- Offizieller Beitrag
Fuessball-WM 2010 in Südafrika
-
-
Geil!
Au wie die Mannschaft wider mal de ewige Durpessimischte, wo vor eme Match oder Turnier scho wider alles schwarz gsehnd, d Frässi gstopft hät
-
Zitat von Ali Bengali
Die Pizzas wursteln sich wieder in den Final, so sind sie halt.
Ich hoffe die Schweiz spielt wie Inter gegen Barca, dann haben die Jungs echt ne Chance gegen die Paella Boys. Die Schönspieler gehen mir so was von auf den Senkel.
DANKE
-
oh gott ich wurde so eben opfer des fussball-frauentalk....oh gott....
-
- Offizieller Beitrag
A de Langstrass isch es schiinbar gröber abgange!
Eui Mueter....
-
-
Frau1: Und ich han denkt d Schwiiz heg schwäri Partner wos degäge tschuutet, wär händs jetzt no? Uruguay?
Frau2: ja genau, UruguayIch denke: schade ist mein premium wodka nicht mehr in der schublade
Oder
Frau1: Ja den bini no hangeblibe a dem Ort (Ort der Redaktion bekannt) und han de Match fertig glueged, s macht schono Spass wenn me lüüt um dich ume häsch, so e stimmig bringsch halt i de stube nie ane
Frau2: ja stimmt säg nüüt die VuvusIch denke: ich glaube ich brauch wieder ne flasche
dies ist wirklich so gesprochen worden, genau so wie es steht
-
Zitat von Ali Bengali
Frau1: Und ich han denkt d Schwiiz heg schwäri Partner wos degäge tschuutet, wär händs jetzt no? Uruguay?
Frau2: ja genau, UruguayIch denke: schade ist mein premium wodka nicht mehr in der schublade
Oder
Frau1: Ja den bini no hangeblibe a dem Ort (Ort der Redaktion bekannt) und han de Match fertig glueged, s macht schono Spass wenn me lüüt um dich ume häsch, so e stimmig bringsch halt i de stube nie ane
Frau2: ja stimmt säg nüüt die VuvusIch denke: ich glaube ich brauch wieder ne flasche
dies ist wirklich so gesprochen worden, genau so wie es steht
de ultimativ bewiis, dass fraue schuld sind am höche alkohol konsum vo de männer! die einte muesch schön suufe und bi de andere muesch trinke, damit ihres gschnurr ushaltisch.
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Wo blibt de Gysin?
Git warschiinlich kei Internet in SA.....würd mi nöd wundere!
-
- Offizieller Beitrag
Isch ebe scho glatt.
Wänn Argentinie im letschte Schpiel aaschtändig mitschpillt und d'Grieche schlaht, langet de Nigerianer en 1:0-Sieg, zum mit mickrige drü Pünkt wiiter z'cho.
-
- Offizieller Beitrag
Tja!
Ich säge nur: D - A, Die Schande von Gijón
-
- Offizieller Beitrag
nützt de Grieche nüt, wänn d'Koreaner gwünned.
-
wer sky hät (über teleclub) dem empfiehl ich das:
huere vuvus sind schön dämpft & nur liecht im hindergrund hörbar!...es isch scho fascht wieder wie bimne fuessballspiel....
-
- Offizieller Beitrag
Hitzfeld hat schon alles Glück der Welt! Frei, Streller und Senderos verletzen sich zum idealen Zeitpunkt ...
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
Jedes Foul e gääli Charte - grausam.
-
hmmmm, wänns so wieter gaht, dänn chönt das no gaaanz viel knappi entscheidige geh, am letschte vorrunde spieltag!
-
- Offizieller Beitrag
De Schiri isch nöd grad en Fan vo de Amis.
-
- Offizieller Beitrag
De chunt uf d' Watch List!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!