- Offizieller Beitrag
Das isch tatsächlich so. Voll asi gsi, aber de Frei isch halt chli eso.
Das isch tatsächlich so. Voll asi gsi, aber de Frei isch halt chli eso.
Zitat von RetoIch weiss gar nöd so rächt, öb ich söll uf es Unentschiede zwüsched de Grieche und de Lette hoffe, will irgendwie freui mi uf e Party in Basel am 14. Oktober!
Doch doch: es isch viel gschieder, wämmer so früeh wie möglich qualifiziert sind!!!
-> falls d'Grieche unentschiede mached und Israel gwünt, dänn händ all 15 pünkt, d.h. mit emne Sieg gäge Luxemburg chönted mir gnüsslich zueluege, wer i d'Barrage dörf...
Gaht nöd nur um de Frei, aber er isch halt jetzt es aktuells Biispiel.
Was mer da Wuche für Wuche im Fernseh gseht isch amigs scho fascht peinlich.
Ich als Trainer würd das abstellte.
Zitat von LarryDieses Ego-Jubeln, bei dem man die Mannschaftskollegen wegstösst wie gestern auch von Frei gezeigt finde ich einfach unterste.
Oft profitiert der Torschütze zu 99% von der Vorarbeit eines anderen und braucht nur noch einzuschieben.
Aber dann der grosse Ego-Jubel......beschissen!
bi däm egoistische arschloch überrascht mi fäng gar nüt meh.
finds aber schön, hät er de fairplay-gedanke dörfe verläse weiss er überhaupt, was das isch?
So Cantona oder Möller-Züügs chani au gar nöd ha.
Zitat von LarryGaht nöd nur um de Frei, aber er isch halt jetzt es aktuells Biispiel.
Was mer da Wuche für Wuche im Fernseh gseht isch amigs scho fascht peinlich.
Ich als Trainer würd das abstellte.
das gseh ich genau gliich. dä topf hät geschter no miini grossmuetter gmacht, villicht sogar ich.
und nacher so umemaxe wäge sim 40igschte topf. total denäbet.
dä derdiyok dänn genau gliich; das huere finger vors muul hebe mit dem "psst" scheiss isch die allergröscht unsitte. eifach zum chotze.
Isch Hockey aber gliich:
Ich han de Dale McCourt amigs geil gfunde!
Dä hät nie gjublet, und wänns en gfröget händ werum er nie jubli hät er gsei: "Wieso, Tore schiessen ist mein Job!"
sind aber beides arroganti Affe (gsi).
oder de van bommel jubel in mailand. guet, dä typ isch sowieso s'gröschte arschloch wo je fuessball gspielt hät. immerhin hätter de richtig klub gfunde.
ah ja genau
ahhhhh...
numero uno...
ja guet, luca toni kriegt millioni! amore mio! nummero uno!
sowieso dä geilscht fuessballspieler wos gitt.
eusi nati löst bi mier - sälbscht nach de wm-quali - definitiv kei euphorieschüb us.
und das hät überhaupt nüd mit em spillerische z'tue! aber scho de blick is publikum macht mi wahnisnnig! chutene, chueglogge und so originelli spruchbänder mit irgendeme hinterpfupfiker dialekt ("mier füüred die schön schwizer nati a, wüu mir wei nach südafrika gah")...mini fressi!
es sind alli so nätt...chunt mer vor wie e selbschterfahrigsgruppe usem emmitau mit 38'500 mitglieder...d'hockeyfriends sind glaub au eso, au wenn's us em grossrum züri sind, na ja, d'usnahm wo d'regle bestätiged!
dänn söttmer au no plötzlich spieler zujuble, wo mich susch s'ganz jahr eigentlich nur achotzed, so derigi mit gc basel vergangeheit oder gegewart...truurigi sach!
wird a de wm 2010 für australie, paraguay, japan und natürlich serbie fane. eine vo dene wirds scho bis in final schaffe!!!
gruess roli c.
Sinnloses Posting vom Jahr, sorry. Und das, obwohl bi mir au live am Match hüt chum Emotione usglöst worde sind.
isch mer club-fän, sett mer tatsächlich fern blibe vo dä nati. genau us dem grund interessier ich mich nöd für d'schwiizer ishockeynati...
und eusi chutte isch übrigens übergeil.
Tatsach isch wohl, dass eusi Nati im Momänt nöd Fuessball zeigt, wo eim cha begeischtere oder (uf geschter bezoge) uufwärme. Sehr, sehr biedere und vor allem auch hölzerne Fussballkunst wurde gestern geboten.
Keiner scheint richtig in Form zu sein. Und das Zusammenspiel war wohl eine Klasse schlechter, als bei Israel. Oder von mir aus eine halbe.
Aber.... wir sind an der WM. Und das ist positiv, das ist geil. Das ist ein toller Erfolg. Quali-Gruppe hin oder her.
Jetzt mal auf eine gute Gruppenauslosung für SA hoffen. Und auf die grosse Form der Akteure im nächsten Juni. Auf dass es DANN zusammenpasse!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!