Schwiizer Nati
-
-
...a de de einte Tankstelle (Shell?) chan mer so Vuzuvuelvas chaufe....müend nur luege, während de WM seckled all Goofe mit dene ume. De wo die erfunde hät, söttsch erschüsse!
-
-
Chinderschänder! Oder sperrsch es in Chäller?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat einer Bekannten einer Bekannten:
"Diese Getrööte ist doch viel besser als diese Hooligans, die Fackeln zünden und Böller loslassen das ganze Spiel lang."
Bei solchen Aussagen muss man sich dann sehr zusammen nehmen, um sich bei den Bekannten der Bekannten nicht unbeliebt zu machen.
-
-
Min chline hät vo de Nachberi vo mim Mami eini us Johannesburg übercho. . . .si isch voll de Meinig gsi, dass das voll cool isch wills orginal us SA isch. . . .
Ha mit dem junge Ma grad müesse klartext rede ! Entweder die Trööte oder ich verbränne all Hockeystöck. -
- Offizieller Beitrag
Fraue...
-
- Offizieller Beitrag
Uploaded with ImageShack.us
-
- Offizieller Beitrag
-
-
er laht dä stocker dihei --> fehler.
-
genau, du wirsch das bestimmt jetzt scho säge chöne: wämmer nöd grad gschieder uf d'wm verzichte, nach dere nomination?
s'stockerli isch zwar bi eus nöd schlächt, aber dass er sich international chan duresetze, hät er nonig würklich (chöne) bewiese.
zudem isch er ja uf pikett, d.h. er hät ja immerno d'chance mitgah z'dörfe. -
-
-
ja suppi: das chan jetzt würklich jedä säge, drum han ich sowas gschriebe....
-> de hitzfäld hät ja sälber gseit, dass es ihm bim stocker am schwerschte gfalle isch. also muen mer das ja bestimmt nöd als fehler "deklarierä".
ich finds defür geil, dass de magnin nöd debie isch! us wellne gründ au immer....
-
ben khalifa, salatic, sommer, cabanas...
eine hopper achse hätte es gebraucht
-
khalifa & stocker wäred sicher für d'zuekunft schön gsi, z.bsp. statt padalino & nkufo...
vo dem her gib ich am Gysino rächt, dass mer de Stocker het dörfe mitneh: aber wänn de Padalino a de WM gas git, dänn isch au er zu rächt döt! (und drum isch es für mich eifach "e entscheidig vom Trainer", aber sicher nöd en Fehler)
Schlussändlich isch es im Sport ganz eifach:
d'Resultat säged dänn ob's richtig gsi isch oder nöd... -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
de Magnin isch doch de einzig wo würklich mit Herzbluet debi isch. De würd ich nie dihei lah, wobi das mit de brochne Hand scho es Argumänt isch.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!