Hüt gahts endlich los.
Hüt gahts endlich los.
ah ja?
Motivation im Momänt: 0,0%
Aber ich wird dänn die guete Mätsch scho au luege...
gaht mer glich... und bi däm wätter chunt au nöd würkli luscht uf public viewing uf.
zudem sind d'paarige hüt abig so richtig abtörnend
als richtige fuessballfan isches richtig schön, dases kei euphorie git da i de schwiiz
ich freu mich au ufd em! git sicher paar gueti spiel! hoffe pole und d ukraine meischteret die em im 08, oder d wm im 10ni..
hat mich bis heute auch kalt gelassen, aber jetzt freue ich mich schon langsam. das könnte eine echt gute em werden, denn es sind doch ein paar teams, denen man den titel zutraut:
die übliche verdächtigen:
- spanien
- deutschland
- holland
kandidaten mit beeindruckenden serien seit der wm:
- frankreich (für mich ein geheimfavorit)
eher second thought, aber nie zu vergessen:
- italien
- russland
die bei em immer möglichen überraschungen:
- ? (da gab es doch auch schon seeeeehr überraschende europameister)
schauen wir mal.
Ich bin uf d'Pole gschpannt.
Wer weiss, öb die evt. öppis chönd riisse.
Und sowieso muess mer vo somene Turnier doch eh jede Match luege...
EMs und WMs sind doch so Erinnerige im Läbe vomene Fuessballfan, wo eifach hange bliibed. Sit 1982 (woni 7ni gsi bin) chunnt bi mir zu jedem Turnier irgend e Erinnerig uf, wo uf ihri Art schpeziell isch.
euphorie gspüri au keini, bin aber au uf Russland gspannt, vor allem nach em 3-0 gäge Italie...
hingäge verlüred ja die meischte no s'letschte spiel vor de em/wm und spieled nachher es guets turnier.
hoffe tueni aber uf DE oder Holland (die hetted eigentlich brutali offensiv power, aber das isch ja nüt neus)
bitte nöd d'oranjes !
ich find sittem rüüde chullit all holländisch fuessballer unsympathisch!!
ich bin für d'spanier und dänk aber dasses die dütsche mached und mögtenes gönne!
zuesätzlich sympathisier ich no mit dä engländer......dä rest chamer gstohle sii und am meiste d'portugiese wäg dä dämliche diva!
my 2 cent zu dä em.....
geile match würdi sägge!
RUSSIA RUSSIA... Unglaublich cool die Sieche..
Han es Plakat gseh amene Spunte:
"Alle EM Spiele Live! Ausser Gruppe A"
d'russe händ spass gmacht! (vor allem de 4-1 sieg, mit quote 35 :-))
mein gott, holland unglaublich harmlos!!
guet, de schiri MUESS das hands zwingend gseh!
zum glück hani ja bimene tippspiel mitgmacht... 3 spiel, 0 pünkt
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!