Fuessball-WM 2010 in Südafrika
-
-
Abgseh vo südafrika (wos nöd wird schaffe), serbie (wo garantiert mindeschtens is achtelfinal sött cho, muesch mal das kader aluege...) und vermuetli de schwiiz chönt alles guet so usecho...
-
morn mal luege, wie's bi mir usechunt, aber argentinie nöd wieter wär au e überraschig (so wie's du tipped häsch)
wer weiss, evtl. faht ja mit emne tippspiel d'freud echli ah cho...
-
haha, uruguay uf em letschte i dä gruppe...FAIL.
-
- Offizieller Beitrag
Lucien Favre: Die Gruppe mit Spanien, Chile und Honduras ist extrem schwer. Viele Schweizer Fans unterschätzen Chile. Die Chilenen waren in der Südamerika-Qualifikation Zweite, Argentinien wurde Vierter! Die Schweizer Nati ist sehr solid, aber diese Gruppe ist kein Geschenk. Ich hoffe – auch für Ottmar Hitzfeld –, dass die Schweiz den Achtelfinal erreicht.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryLucien Favre: Die Gruppe mit Spanien, Chile und Honduras ist extrem schwer. Viele Schweizer Fans unterschätzen Chile. Die Chilenen waren in der Südamerika-Qualifikation Zweite, Argentinien wurde Vierter! Die Schweizer Nati ist sehr solid, aber diese Gruppe ist kein Geschenk. Ich hoffe – auch für Ottmar Hitzfeld –, dass die Schweiz den Achtelfinal erreicht.
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Gysino
haha, uruguay uf em letschte i dä gruppe...FAIL.
die sieche sind mier öppe so sympathisch wie bayern. darum händs halt bi mier fasch alli spiel verlore i de gruppephase...:-))
min tipp isch überhaupt höchstens zu 50% uf wüsse bzw. fuessballlogik ufbaut, die andere 50% bestöhnd us sympathie/antipathie...
gruess roli c.
-
de isch no cool:
http://www.marca.com/deporte/futbol…io-english.html -
Zitat von larlf
de isch no cool:
http://www.marca.com/deporte/futbol…io-english.htmlhät öper en Spielplan für in outlook ?
Gruss Lolo
-
Zitat von Lolo
hät öper en Spielplan für in outlook ?
Gruss Lolo
-
schon lustig, plötzlich interessiert es alle (inkl. mich) was in afrika abgeht
-
- Offizieller Beitrag
Also ich empfinde es ganz anders.
-
ach, ab morn interessiert au dich d'wm... das isch wohl mit em alter: als chline goof hämmer eus scho jahrelang voremne ahlass druf gfreut & je älter mer wird, desto länger gahts...
spötischtens wänns agfange hät, schwappts dänn glich übere... -
- Offizieller Beitrag
ich rede ja nöd vo mir, sondern vom "Empfinde" i de Öffentlichkeit.
-
meinsch nöd, dass für die au s'gliche gilt?
-> sobald die erschte spiel agfange händ, werdet d'lüüt us ihrne löcher cho.... (dänk/hoff ich mal)
-
- Offizieller Beitrag
-
ich freu mich sehr, kei ahnig was ihr alli händ.
-
- Offizieller Beitrag
Ja es chunt dänn scho, da bin ich mir sicher.
Tami, ich verpasse England - USA
-
da hätti au kei froid dra.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!