• Zitat von Reto

    ich verschtah scho, dass die andere das so mached. Das heisst aber nöd, dass ich verschtah, wänn erwachseni Manne s'wichtig findet, was für e Nummere sie uf em Rugge händ - wänn's nöd grad s'2 isch.

    Genau, darum sind das ja alles Chind wo bim Strasseverchersamt tüüfi nummere für tuusigi vo Franke ersteigered.
    :wink:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    ich verschtah scho, dass die andere das so mached. Das heisst aber nöd, dass ich verschtah, wänn erwachseni Manne s'wichtig findet, was für e Nummere sie uf em Rugge händ - wänn's nöd grad s'2 isch.

    D'NHL Verweigerer us de Familie **** sind wieder mal an Werch!

    Häd zwar mit de NHL realtiv wenig z'tue, dänn wänn de Cristiano Ronaldo in Europa (!) nomal de Club wächslet, wird er wie immer s'Nummere 7 ha, au wänn das dört vo irgend eme Globi scho bsetzt isch!

  • Zitat von Reto

    findsch nöd?

    isch ebe na schwirig. ich verstahn nöd das eine wo eventuell nur 8 spiel da isch grad "sini" nummere söll bechoo. Aber ich spiel au hockey und mini ruggenummere ischmer au as "herz" gwachse, und wenns möglich isch würdi die au in zuekunft, egal wo, wieder haa welle.
    Ich würd aber keis Drama mache wenn die scho bsetzt isch, sondern eifach e variation davo neh. zb. anstatt 32 nimmi 23 oder anstatt s'7 nimmi 77 oder so.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Häd zwar mit de NHL realtiv wenig z'tue, dänn wänn de Cristiano Ronaldo in Europa (!) nomal de Club wächslet, wird er wie immer s'Nummere 7 ha, au wänn das dört vo irgend eme Globi scho bsetzt isch!

    dä christiano ronaldo und dä nolan sind glaubs so oder so nöd z'vergliche.

    wänn e nummer doch scho bsetzt isch, dänn isch sie bsetzt. han nie gseit, dass eim d'nummere nöd wichtig isch, sondern es isch e so und us genau dem grund, chan sie dä doch bhalte, wo si scho hät. aber ihr sind ja alles guetmänsche...

    ah ja, han min parkplatz im gschäft mit em nummere 7ni jetzt au amene neue mitarbeiter gäh, wo früehner s'7ni gha hät bi sim arbetgeber. das isch halt eifach tradition bi eus. ;)

    sinnlosi diskussion.

  • Zitat von Larry

    D'NHL Verweigerer us de Familie **** sind wieder mal an Werch!

    Häd zwar mit de NHL realtiv wenig z'tue, dänn wänn de Cristiano Ronaldo in Europa (!) nomal de Club wächslet, wird er wie immer s'Nummere 7 ha, au wänn das dört vo irgend eme Globi scho bsetzt isch!

    meinsch? obwohl er s'9i hät??

  • Tradition;
    mal mega wichtig - mal völlig unverständlich.

    Na ja. . . wieso söll öper hüt öpis verstah wänners morn scho wieder nüme schnallt. . .

    Ich bin mir jetzt au nüme würkli sicher, ob da ine d'Lüt wüssed wer morn Abig i eusem Dress uflauft. . . oder ob die einte de Meinig sind es seg en Todd Elik Verschnitt oder suscht so en Grümpelturnier-Spiller. . . :roll:

    Owen Nolan #11 :fleht:

    Es kommt ein ganz Grosser zu uns, egal für wie lange. Und wenn er den Anspruch hat, nochmals in die NHL zurück zu wollen, dann wird er auch entsprechend fit sein.

    Seit Krutov hatten wir keinen wirklich grossen Namen hier und Nolan wird besser fit sein als King Krutov im '92.

    Also freut Euch, statt zu motzen er sei 38 und nicht lange hier und dies und jenes sei nicht gut und bla bla bla. . . :kopfschlag:

  • Ich motze nicht, ich freue mich sogar auf morgen abend, und zwar ausschliesslich nur weil ich gespannt bin was Nolan zu bieten hat.
    Das wir ja gegen Rappi nicht gewinnen ist ja wohl klar. :blosswech:

  • Zitat von Supreme

    Ich motze nicht, ich freue mich sogar auf morgen abend, und zwar ausschliesslich nur weil ich gespannt bin was Nolan zu bieten hat.
    Das wir ja gegen Rappi nicht gewinnen ist ja wohl klar. :blosswech:

    :haare:

    • Offizieller Beitrag

    Nolan: Ein "ganz Grosser" .....???
    Sorry, bin überhaupt nicht deiner Meinung. Ein grosser (nicht nur körperlich), verdienter, früher sehr guter NHL - Spieler - ja.
    Aber solange ihn ausserhalb der Eishockey, bzw. NHL-Szene keine Sau kennt, no way. Und ihn mit Krutov u/o Gilmore zu verlgleichen (i'm talking about the name, okay?) ist doch seeeeehr gewagt. Diese Jungs haben auch Leute gekannt, die nicht NHL-orientiert sind. Von mir aus kannst du sie mit Thornton, Nash, St.Louis, usw. vergleichen - dass sind auch grosse Namen (wenn ich auch sagen muss, dass mir diese Jungs viel mehr sagen als Nolan, und nicht nur weil sie mal bei uns waren!)
    Ach ja, Chelios war ja auch mal in der CH aktiv. Und das ist wieder ein ganz Grosser!!
    Und nochmals, wir sprechen vom Namen - nicht vom aktuellen Formstand oder sonst was .......

  • Nee, da bleibe ich bei meiner Aussage !

    In der NHL gibt es halt nicht nur 3 oder 4 grosse Spieler in einer Dekade.
    Da hat es in jedem der 30 Teams solche sogenannte Superstars, die über Jahre absolut top sind. Und Nolan war so einer. Kannst ihn ja mal googeln und vergleichen mit Spieler deren Namen Du kennst.

  • Zitat von Messier

    Nee, da bleibe ich bei meiner Aussage !

    In der NHL gibt es halt nicht nur 3 oder 4 grosse Spieler in einer Dekade.
    Da hat es in jedem der 30 Teams solche sogenannte Superstars, die über Jahre absolut top sind. Und Nolan war so einer. Kannst ihn ja mal googeln und vergleichen mit Spieler deren Namen Du kennst.

    der war def. einer der ganz grossen!!
    das weiss sogar ich

    und was soll das ganze mit der nummer, er ist eh bald topskorer bei
    uns und dann sieht man die nummer nicht mehr, also ?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!