- Offizieller Beitrag
Zaugg bei seiner Lieblingsbeschäftigung: Trainer abschiessen!
Zaugg bei seiner Lieblingsbeschäftigung: Trainer abschiessen!
Vollpfoschte ! Bevor's losgaht scho wieder wild-west like im Zügs ume schüsse....läck mir, muess de es deprimiernds Läbe ha...
Wer auf der Arbeit nichts zu tun hat und mal bock hat Spiele der Hockey WM im Livestream zu schauen kann sich das hier ansehen:
http://www.youtube.com/icehockey
Wählt einfach oben die jeweilige Spielstätte und los gehts!
das isch doch wie bimne lehrer, wo scho 100 jahr schuel git:
nimmsch jede tag wieder es alts gschichtli us de schublade füre & verzellsch es wieder neu, evtl. no inere liecht ahpasste version...
Cool, merci für dä Tipp!
Es isch eifach NIE rächt:
Zitat von LarryEs isch eifach NIE rächt:
Käin WM-Fred das Jahr?
Voila!
gähn...
De Kommentar ghört au jedes Jahr i de Thread.
lol, im hockey sötts nur olympiade geh, jährlichi wm isch irgendwie wie s'jährliche grümpi...
Am Schlimmschte isch immer no, wänn im Februar s'Olympia-Turnier isch und dänn chömed's im Mai nomal mit ere WM hine füre.
Dass die das nöd tschägged, isch mir schleierhaft, aber offebar verdient ja irgend öpper doch no öppis a dem Turnier.
Schade fällt Moser aus. Hat mir gut gefallen. Zudem bisher solide Leistungen der CH. Darf hier ja auch mal gesagt werden.
Und übrigens. Du Bois hätte ich gerne.
Zitat von RetoAm Schlimmschte isch immer no, wänn im Februar s'Olympia-Turnier isch und dänn chömed's im Mai nomal mit ere WM hine füre.
Dass die das nöd tschägged, isch mir schleierhaft, aber offebar verdient ja irgend öpper doch no öppis a dem Turnier.
Solangs kei roti Zahle schribed werdets es immer jährlich mache. Villicht sötteds de Modus au jährlich apasse, fänd ich no geil. rofl.
Zitat von RetoAm Schlimmschte isch immer no, wänn im Februar s'Olympia-Turnier isch und dänn chömed's im Mai nomal mit ere WM hine füre.
Jedes Jahr über de gliich Seich diskutiere bringt aber au nüt!
Es sött langsam klar si dass de IIHF a jedem Turnier rein dur d' Vergab verdient (während de Organisator drufleit, aber isch ja demsis Problem), und de IIHF brucht das Gäld, drum wird das ewig so wiiter gah.
Ja ich finds au en Seich und ja ich wär für all 4 Jahr Olympiade mit allne NHL Spieler, das wär Top.
Aber so wird nie si, also!
S'Beschte isch, dass ich de Modus immer s'Beschte a de WM gfunde han. Und jetzt händ die Chläus de au no gänderet ;o)
@ Larry
Interessiert diese WM in den Staaten überhaupt eine Sau? Bin bald für ein paar Tage in LA/LV. Hat man da Chancen auf die Übertragung eines Spieles?
Zitat von Champs-de-Mars@ Larry
Interessiert diese WM in den Staaten überhaupt eine Sau? Bin bald für ein paar Tage in LA/LV. Hat man da Chancen auf die Übertragung eines Spieles?
Wenn du Internetanschluss hast: http://www.youtube.com/icehockey
Zitat von LarryJedes Jahr über de gliich Seich diskutiere bringt aber au nüt!
Es sött langsam klar si dass de IIHF a jedem Turnier rein dur d' Vergab verdient (während de Organisator drufleit, aber isch ja demsis Problem), und de IIHF brucht das Gäld, drum wird das ewig so wiiter gah.
Ja ich finds au en Seich und ja ich wär für all 4 Jahr Olympiade mit allne NHL Spieler, das wär Top.
Aber so wird nie si, also!
Bingo! Ich find d'WM geil! Au wänns jährlich isch und nöd die best-mögliche Teams däbii sind! Ich gang mal dävoo us, dass d'Nörgler da ine nöd au nur 1 Minute luege werdet, oder? Nöd mal en CH-Match, oder??? Yeah right!!!
Dä IIHF finanziert mit dä Herre-WM im Früehlig all andere WM-Aaläss (U18/U20/Mädels etc), wo finanziell nur es "Minus" useluegt. Somit doch e gueti Sach, nöd wahr??
Na ja. Nörgle und glich luege, wär ja einiges inkonsequänter. Oder gsehsch du das andersch? Luegsch au Spängler Cup und motzisch da drüber?
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!