Final: ZSC vs. SCB / Meisterparty

  • Zitat von Maurizio

    isch jetzt das eigentli es grücht gsi, dass dä ryser zum hcd wechslet? :nixwiss:

    Nei, ich hän in gester bim Morge trainig druf ansproche und anschienend setzt de Z nöd uf ine.
    Finde ich persöhnlich schade, will er wükli sgardemasse hätt für en Hockeyspieler hätt und de au insetzt.

  • Johann Morant vom SC Bern vorläufig gesperrt

    Der Einzelrichter für Disziplinarsachen Leistungssport, Reto Steinmann, hat den Verteidiger des SC Bern, Johann Morant, vorläufig für die nächsten zwei Meisterschaftsspiele/Play-off-Finalspiele gesperrt. Die Attacke mit gezielten Faustschlägen in den Nacken von Cyrill Bühler (ZSC Lions) im Play-off-Finalspiel der National League A zwischen dem SC Bern und den ZSC Lions von gestern Samstagabend, 7. April 2012, sei unzweifelhaft als regelwidrig im Sinne der Regel 528 IIHF (Faustschläge oder unnötige Härte) und als verletzungsgefährliche Handlung gemäss Regel 527 IIHF zu taxieren.

    Gegen diese Spielsperre besteht kein Rechtsmittel. Gleichzeitig hat der Einzelrichter für Disziplinarsachen Leistungssport gegen Johann Morant ein ordentliches Verfahren eingeleitet.

  • Zitat von domibe

    Johann Morant vom SC Bern vorläufig gesperrt

    Der Einzelrichter für Disziplinarsachen Leistungssport, Reto Steinmann, hat den Verteidiger des SC Bern, Johann Morant, vorläufig für die nächsten zwei Meisterschaftsspiele/Play-off-Finalspiele gesperrt. Die Attacke mit gezielten Faustschlägen in den Nacken von Cyrill Bühler (ZSC Lions) im Play-off-Finalspiel der National League A zwischen dem SC Bern und den ZSC Lions von gestern Samstagabend, 7. April 2012, sei unzweifelhaft als regelwidrig im Sinne der Regel 528 IIHF (Faustschläge oder unnötige Härte) und als verletzungsgefährliche Handlung gemäss Regel 527 IIHF zu taxieren.

    Gegen diese Spielsperre besteht kein Rechtsmittel. Gleichzeitig hat der Einzelrichter für Disziplinarsachen Leistungssport gegen Johann Morant ein ordentliches Verfahren eingeleitet.

    Für den SCB keine Verlust. Spielt ja eh nie. Elender Hurensohn. Schade kann die Revanche nicht auf dem Eis stattfinden.

  • Zitat von Blackstar


    Ich sass in der Kurve N. Also Vis-a-Vis. Ersten gabe es wähend 58 min. lang provokokationen und zeugs geschmissen. Zweiten war es schlicht und einfach Pyro. Nix Discolicht.

    ob sie "provoziert" händ oder nöd isch mir weisch wie egal: mir wäred nöd anderscht/besser! das macht ja s'ganze us...

    Aber du häsch scho rächt, du gsehsch es vom N us sicher besser, als ich vom I2....

    und dänn zeig mir doch bitte mal die pyro wo nöd stinkt & so schön glichmässig lüchtet, wie das teil im letschte spiel.

    mir chönd gern um 100.- wettä, dass es nöd pyro gsi isch (dänn hani scho fast wieder mini sk für nöchst jahr :geil: )

  • Zitat von larlf

    ob sie "provoziert" händ oder nöd isch mir weisch wie egal: mir wäred nöd anderscht/besser! das macht ja s'ganze us...

    Aber du häsch scho rächt, du gsehsch es vom N us sicher besser, als ich vom I2....

    und dänn zeig mir doch bitte mal die pyro wo nöd stinkt & so schön glichmässig lüchtet, wie das teil im letschte spiel.

    mir chönd gern um 100.- wettä, dass es nöd pyro gsi isch (dänn hani scho fast wieder mini sk für nöchst jahr :geil: )

    wenn das trocheisrauch gsi isch den isch es halt so, also ich ha doch es paar glüehwürmli gseh brenne und ganz ehrlich stört mich das au nöd so lang mer die nachher nöd uf Zuschauer schmeisst. Aber de Sicherheitsdienst hät gar nüt underno oder isch go luege und hät ebe es paar ufbrachti Fans wo sich ab de Aktion ufgregt händ verprüglet, vertstahsch jetzt was ich mein?

    Gruss Lolo

  • Zitat von Blackstar

    Für den SCB keine Verlust. Spielt ja eh nie. Elender Hurensohn. Schade kann die Revanche nicht auf dem Eis stattfinden.

    die Revanche cha scho uf em Is stattfinde, es muess ja nöd de Morant si womer verprüglet, wobi no meh würd mich freue wenn mer mit Goal e Antwort hät.

    Gruss Lolo

  • Zitat von Lolo

    wenn das trocheisrauch gsi isch den isch es halt so, also ich ha doch es paar glüehwürmli gseh brenne und ganz ehrlich stört mich das au nöd so lang mer die nachher nöd uf Zuschauer schmeisst. Aber de Sicherheitsdienst hät gar nüt underno oder isch go luege und hät ebe es paar ufbrachti Fans wo sich ab de Aktion ufgregt händ verprüglet, vertstahsch jetzt was ich mein?

    Gruss Lolo

    sidi isch soviel mir isch ziemlich nöch gstande, aber nöd "inegange":
    drum gahn ich devo us, dass die das vorher scho gwüsst händ (au, dass es harmlos isch).

    wänns öpper verprügled, isch es sowieso nöd rächt (d.h. ihre job wohl falsch verstande), egal welli fans dass es trifft...

  • Hätte ZSC-General Bob Hartley den Mut gehabt, in Bern seine taktische Wagenburg zu verlassen und «Vollgas ZSC» (wie es jeweils der Pausenclown im Hallenstadion fordert) auf die Berner loszugehen, sozusagen in den ungeordneten gegnerischen Aufmarsch hineinzustossen, dann hätten die Zürcher mit ziemlicher Sicherheit am Samstag nicht 0:3 verloren. Sondern gewonnen.

    Wo er recht hat, hat er recht.
    :floet:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Supreme

    Hätte ZSC-General Bob Hartley den Mut gehabt, in Bern seine taktische Wagenburg zu verlassen und «Vollgas ZSC» (wie es jeweils der Pausenclown im Hallenstadion fordert) auf die Berner loszugehen, sozusagen in den ungeordneten gegnerischen Aufmarsch hineinzustossen, dann hätten die Zürcher mit ziemlicher Sicherheit am Samstag nicht 0:3 verloren. Sondern gewonnen.

    Wo er recht hat, hat er recht.
    :floet:

    Und wenn wir mit dem Vollgas Hockey Bern in den Hammer gelaufen wären (und das wären wir!) würde Zaugg jetzt Hartley in die Einzelteile zerlegen! :roll:

    Vollgas in Bern können wir gehen im vierten Spiel falls wir das dritte verlieren sollten.

  • Zitat von Larry

    Und wenn wir mit dem Vollgas Hockey Bern in den Hammer gelaufen wären (und das wären wir!) würde Zaugg jetzt Hartley in die Einzelteile zerlegen! :roll:

    Vollgas in Bern können wir gehen im vierten Spiel falls wir das dritte verlieren sollten.

    mir günned jetzt die nächschte drüü Spiel Larry, mir sind uf Kurs........

    Gruss Lolo

  • Zitat von Larry

    Du meinst jenen Andy Sutton, der eben Sulander NICHT gerächt hat?

    Jenen Andy Sutton, den Christian Weber praktisch gar nie einsetzte?

    Nein, Spieler im Kader zu haben die NUR prügeln können bringt es definitiv nicht!

    Ach, der war ausserhalb des Feldes so ein lieber Kerl.
    :wink:

  • Zitat von Supreme

    Ach, der war ausserhalb des Feldes so ein lieber Kerl.
    :wink:

    de hät doch am Bührer mal is Gitter glanged im Stadiönli isch hammergeil gsii.....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Larry

    Du meinst jenen Andy Sutton, der eben Sulander NICHT gerächt hat?

    Jenen Andy Sutton, den Christian Weber praktisch gar nie einsetzte?

    Nein, Spieler im Kader zu haben die NUR prügeln können bringt es definitiv nicht!

    da fällt mir jetzt spontan aber eher zalapski oder owen nolan ein, die hätten morant wohl anders zurechtgewiesen... aber hätten, würden, könnten nützen jetzt auch nichts. morgen gewinnen und endlich das umsetzen, was wir können.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!