Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!
-
-
-
http://www.blick.ch/news/schweiz/z…-polizei-183685
komisch, plötzlich hat der Typ ein Balken im Gesicht. Scheiss Blick.
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Ali Bengali
http://www.blick.ch/news/schweiz/z…-polizei-183685
komisch, plötzlich hat der Typ ein Balken im Gesicht. Scheiss Blick.
das isch s'einzig, woni nöd würkli korrekt find...
jede verdammti pädophil wixer isch i de ziitig verpixlet, aber bi so öpperem macht mers nöd.wänn ich mich nöd tüsch, isch er aber nur im blick z'gseh gsi, die andere medie händen nöd zeigt (also ich red jetzt vo tagi und 20min). finds scho sehr grenzwertig...
-
Zitat von Caro
das isch s'einzig, woni nöd würkli korrekt find...
jede verdammti pädophil wixer isch i de ziitig verpixlet, aber bi so öpperem macht mers nöd.wänn ich mich nöd tüsch, isch er aber nur im blick z'gseh gsi, die andere medie händen nöd zeigt (also ich red jetzt vo tagi und 20min). finds scho sehr grenzwertig...
Geht mal ins Ausland, da werden von Unfallopfern etc. sogar noch Name und Vorname veröffentlicht... Es geht noch schlimmer. Aber in diesem Fall hab ich kein Mitleid, auch wenn es wie du sagst, bei sämtlichen Verbrechern so geschehen dürfte. Es sollte bei allen gleich gehandhabt werden...
-
-
Zitat von Eggi
Geht mal ins Ausland, da werden von Unfallopfern etc. sogar noch Name und Vorname veröffentlicht... Es geht noch schlimmer. Aber in diesem Fall hab ich kein Mitleid, auch wenn es wie du sagst, bei sämtlichen Verbrechern so geschehen dürfte. Es sollte bei allen gleich gehandhabt werden...
mitleid isch da irgendwie s'falsche wort... aber es cha würkli nöd sie, dass die gröschte sauhünd anonym blibet und mer da eifach us reiner profitgier s'bild inestellt. wahrschinli händs es de schmier erscht aschlüssend gäh.
-
Richtig!
-
-
-
-
Zitat von Eierchopf
Ja genau dort. Hab mal super gegessen dort. Wievil kostet dort so in der Regel eine afrikanische Hure?
die afrikanische nutte sind grad nebedra i de sunne, nöd im thaistübli, chasch aber vom thaistübli us direkt übere laufe, muesch nüme veruse!
vögle kä nägr, weiss nöd was choschtet! chasch aber sicher mit glaschugle oder tröchnete affeschwänz zahle!
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
-
alte wow, das forum.
-
larry, bi däm thema weisch meh bscheid
-
- Offizieller Beitrag
-
vo wäge amerika und bulle und überhaupt...
http://www.youtube.com/watch?v=meT8CJ…player_embedded
ja, offtopic...aber so wämmer ja wohl au nöd. wobii delta iisätz wo ich sälber
scho gseh han kein dräck besser sind.und fetti kudos no a dä o'donnell. das git sicher no ärger.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Carodas isch s'einzig, woni nöd würkli korrekt find...
Bis er wieder dusse isch, hät mer das Gsicht eh vergässe.
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!