- Offizieller Beitrag
ZSC - HCD, 11.9.2010
-
-
-
- Offizieller Beitrag
ganz verreckt sind d'Sandwich. Es trochnigs Füdlibrot, ein Schtrich butter und en Schinke oder en Salami mit ere Gurke dri pflüderet.
Aber d'Hamburger findi also amel no fein.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Reto
ganz verreckt sind d'Sandwich. Es trochnigs Füdlibrot, ein Schtrich butter und en Schinke oder en Salami mit ere Gurke dri pflüderet.
Aber d'Hamburger findi also amel no fein.
hamburger find ich auch ok, aber für die paar gramm fleisch und gemüseeinlage 7 stutz - man muss mal die gehilfen nach ihrem stundenlohn fragen - ich glaube, das langt nicht mal für drei hamburger
-
-
- Offizieller Beitrag
Ich hans übrigens nöd emal gmerkt, das es die rot Lampe nüme git.
Soo wichtig chan sie also nöd si, ussert ebe mer häd en schlächte Platz hinder em andere Goal. Aber de Jubel vo de Spieler und de andere Fans ersetzted wohl au da die Lampe.
-
Han s Gfühl gah, dass dä ZSC Konditionell zimli mies gsi isch.
-
Wänn ohni System spillsch, muesch immer am Puck narenne. Kei Linie hätt funktioniert und da isch es logisch, dass am Schluss kaputt bisch, ohne öppis gschiids gmacht z'haa.
-
Zitat von Larry
Soo wichtig chan sie also nöd si, ussert ebe mer häd en schlächte Platz hinder em andere Goal. Aber de Jubel vo de Spieler und de andere Fans ersetzted wohl au da die Lampe.
Bisch schomal in Ambri gsi? Det bisch amigs froh, wänn die rot Lampe lüchtet wil eis Goal eh fasch nöd gsehsch im Uswärtssektor...
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
-
Ne müesse am Morge go pfiffe im puffige Oerlike
-
- Offizieller Beitrag
Zigi Sklave:
http://www.20min.ch/news/zuerich/s…ergert-27156128
Ich fräg mich grad, wo d'Romina eigentlich isch...?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Brave New WorldNe müesse am Morge go pfiffe im puffige Oerlike
"Bis 1855 ist Oerlikon eine «einsame, abgelegene Ortschaft», wie die damaligen Gemeindevorsteher schreiben. Sie zählt 410 Einwohner und gehört politisch zu Schwamendingen, das Oerlikon an Wohlstand und Einwohnern (750) deutlich überflügelt."
Hüt im Tagi
-
Zitat von virus
Zigi Sklave:
http://www.20min.ch/news/zuerich/s…ergert-27156128
Ich fräg mich grad, wo d'Romina eigentlich isch...?
Sich umbaue lah? -> Roman Hodel -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!