Sulander hört definitiv auf!

  • Zitat von Larry

    Ari Sulander

    Mein Senf: Interessant seine hohe Meinung von Kreis und die Bedeutung der CL, die ja für einige hier nichts Wert ist!

    Ich bin seit langer Zeit der festen Ueberzeugung, dass wir den Höhenflug CL, nach dem Titel 08, Kreis zu verdanken haben!

  • Mich hat er in den letzten Einsätzen absolut überzeugt!

    Kann mir vorstellen das er am Donnerstag in Davos auflaufen könnte...

    Wer weiss....vielleicht schreibt dieses Playoff nochmals eine schöne Geschichte....

    "Sulander hext den ZSC zum Abschluss seiner Karriere nochmals zum Meister"

    Träumen darf man doch noch ....

  • Zitat von Joey_88

    Mich hat er in den letzten Einsätzen absolut überzeugt!

    Kann mir vorstellen das er am Donnerstag in Davos auflaufen könnte...

    Wer weiss....vielleicht schreibt dieses Playoff nochmals eine schöne Geschichte....

    "Sulander hext den ZSC zum Abschluss seiner Karriere nochmals zum Meister"

    Träumen darf man doch noch ....

    Wenn Flueler am Donnerstag fit ist wird und muss er spielen. Ansonsten wuerde man ihn voellig kaputt machen und dann haetten wir keinen Goalie naechste Saison.

  • Zitat von Rangersfan

    Wenn Flueler am Donnerstag fit ist wird und muss er spielen. Ansonsten wuerde man ihn voellig kaputt machen und dann haetten wir keinen Goalie naechste Saison.

    wenn ihn sowas kaputt macht, hat er im spitzensport nichts verloren, wäre pampersmentalität

    • Offizieller Beitrag

    Meine Rede!

    Aber falls er Fit ist wird er auch spielen.

    Hartley, selber Goalie, setzt nun schon die ganze Saison auf Flüeler.

    So sehr ich Sulo einen Abschied in den PO's gönnen würde, finde ich, Flüeler soll/muss nun endlich Verantwortung übernehmen wenn es um die Wurst geht!

    Soll er uns eine Runde weiter hexen, lasse mich gerne überraschen! :razz:

  • Zitat von Larry

    Meine Rede!

    Aber falls er Fit ist wird er auch spielen.

    Hartley, selber Goalie, setzt nun schon die ganze Saison auf Flüeler.

    So sehr ich Sulo einen Abschied in den PO's gönnen würde, finde ich, Flüeler soll/muss nun endlich Verantwortung übernehmen wenn es um die Wurst geht!

    Soll er uns eine Runde weiter hexen, lasse mich gerne überraschen! :razz:


    das isch ganz klar, dass wenn de Flüeler fit isch, er au spiele muess und sicher au wird, er isch für mich eini vo de wenige positive Überraschige i dere Saison........

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag

    Das isch eso!

    Er isch besser worde, und de Hartley häd em Cunti e Chance geh, wo alli (alli!) andere scho abgschriebe gha händ.

    De Tambellini isch en Top Transfer gsi.

    Das wärs dänn!

    Die alte, die sog. "Leistungsträger" sind s' Problem!

    Entweder passed die nöd zäme (eher) oder die sind all satt worde.

    Aber de Hartley sött das underdesse wüsse, falls es Problem git mues er halt usemischte, Vertrag hin oder her!

  • Zitat von Larry


    Aber de Hartley sött das underdesse wüsse, falls es Problem git mues er halt usemischte, Vertrag hin oder her!

    und was hätter gmacht.......... ? De Monnet hät es Mätschli müese uusetze !

    De mischted genau so wenig uus, wie alli andere vor im !

    Frei nachem Motto; "wes Brot ich ess, des Lied ich sing!"

  • Zitat von Larry

    Tja, ich bin ratlos, aber ich gsehn au nöd i d Mannschaft ine.

    Entweder händs nächst Saison "Erfolg", sprich, ich säg jetzt mal Platz 1-5, oder das ganze Truurspiel gaht wiiter und wiiter und....

    :roll:

    Aber mir hoffed jetzt mal es chunt guet!

    Es isch würkli üsserscht bedänklich. Als Fan chamer sich sit jahre weder am erfolg na am sport erfreue. Wahnsinnig, wie viel saisoncharte die trotz allem verchaufed!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Larry

    Findi nöd!

    Ich meine, mer isch Fan oder mer isch ebe nöd Fan oder nur Mode-/Schönwätterfan!

    Toronto & Montreal müessded also immer leer ha, Schalke 04 au! :razz:

    Nei, zum Glück gits no Lüt wo em Club d'Stange hebed, in guete wie schlächte Ziite! :cool:

    Ja aber bi mehrere tuusig Lüt muss es ja schwanke. Und dass jetzt scho die dritt schwach saison anenand greiht wird ohni dass jemals geoss oepis passiert isch? Da het ich daenkt, dass de eint oder ander keini meh nimmt. Z vil spiel sind ziitverschwaendig. Und es sind au noed nur saisoncharteinhaber fans.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Ich möchte im Fall Monnet etwas differenzieren. Es war ja nicht so das der nicht wollte; er tzraf einfach nicht. Ich finde Hartley hat es nicht schlecht gemacht; Monnet hat in letzter Zeit eine klare Aufwärtstendenz gezeigt.

  • Zitat von Zesi 05

    Ich glaube kein Spieler will schlecht spiele. :roll:

    aber viele machen zuwenig und haben die falsche Einstellung um besser zu werden, ich denke da an Bärtschi, der schon gegen eine gemeinsames Sommertraining war....... und er isch nöd de einzig gsi.

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Wänn d Statistik uf de HP ahluegsch, gsesch dass Zahle scho chli zrugg gönd jedes Jahr wos kei Erfolg händ.

    Aber ebe: Wieso gaht öpper z.B. Rappi go luege?

    Ussert er isch ebe Rappi Fan!

    Oder er isch Z-Fan, wot Eishockey live gseh und mit Kollege es Bierchen trinke.
    Wänn ich dra dänke, dass ich jetzt evtl. nur no 2 Heimspiel vom Z gseh und es dänn wieder e g'fühlti Ewigkeit gaht bis d'Saison wieder afangt ..... :kotz:
    Klar, nach de Saison häsch öppe en Monat gnueg Hockey gseh und Bier trunke, aber dänn GAHT'S WIEDER LOS - S'RIISSE .....!!!

    Hoffet mer mal, dass d'Pause das Jahr weniger lang gaht!

  • Zitat von ZSColin

    Oder er isch Z-Fan, wot Eishockey live gseh und mit Kollege es Bierchen trinke.
    Wänn ich dra dänke, dass ich jetzt evtl. nur no 2 Heimspiel vom Z gseh und es dänn wieder e g'fühlti Ewigkeit gaht bis d'Saison wieder afangt ..... :kotz:
    Klar, nach de Saison häsch öppe en Monat gnueg Hockey gseh und Bier trunke, aber dänn GAHT'S WIEDER LOS - S'RIISSE .....!!!

    Hoffet mer mal, dass d'Pause das Jahr weniger lang gaht!

    Chli chrank, aber uf e gueti Art :geil: :applaus:

    :winke:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!