Gotteron - ZSC, 02.01.11

  • Morgen gehts nach Fribourg. Wir brauchen dringend Punkte. Gotteron ist direkter Konkurent am Strich. Wird sehr schwierig...

    Ich habe kein besonders gutes Gefühl. Darum denke ich das wir auch dieses Spiel verlieren werden.

    Gotteron 4:2 ZSC

  • Und auch im neuen Jahr total ungenügende Leistung bis auf Sulo...Man man man...wieso dauert die Saison noch so lange...Jetzt muss man sich das noch ganze 2 1/2 Monate antun....

  • Zitat von Joey_88

    Bravo Jungs Gut gemacht! Wir haben einen Punkt gewonnen! (Achtung Ironie)

    sei doch froh, dass fribourg und der herrgott den lions den punkt geschenkt hat. viele werden es wohl diese saison nicht mehr werden.

    immerhin sind die anhaenger von unterirdisch schlechtem scheisshockey wieder mal voll auf ihre kosten gekommen.

    einfach nur noch aergerlich!

  • Zitat von domibe

    mir hend vieles ned, wo bim gegner gstumme het hüt..

    Zum Glück sind die underem Strich wahrschinli nöd i de Lag e Serie anezlegge, suscht würdi meine, dass d Playoff Quali i dere Verfassig no in Gfahr wäri.

    Da stimmt eifach gar nix zäme. Skandal.

  • Es ist schon sehr traurig eingestehen zu müssen das diese Mannschaft in dieser Verfassung praktisch allen NLA Mannschaften läuferisch, technisch und kämpferisch unterlegen ist....Ich hoffe man kann die Fehler wenigstens einigermassen ausmerzen bis nächstes Jahr.

  • s einzig positive isch aber dass no nie so viel jungi gspielt händ wie i derä saison :applaus: und s negative isch, dass ich wieder 800.- in sand gsetzt ha für min platz wo ich glaubs erst 4 mätch bin go luege. aber so es scheisshockey tue ich mir bim beschte wille nüme a :kotz:

  • Zitat von Maurizio

    s einzig positive isch aber dass no nie so viel jungi gspielt händ wie i derä saison :applaus: und s negative isch, dass ich wieder 800.- in sand gsetzt ha für min platz wo ich glaubs erst 4 mätch bin go luege. aber so es scheisshockey tue ich mir bim beschte wille nüme a :kotz:

    gaht mer glich

  • Zitat von Joey_88

    Es ist schon sehr traurig eingestehen zu müssen das diese Mannschaft in dieser Verfassung praktisch allen NLA Mannschaften läuferisch, technisch und kämpferisch unterlegen ist....Ich hoffe man kann die Fehler wenigstens einigermassen ausmerzen bis nächstes Jahr.

    auch kräftemässig die ganze Saison praktisch allen Teams
    unterlegen !! Zwei-umd Bandenkämpfe gehen regelmässig verloren !


    Schlimm...

  • Guet, s hütige team isch au sehr sehr gschwächt gsi.

    Andreas Ambühl - - - - -1 1 Mark Bastl - 1 1 - 1 1 Cyrill Bühler 1 - 1 - 1 2 Pascal Müller - - - 2 - 1 Thierry Paterlini - - - - -1 3 Mathias Seger - - - - 1 1 Philippe Schelling - - - - - - Daniel Schnyder - - - - 0 1 Adrian Wichser 1 - 1 - 0 2 Thomas Ziegler - - - - 1 - Niki Altorfer - 1 1 - 1 3 Tim Ulmann - - - 2 - 2 Patrick Geering - - - - -1 3 Sven Ryser - - - - - 2 Patrick Schommer - - - - - - Domenico Pittis - - - - 0 2 Alexei Krutov - - - - -1 2 Duvie Westcott - - - - -1 - Cory Murphy

    Abgseh vom Seger, Wichser, Pittis, Murphy und mit Abstrich Ambüehl au nume durchschnittlichi NLA-Spieler ufem Feld gha, dezue einige, wo eifach nöd (nonig) gnueg guet sind für d NLA, da isches natürli au schwierig. Mit Bärtschi, Monnet und Nolan fehlt halt scho sehr viel Offensivchraft.

    Naja, trotzdem sehr entüschend im moment, s muess en ruck dur d mannschaft, wemmer wenigstens no 2-3 gueti spiel wend gseh, abwarte, hoffe und tee trinke. S hets ja trotz allne negative vorzeiche immer wieder gäh, dass e mannschaft nachere katastrophale Quali ide Playoffs no öpis het chöne riise, bitz hoffe däfmer no.

  • Zitat von Simms

    S hets ja trotz allne negative vorzeiche immer wieder gäh, dass e mannschaft nachere katastrophale Quali ide Playoffs no öpis het chöne riise, bitz hoffe däfmer no.

    Das isch min letschte Hoffnigszwiig woni no han...

  • Zitat von Simms

    Guet, s hütige team isch au sehr sehr gschwächt gsi.

    Usrede ahoi... Sorry aber gäge es Fribourg wo mit nur zwei Usländer gspilt hät und eine vo de bessere Schwizer (Bykov) au abwesend gsi isch, sött mer glich es bitzli besser usgseh als z.B. im erschte Drittel.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!