar jetzt nach 4 Sieg in Folge uf eme PO Platz, aber es chömed nur knapp 13'000 pro Spiel.
Chasch jetzt 6 Tickets für 3 Spiel chaufe ab 99.- plus T-Shirt plus Puck mit Autogramm........hämmer gmacht!
D Islanders händ trotz Erfolg au nöd meh Zueschauer.....wänn über Jahre schlächt gspielt häsch muesch d Fans müehsam wieder zrugg hole.
Tampa hingege häd jede Match usverchauft!
cool, tönt nach viel Spass + gueter Unterhaltig und das erst no für wenig Gäld!
Zitat von larlfcool, tönt nach viel Spass + gueter Unterhaltig und das erst no für wenig Gäld!
Jep, aber s Problem vo de leere Plätz im Stadion bliibt!
Du gsehsch zwar de Jagr, de Luongo plus no paar Stars bim Gägner, aber es chunt kei Atmosphäre uf wie in Tampa!
In Tampa isch scho vor em Match vor em Iigang de Tüfel los mit Bands, etc., so wie früener vor em alte Hallestadion, es wird gwarted bis mer ine chan.
Dinne dänn es volls Stadion, e super Atmosphäre!
Es spricht leider nur de chürzer Wäg und de tüüfi Priis für Panthers, aber Bolts mached viel, viel meh Spass!
ic, aber de Pries tönt scho grad sehr günstig, han gmeint, suscht choschtets einiges meh, wänn mer überhaupt a Tickets ane chunt?
Drum wär mir au egal, mal es Spiel mit weniger Zueschauer z'luege, solang de Gägner guet isch. Aber wär sicher beides wünschenswert, guets Spiel und Stimmig.
ich han mich hüt entschiede, dass ich mini NHL Premiere mit emne Spiel vom Matthews wett verbinde.
Aber mal luege, ob's vorläufig nur en Traum bliebt oder ob's scho nöchst Saison chan umgsetzt werde...
Ich möcht natürlich de Matthews dänn nöchst Saison au go luege, da in Florida.
Wünschenswert wär drum es Team us de Division wie Toronto oder susch us de Eastern Conference (Columbus, Carolina).
Dis erschte NHL Spiel wird so oder so es Erlebnis, isch bi mir au so gsi obwohl weder s Stadion vo de Islanders no vo "miine" Rangers usverchauft gsi isch!
Aber wänns chasch plane würd ich nöd am Ahfang vo de Saison gah sondern am Schluss, so im März.
S Hockey isch eifach viel besser, und wänn scho chasch plane würdi halt es Team neh wo d Hütte immer voll isch.
danke für d'Tipp!!
Muen wohl 1 "Sportwuche" plane, wo ich ohni Familie flüge. Am Beschtä wär grad jetzt bim Jobwächsel gsi, aber ich Idiot han verpasst 1 Monet frei z'mache.
Mal luege, ob/wänn die nöchst Chance chunt.
Zitat von larlf
Am Beschtä wär grad jetzt bim Jobwächsel gsi, aber ich Idiot han verpasst 1 Monet frei z'mache.
Ha ha!
Hani au mal verpasst, 1978, woni id IT gwächslet han.
Han welle so 3 Mönet Ferie mache, aber de neu Chef häd Druck gmacht ich söll sofort ahfange.
Isch en Fehler gsi, die Chance isch bi mir nie meh cho solangi no gschaffet han.
19'822 Fans sahen im ausverkauften BB&T Center den 3:1 Sieg der Panthers über die Habs, der 7. Sieg in Folge (!) für die Panthers, die nun auf Platz 1 (!) der Atlantic Division stehen!
Ich freue mich auf die Spiele die ich zum Schnäppchenpreis noch besuchen werde!
Die Playoffs werden wohl nächsten April in Rot und nicht in Blau stattfinden.....
Im Moment läuft die diesjährige "Winter Classic": MTL zu Gast in BOS, wo sich der Löwenanteil der 70'000 Zuschauer einen klaren Heimsieg der Bruins vorgestellt haben.
Es sieht aber so aus, dass die Canadiens als Sieger vom Eis gehen werden, wenngleich sie soeben auch ein Tor einkassieren mussten. Sie führen eine Viertelstunde vor Schluss 3:1.
Happy New Year everybody!
Die Panthers schlagen auch die Rangers und haben nun 8 Spiele in Folge gewonnen (neuer Clubrekord) - Platz 1 in der Atlantic Division.
20'289 Zuschauer in einem Stadion das eigentlich "nur" 19'250 fasst....da wurden oben wieder mal Stehplätze verkauft!
In den letzten Jahren konnten die Panthers im Draft früh ziehen (2014 Ekblad #1 / 2013 Barkov #2 / 2011 Huberdeau #3 / 2010 Gudbranson #3), das zahlt sich langsam aus.
Der neue Besitzer hat neuen Schwung gebracht!
Mal schauen wo die Reise hin führt!
Kevin Fiala schiesst sein 1. Tor in der NHL
Niemand war sich sicher, ob sein Schuss drin war... war ziemlich kurios: Kurioses erstes NHL-Tor von Kevin Fiala – Predators verlieren trotzdem knapp
http://wat.is/XOnT3BAA6wK0YwiB
Mit Fiala und Andrighetto spielen nun zwei Leute in der NHL die durch unseren Nachwuchs gegangen sind aber nie für uns in der NLA gespielt haben.
Sicher eine weitere Auszeichnung für unsere Nachwuchsbewegung, aber natürlich nicht unbedingt der Idealfall aus Sicht des Clubs.
Aber Leute für die NHL ausbilden ist in Schweden und Finnland längst Tagesgeschäft.
Also de Fiala hät grad mal i de Saison 10/11 und 11/12 i eusere Organisation gspillt.
Ich han 10 Jahr im Verkauf gschaffet, merkt mers?
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!