Fussball allgemein

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    herrlich, immer di glich billlig usred/rechtfertigung vo fans vo clübs wo 90 prozent vo de menschheit hassed! meischtens folgt aber no e ufzellig vo de azahl titel womer die letschte 350 jahr gwunne hät! als ob das öpper würd interessiere, mer hassed die bestimmte verein halt eifach, ob mit oder ohni titel! ich find bauern münchen au i de regionalliga scheisse! punkt!

    gruess roli c.

    Ah ja? Hmm, interessant, thanx.
    Eue sogenannti "Hass" isch immer wieder en Uszeichnig.
    Freundschaft bekommt man geschenkt, Neid muss man sich erarbeiten!
    Läck isch das zur Ziit schön Bayern-Fan z'sie.
    Okay, es chömed wieder anderi Ziite - scho klar. Aber jetzt und hier:
    Bayern München Stern des Südens.....!!

  • Zitat von ZSColin

    Ah ja? Hmm, interessant, thanx.
    Eue sogenannti "Hass" isch immer wieder en Uszeichnig.
    Freundschaft bekommt man geschenkt, Neid muss man sich erarbeiten!
    Läck isch das zur Ziit schön Bayern-Fan z'sie.
    Okay, es chömed wieder anderi Ziite - scho klar. Aber jetzt und hier:
    Bayern München Stern des Südens.....!!

    Wieso ist es schön momentan Bayern Fan zu sein? Bayern hat den CL Finale verloren, Meister werden die Bayern so oder so immer und den Cup holen sie in den meisten fällen auch. Wenns drauf ankommt veryoungboyst ihrs so oder so, siehe letzten Samstag.

    DANKE JOSE

    und nein dies ist kein Neid..mimimimi

  • ja klar, die ganze fussballwelt ist neidisch auf die bayern. du bist genau
    aus einem grund bayern-fan: um andere leute ärgern zu können.....

    nächste saison ein bier. will mal sehen wer mir so auf den zeiger geht!

  • Zitat von ZSColin

    Ah ja? Hmm, interessant, thanx.
    Eue sogenannti "Hass" isch immer wieder en Uszeichnig.
    Freundschaft bekommt man geschenkt, Neid muss man sich erarbeiten!
    Läck isch das zur Ziit schön Bayern-Fan z'sie.
    Okay, es chömed wieder anderi Ziite - scho klar. Aber jetzt und hier:
    Bayern München Stern des Südens.....!!

    mein gott stellsch Du Dich davosig a...

  • Zitat von ZSColin

    Wer motzt dänn? Ich? Eigentlich überhaupt nöd.
    Im Gägeteil, isch eifach nur schön!
    Aber wänn eim d'Argumänt fehlet, chammer natürli guet mit sonere Ussag cho, klar.

    mir fählet argument? bezüglich was? mir persönlich isch de stern des südens so was von schnuppe...

  • Zitat von ZSColin

    Freundschaft bekommt man geschenkt, Neid muss man sich erarbeiten!

    ja genau, uf dä spruch hani no gwartet nebe de ufzellig vo de titel...! :razz:

    aber weisch was? meh chan au mit stil und klass günne und genau das isch öppis wo bayern so öppis vo fählt! und zwar bim vorstand und bi de fans! drum isch d'freud au eso gross, wänns verlüred!

    es isch echli wie mit riche lüt. die neuriche müend bi jeder glegeheit verzelle wie rich das sind und das bi jeder glegeheit au demonstriere und dänn verzelleds no pauselos das jede wos würkli will au chan schaffe und blablabla. im gegesatz dezue gits familiene wo scho sit x generatione gäld händ, die gsesch und ghörsch du nie!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    ja genau, uf dä spruch hani no gwartet nebe de ufzellig vo de titel...! :razz:

    aber weisch was? meh chan au mit stil und klass günne und genau das isch öppis wo bayern so öppis vo fählt! und zwar bim vorstand und bi de fans! drum isch d'freud au eso gross, wänns verlüred!

    es isch echli wie mit riche lüt. die neuriche müend bi jeder glegeheit verzelle wie rich das sind und das bi jeder glegeheit au demonstriere und dänn verzelleds no pauselos das jede wos würkli will au chan schaffe und blablabla. im gegesatz dezue gits familiene wo scho sit x generatione gäld händ, die gsesch und ghörsch du nie!

    gruess roli c.

    Ach chum. D Bayern sind ja selig im Verglich mit Real und Konsorte. S Problem isch eifach, dass mir alli Dütsch redet.

  • Zitat von Brave New World

    Ach chum. D Bayern sind ja selig im Verglich mit Real und Konsorte. S Problem isch eifach, dass mir alli Dütsch redet.

    na ja, ich han für mich e eigni arschloch kategorie vo fuessballclübs kreiert, real isch dete natürli au debi... :wink:

    aber häsch scho rächt, das mit em dütsch isch nöd zum underschätze. die meischte findet z.b. die dütsch nati zum chotze und fürchterlich arrogant, aber die englisch voll geil und kultig.

    los emal de engländer zue und lies ihri boulevard press, ich weiss nöd, welles volk würkli arrogangter isch...

    ich bin aber au fan vo de englische nati. als fuessball fan isch das halt irgendwie so und fangt scho i de chindheit a usser natürli me macht eine uf de fürchterlichi brasil hype!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    aber häsch scho rächt, das mit em dütsch isch nöd zum underschätze. die meischte findet z.b. die dütsch nati zum chotze und fürchterlich arrogant, aber die englisch voll geil und kultig.
    los emal de engländer zue und lies ihri boulevard press, ich weiss nöd, welles volk würkli arrogangter isch...

    Guet Beobachtet :cool:

    Aber ich bin au Fan - Come On England! :razz:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!