Fussball allgemein

• bin au grad es bitzeli enttosche: han gmeint, hegsch de schwachsinn (wo du da ine posted häsch) wenigstens sälber gschriebä...

isch öppe glich wie bi allne kommentär uf de tolle nius siete: da frögt mer sich, wer so sache liest. (au wänni s04 oder anderi uf de stupid-siete agfange han läse, wännd bis zum ändi dure hebsch, dänn isch dir entweder sooooowas vo brutal langwielig oder sackhagelvoll oder wänn keis vo beidem zuetrifft, dänn bisch evtl. no goalie? )

• Zitat von larlf

bin au grad es bitzeli enttosche: han gmeint, hegsch de schwachsinn (wo du da ine posted häsch) wenigstens sälber gschriebä...

isch öppe glich wie bi allne kommentär uf de tolle nius siete: da frögt mer sich, wer so sache liest. (au wänni s04 oder anderi uf de stupid-siete agfange han läse, wännd bis zum ändi dure hebsch, dänn isch dir entweder sooooowas vo brutal langwielig oder sackhagelvoll oder wänn keis vo beidem zuetrifft, dänn bisch evtl. no goalie? )

chum jetzt! die site isch durchus amüsant. ich als schalker find au witzig, was über schalke gschribe wird:

„Ers’ schuf Gott dat Ernst Kuzorra und gleich dannach dem Ernst sein Schwager, dat Fritz Szepan. Dann so’n paar andere Polacken und zusammen war dat dann Schalke. Glück auf!“

http://www.stupidedia.org/stupi/Schalke_04

à propos schalke...au als schalker muess ich hüt de huet zieh vo lüdenscheid! die ziend ihres ding souverän dure! chapeau!

p.s. nei, bi nöd goalie, ha aber susch en (gsunde!) egge ab... :rofl:

NieUsenandGah

• hmmm, ich weiss nöd: aber ich probiers nomal uf de stupide siete, wänni volle bin; wer weiss...

hehehe, vo mir us hetteds gern no dörfe usscheide:
    minere meinig nah, isch bxb de müehsamer gägner im final für bayern als real gsi wär... (nur scho rein psychologisch gseh)

aber sie händ halt im hispiel d'grundlag gleit & drum händs es vo mir us au verdient...

so, bald mal go luege was hüt i de erste minute abgaht

• Zitat von larlf

minere meinig nah, isch bxb de müehsamer gägner im final für bayern als real gsi wär... (nur scho rein psychologisch gseh)

Ich cha mir nöd vorstelle, dass Dortmund en CL Final gäge Bayern günnt. Aber mal luege, het Dortmund au nie es wiitercho gäge Madrid zuetraut. Bin de Meinig gsi, dass für das d Abklärtheit eifach fehlt. Und trotz eme 4:1 isch es immerhin innert nur 10 Minute na sehr knapp worde. Uf de andere Siite überzügt Bayern mit sinere Klass. Sie sind VIEL erfahrener. Für sie isch es weniger es Spektakel als für Dortmund und drum sinds viel ruhiger. Ich glaub Dortmund hät die gross Party vo dere Saison geschter gha.

Ich hasse/unterstütze weder Bayern na Dortmund. Aber ufgrund vom Verlauf vo dere Saison, de Uftritt vo Dortmund und will de Transfer vom Götze churz vor em CL-Halbfinal na publik gmacht worde isch, hoff ich, dass Dortmund glich irgendwie günnt.

Geistermeister 2022 ZSC Lions

• Zitat von ZüriBueb

Ich cha mir nöd vorstelle, dass Dortmund en CL Final gäge Bayern günnt. Aber mal luege, het Dortmund au nie es wiitercho gäge Madrid zuetraut. Bin de Meinig gsi, dass für das d Abklärtheit eifach fehlt. Und trotz eme 4:1 isch es immerhin innert nur 10 Minute na sehr knapp worde. Uf de andere Siite überzügt Bayern mit sinere Klass. Sie sind VIEL erfahrener. Für sie isch es weniger es Spektakel als für Dortmund und drum sinds viel ruhiger. Ich glaub Dortmund hät die gross Party vo dere Saison geschter gha.

Ich hasse/unterstütze weder Bayern na Dortmund. Aber ufgrund vom Verlauf vo dere Saison, de Uftritt vo Dortmund und will de Transfer vom Götze churz vor em CL-Halbfinal na publik gmacht worde isch, hoff ich, dass Dortmund glich irgendwie günnt.

Dä Götze Transfer isch nöd vo Bayernsite publik gmacht worde.

• Zitat von Brave New World

Dä Götze Transfer isch nöd vo Bayernsite publik gmacht worde.

Ich meins unabhängig devo, wer schuld isch, will das de ganz Kampf für Dortmund nur na viel schwieriger macht.

Aber wänn Du so klar seisch, dass es nöd vo Bayern publik gmacht worde isch: Woher weisch Du das? Vo wem dänn suscht?

Geistermeister 2022 ZSC Lions

• was sölled die für interässe gha ha, das vor em cl spiel go veröffentliche?
    döt isch grad de hoeness fein im mittelpunkt gstande, drum isch d'vermuetig wohl scho eher bi öpperem wo ihm/bayern nöch staht...

• Zitat von larlf

was sölled die für interässe gha ha, das vor em cl spiel go veröffentliche?
    döt isch grad de hoeness fein im mittelpunkt gstande, drum isch d'vermuetig wohl scho eher bi öpperem wo ihm/bayern nöch staht...

ebe, brucht nöd unbedingt kombinationsgab vom sherlock holmes zum das checke. en iq vo um die 80 langed bereits... :rofl:

NieUsenandGah

• luschtig findi defür was grad jetzt abgaht: beträffend "Verwandten-Stadl", irgendwie isch de Uli gar nüme gross im (Journi)Fokus :mrgreen:

...und es sind sicher paar debie, wo d'Frässi gross ufgmacht händ und mit em Finger uf ihn zeiged händ. Git wohl gaaanz wenig, wo gar kei Dräck am Stäcke händ...

• Zitat von larlf

luschtig findi defür was grad jetzt abgaht: beträffend "Verwandten-Stadl", irgendwie isch de Uli gar nüme gross im (Journi)Fokus :mrgreen:

...und es sind sicher paar debie, wo d'Frässi gross ufgmacht händ und mit em Finger uf ihn zeiged händ. Git wohl gaaanz wenig, wo gar kei Dräck am Stäcke händ...

wobei zwischen "steuerhinterziehung" und "verwandtenbeschäftigen auf staatskosten" schon noch ein kleiner unterschied besteht.

NieUsenandGah

• Zitat von snowcat

wobei zwischen "steuerhinterziehung" und "verwandtenbeschäftigen auf staatskosten" schon noch ein kleiner unterschied besteht.

sicher, aber ich beziehns ja au druf: dass sie vorher ja au de "Saubermann" gmacht händ, wills mit em Finger uf de Uli zeiged händ...

d'Frag bi de Verwandte isch ja dänk au: händs die Leischtig erbracht, wo's i dem Job brucht oder händs eifach nur Gäld für quasi umehocke übercho?
    Wänns völlig nöd defür qualifiziert gsi wäred, dänn wär wenigstens s'Ergäbnis s'gliche: em Staat fehlt Gäld...

• Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

die hebed sich langsam vom reschte i de nla ab, wie das bayern i de bundesliga macht...sportlich wie finanziell! ob´s guet isch? für sie selber sicher, für d´liga wohl kaum...:sad:

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2298909.html

So isch es und drum wärs ebe guet es würd en andere Meischter werde, und wänns GC wär!

Aber das passiert sowieso nöd, vor allem will GC verlüürt am SO! :cool:

Übrigens:

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2298959.html

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!