• Zitat von Ali Bengali

    Warschinlich hät de Salis de Nylander i de 90er en geile Spiller gfunde, und jetzt woner z ha isch wotteren. oder villicht kännteren sogar?

    er hät i dä 90er jahr gäge ihn gspielt. das uf jede fall.

  • Zitat von Jokerit


    Btw: Nur damits widermal gseit isch... Uf e Vertragsverlängerung mitem Alston het mer mit der Begründig "er isch z'alt und passt nüme i die gwünschti jungi Mannschaft" verzichtet.

    Ja genau...isch es so i de Ziitig gstande? Han mal gmeint das leidige Thema seg erledigt.
    Und höred mal uf immer so Müll da ine z'schriebe. Lieber mal nüt säge, wänn mer kei Wüsse zu de Fakte hät.
    Nervt langsam

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Joey_88

    Oh man...39 Jahre alt? :warnix:

    Bitte nicht...

    Jetzt höret emal uf eu über s'Alter z'nerve! Ich schiisse druff, wie alt en Spieler isch, Hauptsach er bringt's oder er bringt's nöd!!!
    Scho mal öppis vomene Nummelin ghört????????? Ah nei, wahrschiinlich nöd, gelle. F..k, zum Teil wird da inne so en Müll gschriebe, dass mer sich nur no schämme muess.

    Achtung: ich säge nöd de Nylander isch jetzt de Klassespieler wo's bruucht. Und wänn er die letschte 5 Jahr nüt g'risse hät (gem. Gysion), isch das sicher nöd würkli vom Feinsten. Aber s'Alter?
    Und usserdem: alles, und ich meine würklich ALLES was andersch isch, als was mir z.Z. bi eus händ und wie's bis jetzt bi eus lauft - isch BESSER!

    Gägeargumänt? Wänn nei, dänn eifach nur pssssssst ..........

  • Zitat von esposito77

    ich glaube, das könnte genau der richtige mann sein. ich hatte in den bisherigen partien immer das gefühl, dass uns ein playmaker fehlt! nur ist die frage ob er noch genug schnell ist für die schweiz! philadelphia hat ihm nur einen try out-vertrag gegeben, der nicht verlängert worden ist - somit ist er zur zeit arbeitslos!

    mal schauen was unser trainer von ihm hält!


    Bitte nicht..

  • Zitat von Draft

    Ja genau...isch es so i de Ziitig gstande? Han mal gmeint das leidige Thema seg erledigt.
    Und höred mal uf immer so Müll da ine z'schriebe. Lieber mal nüt säge, wänn mer kei Wüsse zu de Fakte hät.
    Nervt langsam

    Warum bis heute lagen wir meist nicht sooo danbeben. Fakte hin oder her. Zudem gibt der Mark sicherlich besseres her als Nylander. Und das hät nüt mit Müll schriebe z'tue.

  • Zitat von ZSColin

    Jetzt höret emal uf eu über s'Alter z'nerve! Ich schiisse druff, wie alt en Spieler isch, Hauptsach er bringt's oder er bringt's nöd!!!
    Scho mal öppis vomene Nummelin ghört????????? Ah nei, wahrschiinlich nöd, gelle. F..k, zum Teil wird da inne so en Müll gschriebe, dass mer sich nur no schämme muess.

    Achtung: ich säge nöd de Nylander isch jetzt de Klassespieler wo's bruucht. Und wänn er die letschte 5 Jahr nüt g'risse hät (gem. Gysion), isch das sicher nöd würkli vom Feinsten. Aber s'Alter?
    Und usserdem: alles, und ich meine würklich ALLES was andersch isch, als was mir z.Z. bi eus händ und wie's bis jetzt bi eus lauft - isch BESSER!

    Gägeargumänt? Wänn nei, dänn eifach nur pssssssst ..........

    er hät au nöd nüt meh grisse gha, er hät au no mehreri schweri verletzige gha.
    fassed mer zäme:

    - 39gi
    - i dä letschte jahre mehreri schweri verletzige
    - nüt grisse i dä letschte 5 jahr, sin hoch dotierte nhl vertrag abghocket

    findsch no guet?

    ich meine wänner iischlaht natürli super und schön, aber wänn nöd weiss wohl jede wieso.

  • Verlässt Genoni Davos? Manzato in Lugano?
    Der "Blick" spekuliert in seiner heutigen Ausgabe über eine Goalierochade in der National League A. Begehrtester Mann auf dem Markt für die kommende Saison ist der Meistergoalie Leonardo Genoni.

    Laut der Zeitung könnte Genoni den HC Davos nach dieser Saison verlassen. Sein Vertrag läuft aus und es wird spekuliert, dass er an einer Universität studieren möchte, etwa in seiner Heimat Zürich. Als Kandidaten gelten die ZSC Lions und der EV Zug. Sollte Genoni Davos tatsächlich verlassen, könnte Reto Berra (Biel) möglicherweise zurückkehren.

    Ausserdem soll der derzeitige Rapperswil-Goalie Daniel Manzato bereits einen Dreijahresvertrag in Lugano gültig ab 2012/13 bis 2015 unterschrieben haben. Derzeit setzt Lugano auf Benjamin Conz, doch dieser "gehört" Servette und stände 2012/13 in Genf unter Vertrag, auch wenn eine Ausleihe oder definitive Übernahme nicht ausgeschlossen ist.

    Offen ist auch die Zukunft von Thomas Bäumle, bei dem allerdings ein Verbleib in Ambrì realistisch scheint, wenn es weiterhin so gut läuft.

    Klarer scheint die Zukunft in Kloten und Fribourg. Ronnie Rüeger sagt aus, dass die Vertragsverlängerung um ein Jahr bereits per Handschlag abgemacht ist. Cristobal Huet baut mit seiner Lebenspartnerin aus der Romandie ein Chalet und dürfte definitiv in Fribourg bleiben nach Ablauf seines NHL-Vertrags mit den Chicago Blackhawks im nächsten Sommer.

    Quelle, Hockeyfans.ch

    Genoni zu uns, da würde ich nicht nein sagen


  • Wird schon lange gemunkelt.

  • Genoni hat am Beispiel seines ältern Bruders gesehen, dass eine Spielerkarriere sehr plötzlich zu Ende sein kann, wenn der Körper nicht mehr mitspielt. Auch Hiller lässt grüssen. Nur auf eine NHL-Karriere zu setzen, ist ein gefährliches Spiel. In der Familie Genoni ist Ausbildung etc. ein hoher Wert. Es wäre demnach nachvollziehbar, sich in Zürich für das Leben danach zu rüsten....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Eggi

    Laut der Zeitung könnte Genoni den HC Davos nach dieser Saison verlassen. Sein Vertrag läuft aus und es wird spekuliert, dass er an einer Universität studieren möchte, etwa in seiner Heimat Zürich. Als Kandidaten gelten die ZSC Lions und der EV Zug. Sollte Genoni Davos tatsächlich verlassen, könnte Reto Berra (Biel) möglicherweise zurückkehren.

    das mit dä uni isch wohl e änte, dä genoni studiert mines wüssends im 3te semeschter a dä fernfachhochschuel in rägensdorf. schuel hät er so am samschtig dä tag dur, all 2 wuche. also das macht er scho jetzt und somit chan ich mir nöd vorstelle, dass das en grund sell si.
    chan natürlich si, dass er plant es anders studium anere andere fachhochschuel zbsueche, aber sicher kei uni.

    das chan mer suscht au da am aafang vo dem bricht läse:
    http://www.bernerzeitung.ch/sport/hockey/R…/story/28338798

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!