7:5
Sejna
Pittis
Bärtschi
Monnet
Alston
Bärtschi
Gardner
ZSC - Lakers 14.9.09..
-
-
Was für ein Spiel! Hätte nach dem zweiten Drittel keinen Rappen mehr auf den Z gesetzt und dann das! War für den Hockeyfan ein sehr geiles letztes Drittel!
-
Was war mit Alain Reist? Auf dem Matchbericht stand einfach "abwesend".
-
Reist ????
Du meinst Flüeler !!!
-
3 spiel, 12 gegegoal, chli viel, ok wenns eis me schüsset als dä gegner, aber das wird gege die bessere teams nöd verhebe.
-
hehe der war gut. Aber Flüeler war heute wirklich sackschwach. Nun ja zum Glück haben wir trotzdem gewonnen.
-
Reist isch us familiäre Gründ abwesend gsi
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Die Unterhaltung wird immer besser!
Diesmal sogar mit Sieg!
Die Trainer werden das ganz anders sehen und jedesmal dürfte es auch nicht aufgehen.....vorne Top, hinten Flop!
Aber eben: Funktionieren muss es im Frühling, bis dann kann man noch einen ausländischen Verteidiger oder Goalie holen, wenn Bedarf ist.
Schaun mer mal!
-
-
de Totomat hät mir also au super gfalle....
-
Die Firma Joker hätte wohl keine Freude gehabt wenn der Totomat ausgefallen wäre.
Die haben wahrscheinlich bezahlt das 2 mal pro Drittel der Totomat mir ihrer Werbung läuft.
-
-
-
- Offizieller Beitrag
OK. Gjammer isch übertriebe, aber mer muess doch s'Positive hervorhebe nach somene Match.
Suscht müesst mer jetzt säge, was für e Truurschtimmig gsi isch, wie wenig Lüüt dass amene Mäntigabig wend en Hockeymatch go luege, dass de Flüeler verseit hät und und und...
-
- Offizieller Beitrag
A propos Flüeler:
Er isch nöd min Sulo-Ersatz, hani scho paar mal gseit.
Rappi, Zug und Servette händ uf em Goalie Märt zueglanged, ich hett de Tobias Stefan zum Z gholt, aber de isch jetzt halt in Genf glandet.
Ich will kein Genoni, kein Berra und kein Flüeler, ich will en fertige Top Goalie!
-
nei nei nei; mier bruuched en uusländische top goalie.
wämmer wieder sowas wie dä sulo chönnted ha würdi dä uusländerplatz no so gern uufgäh defür.
-
- Offizieller Beitrag
Mit em Stefan chönt ich läbe, hett aber au am liebschte eine wie de Caron.
-
nei, nöd so en schwüggel...besser en guete siech wie dä sulo gsi isch. ruhig und fels i dä brandig.
am beschte wieder en finn, das sind wohl die geborene goalies.dä vo zug wär no frisch...wänner dänn würkli iischlaht. dene tuble grad abluxe und en 10 jahresvertrag
gäh, smiljanic-style, bämm! -
gsehnich ähnlich wie de gysino, bin au eidütig für en usländische goalie, erstens will mich die schwiizer, wo in amerika gsi sind, wie stefan, manzato nöd würkli überzüget, zweitens will die gstandnige schwiizer goalies (bührer, rüegger, weibel) nöd (nüme) gnueg guet sind und s drittens suscht nurno jungi gäbt und de zett chan sichs nöd erlaube, im goal en junge z ha.
pro finn, ebefalls.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!