- Offizieller Beitrag
Die Vision 2 hat was für sich ....
Die Vision 2 hat was für sich ....
Stier minus Eier = Ochse
Gits ja gar nöd. So vill Schwamedinger da ?
Region Hirzebach (Grosswiesestrasse), is Stettbach id Oberstufe.
Und immer no da, eifach dass i sit 4 1/2 Jahr z'Fuess id Halle cha; und das isch tierisch geil !
cheers
Ich gang am Friitig amig in Apero zum Tschüge im Hirzebach, triff die alte Kollege
Dä Frei zu Bisel.....das würd mi schön ahschiise!
Weis nöd öb ich dänn no lang Frei-Fan würd bliibe.....
bi dem transfer wüssti gar nöd wer dä tümmscht isch:
- dortmund wills ihre bescht maa zieh löhnd
oder
- dä frei willer jetzt wieder i dä provinz spielt
es isch lose-lose.
ussert für dä fcb. isch epic win für die. und das isch wiederum fail wänn mer was i dä birre hät.
also verlüürt jede.
Ich würd's also au nöd tschägge, wänn de jetzt scho uf Basel würd wächsle.
Aber es isch ja offebar nöd nur e Blick-Gschicht und au wänn, isch de Blick bi so Sache amel scho guet informiert.
Zumal Dortmund i de Rückrundi zeigt hät, dass ganz vorne chönd mitspille (vo wäge Pokal günne).
De cha ja au i 2 Jahr zu Basel und wür no en huufe verdiene.
Er wär huere blöd wänn er sich jetzt scho würd i oisere Provinzliga beerdige.
Mann, de chan vor 80'552 spiele und wott zrugg i d'Schwiiz???
Vollmeise!
Hmpf, der kommt wohl tatsächlich in die Schweiz zurück.
Scheisse, jetzt ist mit Basel wohl zu definitiv zu rechnen....
irgenwie hab ich das gefühl, dass er langsam die abnützung des spitzensports merkt und einen gang tiefer schalten will, bessere angebote wie die von basel wären ja vorhanden (vive la france)
Ja guet, er het scho immer gseit, dasser zu basel wett, solanger no im beschte alter isch, aso muesster scho i de naegste 1-2 jahr wechsle, vo dem her machts sinn.
trotzdem wers vollpickt!
Zitat von LarryHmpf, der kommt wohl tatsächlich in die Schweiz zurück.
Scheisse, jetzt ist mit Basel wohl zu definitiv zu rechnen....
Ja, dieser Transfer wirde Basel definitiv zum Meisterkandidaten Nr. 1 machen. Und vor Frei habe ich definitiv einen grossen Respekt. Der ist Gefahr pur!
Tja, müssen wir wohl halt doch noch Senderos holen. Der will ja auch an der WM spielen und hat noch nirgends einen Platz gefunden ...
Dann wären wir auch wieder dabei ...
:o)
Zitat von MushuJa, dieser Transfer wirde Basel definitiv zum Meisterkandidaten Nr. 1 machen. Und vor Frei habe ich definitiv einen grossen Respekt. Der ist Gefahr pur!
Tja, müssen wir wohl halt doch noch Senderos holen. Der will ja auch an der WM spielen und hat noch nirgends einen Platz gefunden ...
Dann wären wir auch wieder dabei ...
:o)
Ich behaupte, wenn Frei zu Basel wechselt ist er spätestens im März verletzt.
läck isch dä blöd. hätti nöd dänkt.
Das tschägged wohl keine so würklich.
Na ja. De Süper-Liieg schadet das ja an und für sich nöd.
bin völlig paff... bin fescht de meinig gsi es göch em nur drum bim BVB chli druck zmache zum no en 2 Jahresvertrag bis 2012 zkriege. Nachher hät er no locker 3-4 jahr in bisel chöne ahänke...
aber mer mues em zguet halte, dass er bis jetzt s'bessere händli für so sache gha hät als die meischte vo sine söldnerkollege... ok er isch au besser als die meischte vo dene...
trotzdem, en verschwändig isch das!
Zitat von T.P.22bin völlig paff... bin fescht de meinig gsi es göch em nur drum bim BVB chli druck zmache zum no en 2 Jahresvertrag bis 2012 zkriege. Nachher hät er no locker 3-4 jahr in bisel chöne ahänke...
aber mer mues em zguet halte, dass er bis jetzt s'bessere händli für so sache gha hät als die meischte vo sine söldnerkollege... ok er isch au besser als die meischte vo dene...
trotzdem, en verschwändig isch das!
de intelligentischt isch de Frei no nie gsii und trotz sini Goal vor allem für d'Nati dörf mer sini Spuckaktion nie vergesse das hät für mich au de Rekjard (weiss nöd wiemer das Lama schribt) zum e Sauhund gmacht.
Gruss Lolo
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!