Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

  • Zitat von The Fan

    Und was machemer jetzt mit dere Erkentniss?

    Die andere sind no schlimmer und drum isch alles nöd so schlimm?

    vilicht iigseh das es nöd nur bi ois so isch? am mushu sin ganze post bezieht
    sich ja uf d'schwiiz ellei. has nur welle sägge, du chasch suscht mit de erkenntnis
    mache was du wettsch.

    da no de bfc-lautern bricht.

    http://www.spiegel.de/sport/fussball/0,1518,777526,00.html

    wie gseit, au in düütschland gsehts nöd anderscht
    uus. italie und frankriich sowieso nöd, öschtriich isch
    letscht saison us gliichem grunde rapid-austria abbroche
    worde.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    vilicht iigseh das es nöd nur bi ois so isch? am mushu sin ganze post bezieht
    sich ja uf d'schwiiz ellei. has nur welle sägge, du chasch suscht mit de erkenntnis
    mache was du wettsch.


    Mag si (isch wahrschiinlich sogar so - wänn i au d'Disziplin "Pyro-Werfe" suscht no nirgends gseh han).
    Han geschter en Super-Abig mit de Kids gha; in Züri gömmer nach em Match nümme ufs Tram; (nöd nur Kids) händ Angscht im 2er; tragisch!

  • git scho paar möglichkeite, zum de schwachsinn abstellä, aber es müesst mal ändlich öpper konsequent öppis mache!
    - schnälleri, besseri strafe gäge die idiote
    - club müend ändlich was underneh! (de xamax tubel macht ja das au scho ;)
    - wänn sich die kurvenä nöd sälber chönd regulierä, dänn chönt ja mal de rescht vom publikum zeige, dass sie mit dem nöd ieverstande sind?
    (wänn die beidä kurve allei im stadion sind, mal luege, obs dänn immerno fröid händ)

    und suscht heissts halt doch: totali überwachig, à la England! (im & um s'Stadion)

  • GC wird ja sicher forfait gwünne (oder s blibt bim 2-1), mer stell sich nur mal vor, wenn ets züri wür forfait gwünne, wär ja en iladig uswärts jedes mal randale mache, wenn din club hinde isch.

    Suscht isch eigentli alles gseit worde, i paar jahr werdemer eus ad ziite zrugerinnere, wommer het chöne ohni ID billet chaufe, womer ide pause es bier het chöne trinke, etc. und alles nur weg e paar spatpubertierende Spaste.

  • Zitat von Mushu


    Han geschter en Super-Abig mit de Kids gha; in Züri gömmer nach em Match nümme ufs Tram; (nöd nur Kids) händ Angscht im 2er; tragisch!

    jo, chani verstah.

  • sie sölled doch suscht mal a die paar nöchschte "Hochrisiko-Spiel" die gliche Reglä awände wie i de Türkei:
    Fraue & Chind (under 12i) dörfed is Stadion & de Rest hät Rayon-Verbot!

    dänn würed au mal Canapé und Konsorte merkä, dass es au ohni die Dräckskurvenä gaht...

  • @ Gysino

    Wenn dini Brülle mal abzieh wirsch, wirsch i div. Medie läse chöne,(Tagi, AZ ua.) dass de ersti knallkörper us em Insektesektor chunt und sofort retour flügt. Was nachher chunt isch Teil 2. Vo dem Horrorfilm und chan ja jede im Fernseh beguetachte.. Aber immer sofort mit dinere TOPSzeni-insider- Räuberpistole gege die andere Farbe schüsse. Au dini Sieg oder spielabbruch erfolgstheorie isch schwer bachab, wills nie und nimmer um das gange isch. Du sötsch Journi werde.... ;p

    So oder so en üble tag! :fight:
    Sbornaja

    Russki standart!!

  • Zitat von Sbornaja

    @ Gysino

    Wenn dini Brülle mal abzieh wirsch, wirsch i div. Medie läse chöne,(Tagi, AZ ua.) dass de ersti knallkörper us em Insektesektor chunt und sofort retour flügt. Was nachher chunt isch Teil 2. Vo dem Horrorfilm und chan ja jede im Fernseh beguetachte.. Aber immer sofort mit dinere TOPSzeni-insider- Räuberpistole gege die andere Farbe schüsse. Au dini Sieg oder spielabbruch erfolgstheorie isch schwer bachab, wills nie und nimmer um das gange isch. Du sötsch Journi werde.... ;p

    So oder so en üble tag! :fight:
    Sbornaja

    haha, ich weiss im fall GANZ genau worum das es gange isch. nur so zur info. :rofl:

    ich weiss au wieso d'fcz fans zur gc kurve übere sind. das du das aber alles weisch überrascht mich. :rofl:

    edit: ah grad gseh, es staht ja sogar im tagi. was die nöd alles wüssed...

  • Zitat von Mushu


    Schad! Idioten, hüben wie drüben. Es braucht gar keinen CC um den CH-Fussball zu beerdigen. Die Fans schaffen das selber.
    Apropos "Schuld" (wenn auch bedeutungslos). Es gibt Aussagen, dass die Fackel "blos" zum Absender zurückgeworfen wurde ...

    Ist mir aber eigentlich egal; Primaten hüben wie drüben.

    Guckst du Video und Bilder auf Blick.ch. Nix zum Absender zurück. Danke FCZ. Es geht noch dümmer als der FCB Pöbbel.. und das will was heissen.

    Und ja. Soweit kommt es wenn man seine eigenen "Fans" immer in Schutz nimmt und Angst hat mal wirklich konsequent durchzugreifen, nur weil dann 15 Vollidioten das Spiel boykottieren würden.

  • Nö vo mir us rigoros SV usw... Ich nimm niemmer (meh) in schutz...
    Han gleert us minere guet gläubigkeit..

    SV für all wo uf de tartanbahn gsie sind und die andere au grad...... Aber huuu khärs..

    Russki standart!!

    • Offizieller Beitrag

    De Canape ignoriert sit Jahre dass "sini" Kurve en grosse Problemfall isch.

    Chunt dezu dass die dört mit ihrne "subventionierte", billige SK's absolut nüt zum finanzielle Wohl vom FCZ biiträged!

    De Chole will de Herr Paffer lieber uf de West-/Osttribüne ihtriibe!

    Aber ebe: Er will bi "dene" beliebt si, drum isch ers bi mir scho lang nüme!

    Jetzt chunt de Bumerang retour!

  • und bickel konnte sich nicht vorstellen, dass das in einem schweizer fussballstadion passiert!!!

    wo war er denn? wo schaute er den hin? die erste fackel oder rackete die in einen anderen sektor fliegt?

    mann, diese verweigerer der realität! :warnix:

  • Zitat von Larry

    Das isch 2. Liga!

    I de erschte isch Ruhe!

    guet, das isch aber leider d'Realität i denä Länder, wo i de 1. Liga rueh händ: de Pöbel gaht eifach döt hie, wo d'Polizei dänn nöd isch, sprich: 2. oder 3. Liga...
    drum bin ich defür, dass die Tuble mal richtig bestraft werdet, aber es muen ja leider au im Verhältnis zu andere Strafe bliebä.

  • wänn das würklich so gsi isch, dänn frög ich mich scho, wie das chan so wiet cho:
    "An der folgenden Pressekonferenz hiess es, dass das Ganze wie folgt abgelaufen sei: GC-Fans hielten in ihrem Sektor verschmierte FCZ-Fahnen hoch und zündeten diese an. In der Folge brachen rund 50 vermummte FCZ-Fans aus der Südkurve aus und kämpften sich auf der Tribüne und auch über die Rennbahn in Richtung GC-Sektor durch, auch GC-Fans überschritten die Abschranken."
    (Quälle: http://www.20min.ch/sport/fussball…-Derby-23175391 )

    -> wie isch es möglich, dass so viel Idiote de ganz Weg ohni grossi Problem chönd überwinde??? Wieso merkt das niemer vorher, wo chan iegrieffä???
    ich verstahn das nöd...

  • Sportlich gesehen hätte GC definitiv die 3 Punkte verdient. Und damit beim FCZ endlich was geht, ist mir eine 3:0 Forfaitniederlage auch ziemlich egal. Über den Auslöser der Randale wird man sich streiten können, aber wer nur ein bisschen weiter denkt als bis zur Tartanbahn wird feststellen, dass die nach dem 2:1 im GC-Sektor ausgestellten, beschmierten (und vor Jahren geklauten) FCZ-Blockfahnen die Eskalation auslösten.

    Und nein, damit will ich niemandem die Schuld zuweisen und auch nichts beschönigen oder gutheissen.

    So oder so wird dieses Spiel Auswirkungen haben, sei es auf oder neben dem Platz.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!