Fussball allgemein

• Zitat von Larry

So isch es und drum wärs ebe guet es würd en andere Meischter werde, und wänns GC wär!

nei!

Zitat von Larry

Aber das passiert sowieso nöd, vor allem will GC verlüürt am SO! :cool:

ja!

Zitat von Larry

caro hat schon recht, der fcb wird sich noch in st. gallen bedienen. darum dürfte ein drmic in basel meistens auf der ersatzbank sitzen. aber so machen es ja auch die bayern...hauptsache er spielt beim gegner nicht mehr! :kotz:

NieUsenandGah

• Zitat von snowcat

hauptsache er spielt beim gegner nicht mehr! :kotz:

sälte so en schwachsinn gläse: häsch nöd würklich s'gfühl, dass nur 1 Verein viel Gäld für en Spieler usgit, wo er gar nöd wett, nur damit er nüme bim Gägner spielt??? ....isch wohl wiedermal de Fan i dir dure gange :floet: :winke:

s'Problem isch halt eher, dass es immer en Verein git, wo besser isch & meh Gäld hät/büted und drum gits halt au immer wieder die Situation, dass die beschte vo andere Verein zu ihne chömed. Und de mit de Klubtreui gsehsch au nur no i sältenste Spezialfäll.
    Zudem muen mer demit läbe, wänn mer als Strategie "mir wännd en Usbildigsverein für jungi Talänt sie" fahrt. Isch ja genau das, wo mer wett: jungi hole & für gut Geld verchaufe....

beträffend Bayern: zell doch mal, wieviel us de eigne Jugend im Team stönd und verglichs mit allne andere BL Mannschafte...

• Zitat von snowcat

caro hat schon recht, der fcb wird sich noch in st. gallen bedienen. darum dürfte ein drmic in basel meistens auf der ersatzbank sitzen. aber so machen es ja auch die bayern...hauptsache er spielt beim gegner nicht mehr! :kotz:

also ich han st.galle als meischter gmeint, nöd im zämehang mitem drmic :wink:

• Offizieller Beitrag

Die Szene des Spiels ereignete sich, als das eigentliche Spiel schon zu Ende war. Wie von der Tarantel gestochen spurtete der Sittener Xavier Margairaz nach dem Schlusspfiff auf die Haupttribüne und wollte seinem Präsidenten Christian Constantin an den Kragen. Im letzten Moment konnte Margairaz von Assistenztrainer Christophe Moulin abgefangen werden. Der ganze grosse Eklat blieb aus.

Wieso würde man dort Unterschreiben? :roll:

• Zitat von Larry

Die Szene des Spiels ereignete sich, als das eigentliche Spiel schon zu Ende war. Wie von der Tarantel gestochen spurtete der Sittener Xavier Margairaz nach dem Schlusspfiff auf die Haupttribüne und wollte seinem Präsidenten Christian Constantin an den Kragen. Im letzten Moment konnte Margairaz von Assistenztrainer Christophe Moulin abgefangen werden. Der ganze grosse Eklat blieb aus.

Wieso würde man dort Unterschreiben? :roll:

de einzig wo eier hät det une! geil gsi!

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2306453.html

NieUsenandGah

• CC unterhält zur Zeit das teuerste Sion-Kader aller Zeiten. Gerade ein Margairaz verdiente in Zürich schon sehr viel und bekam von Sion nochmals deutlich mehr. Letztendlich steht und fällt in Sion alles mit CC. Margairaz hätte seine Energie wohl besser für ein paar gute Spiele mit Sion aufgespart.

• Naja, wie wettsch dich i dem Umfeld uf Fuessball und gueti Leistig konzentrierä?
    ...aber das hät er (& all andere) scho bi de Underschrift gwüsst, isch ja nüt neus; Usser dass de cc momentan masslos übertriebt!
    bisher händ ja vor allem d'Trainer "glitte", dass jetzt au d'Spieler dra chömed, isch halt doch no bitzeli ungwohnt.
    Mal luege wer "gwünnt"

• ...s'git det une definitiv nu 2 möglichkeite, und zwar für d'schpiler und d'fans;
    - entweder gahsch i d'1.liga, fangsch neu a, häsch trotzdem de plausch a de mannschaft und stiigsch villicht wider uf
    - oder bliibsch wo bisch, lahsch der alles gfalle, dümplisch irgendwo zwüsched platz 4 und 10 umenand und bissisch nöd i d'hand, wo di füettered.

• Zitat von Reto

Boah. Bundesliga-Konferänz isch hüt mal schpannend gsi und hät mal wieder zeiged, was für Gschichte de Schport chan schriibe. Voll d'Härti.

so isch es! ich luege bundesliga scho sit 40 jahr. mit allne höchs und tüüfs. aber momentan schint sie uf em weg zur beschte liga vo de welt z'werde...

NieUsenandGah

• ja klar, de bvb macht i 3 jahr das guet, wo bayern jahrzähnt defür brucht hät...

ich finds luschtig, will sie sind ja überhaupt nöd vo sich überzoge:
    - mir mached kei verträg meh mit usstiegsklausle (ok, choschtet halt bitz meh pro jahr)
    - mir chönd eus gaaanz viel superstar-gehälter leischte und besetzed jetzt au grad jedi position dopplet
    - mir sind au die liebstä und bemittleidenswertischte, will mir schwäched kei anderi verein dur eusi spielerchäuf, aber werdet immer wieder vo de pöse bayern gaaanz gemein behandlet

klopp isch mir mal mega sympathisch gsi, aber sini wuetusbrüch (inkl. grimasse) und sie's "verletztä" getue wäge götze/lewa, findi gaanz müehsam und hett das nöd vo ihm erwartet. aber wie heissts? s'wahre gesicht zeiged d'lüüt dänn wänns nöd soo toll lauft....

• Zitat von larlf

ja klar, de bvb macht i 3 jahr das guet, wo bayern jahrzähnt defür brucht hät...

ich finds luschtig, will sie sind ja überhaupt nöd vo sich überzoge:
    - mir mached kei verträg meh mit usstiegsklausle (ok, choschtet halt bitz meh pro jahr)
    - mir chönd eus gaaanz viel superstar-gehälter leischte und besetzed jetzt au grad jedi position dopplet
    - mir sind au die liebstä und bemittleidenswertischte, will mir schwäched kei anderi verein dur eusi spielerchäuf, aber werdet immer wieder vo de pöse bayern gaaanz gemein behandlet

klopp isch mir mal mega sympathisch gsi, aber sini wuetusbrüch (inkl. grimasse) und sie's "verletztä" getue wäge götze/lewa, findi gaanz müehsam und hett das nöd vo ihm erwartet. aber wie heissts? s'wahre gesicht zeiged d'lüüt dänn wänns nöd soo toll lauft....

Gsehni als neutrale Beobachter genau glich. Dortmund macht ja eigetli s gliche wie Bayern in punkto Spieler wegchaufe und wänns Bayern nöd gäbt, wür eifach die ganz Liga über Dortmund flueche. Das Gejammere und Getue, als ob Dortmund de ärmscht Verein wär, hät Dortmund i mine Auge schlussändlich au s Finalspiel gchoschtet. Die sind nie so souverän ufträtte wie Bayern und ide zweite Halbziit händs nie d Chance gha in Füehrig z gah zums Spiel z güne. S ganze Ufträtte vo Bayern isch eifach viel professioneller gsi, was aber au nöd vo geschter uf hüt cho isch. Und am Klopp sini Show isch eifach nüme glaubwürdig.

Dortmund fehlt na einiges, bis sone grossi Nummere sind wie Bayern. Drum sinds au nach em 4:1 gäge Madrid glich na fascht usgschiede. Und Bayern het nie sones Wunder ide letschte Minute gäge Malaga brucht.

Aber immerhin hät sich Dortmund klar als zweitbeschti Mannschaft in Dütschland etabliert. Das isch au öpis. Mir isch Schalke sehr unsympathisch und drum froits mich, dass Dortmund das gschafft hät, wo Schalke lang probiert hät ;)

Geistermeister 2022 ZSC Lions

• Zitat von fäbe

BxB d' nummere zwei im pott

Doppelderbysieger!!!

Hani nöd gwüsst. Isch sicher Balsam uf d Seel vo de Schalkner! Aber zwei Sieg mached ja trotz allem nöd zwei Meistertitel und en Cupsieg ide letschte beide Jahr und e Qualifikation für de CL-Final...?

Geistermeister 2022 ZSC Lions

• Zitat von ZüriBueb

Gsehni als neutrale Beobachter genau glich. Dortmund macht ja eigetli s gliche wie Bayern in punkto Spieler wegchaufe und wänns Bayern nöd gäbt, wür eifach die ganz Liga über Dortmund flueche. Das Gejammere und Getue, als ob Dortmund de ärmscht Verein wär, hät Dortmund i mine Auge schlussändlich au s Finalspiel gchoschtet. Die sind nie so souverän ufträtte wie Bayern und ide zweite Halbziit händs nie d Chance gha in Füehrig z gah zums Spiel z güne. S ganze Ufträtte vo Bayern isch eifach viel professioneller gsi, was aber au nöd vo geschter uf hüt cho isch. Und am Klopp sini Show isch eifach nüme glaubwürdig.

Dortmund fehlt na einiges, bis sone grossi Nummere sind wie Bayern. Drum sinds au nach em 4:1 gäge Madrid glich na fascht usgschiede. Und Bayern het nie sones Wunder ide letschte Minute gäge Malaga brucht.

Aber immerhin hät sich Dortmund klar als zweitbeschti Mannschaft in Dütschland etabliert. Das isch au öpis. Mir isch Schalke sehr unsympathisch und drum froits mich, dass Dortmund das gschafft hät, wo Schalke lang probiert hät ;)

nur will jetzt anderi au wichtig tüend, macht das d'bauern us münche känn deut sympathischer!

glück auf!

NieUsenandGah

• Zitat von snowcat

nur will jetzt anderi au wichtig tüend, macht das d'bauern us münche känn deut sympathischer!glück auf!

logisch: i de bl isch d'rivalität/hass zwüsched gwüsse verein wohl bitz etablierter als bi eus und bi bayern isch es wie bi vielne rekordmeister. entweder mer liebt oder mer hasst sie....

aber ich frög mich au: wie lang am klopp sini "ich mach uf verschworeni jugend" taktik no hebed und wie lang dass es duret, bis sich sini art bim bvb "abglutscht" hät. die letschte jahr vo de gäl/schwarze sind unbestritte überragend gsi, aber mer hät scho das jahr gseh, wie wenig dass es brucht, dass es anders lauft. (und dass sie bl & cl über längeri ziit chönd vorne mithalte, das müends auno zerscht bewiese)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!