• Zitat von schalamütss


    uf dütsch gseit: sie mached das wo alli mached. sie sueched en investor oder e investoregruppe, egal us wellem land!

    RBGCN! tönt doch verlockend! ok, erfolg würs bringe, aber ob mer sich als fan mit dem verein no chönt identifiziere...? ich chönts nöd, wenns plötzlich rbfcz wür heisse...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah


  • uf dütsch gseit: sie mached das wo alli mached. sie sueched en investor oder e investoregruppe, egal us wellem land!

    RBGCN! tönt doch verlockend! ok, erfolg würs bringe, aber ob mer sich als fan mit dem verein no chönt identifiziere...? ich chönts nöd, wenns plötzlich rbfcz wür heisse...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    War das jetzt eine deiner fundierten Provokationen.. :twisted: Ball flach halten. Geht wohl fast allen CH-Clubs so. Mal sehen was beim FCZ passieren wrüden wenn Helium und Cillo den Spass verlieren. Auch für den FCZ trotz einer zugegeben viel Grösseren Fans Base liegt das Geld nicht auf der Strasse. Bekanntlich ohne einen "Fan" der die Löcher stopft in der CH nicht ganz einfach.
    Dürfte allen Clubs ausser Basel so gehen und ist ja nicht sooo neu.

    • Offizieller Beitrag


    uf dütsch gseit: sie mached das wo alli mached. sie sueched en investor oder e investoregruppe, egal us wellem land!

    RBGCN! tönt doch verlockend! ok, erfolg würs bringe, aber ob mer sich als fan mit dem verein no chönt identifiziere...? ich chönts nöd, wenns plötzlich rbfcz wür heisse...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Also wenn RB, dann eindeutig RB FCZ! Ein RB GCN wäre der Tod des heutigen FCZ! Jahrelanger (erkaufter) Erfolg auf dem Platz Zürich würde grosse Publikums- und Finanzverschiebungen im Fussball geben. Ich schätze, es würde so etwa 5-10 Jahre gehen, dann hast du in Zürich dasselbe Bild, wie in München. Und ich kann mir vorstellen; 1860 wäre heute offen für jede "Geld-Lösung"; ist aber zu spät. Und das wünsche ich meinem FCZ nicht; da ist ein erfolgreiches RB FCZ eine wesentlich hübschere Braut.

    • Offizieller Beitrag

    GC hat ja bekanntlich eine Aktion für Saisonkarten gestartet und mit der (und grossem Rabatt) nun 3'592 SK verkauft bis jetzt!

    Vier meiner Kollegen (drei haben ZSC SK) haben tatsächlich auch eine für 195.- gekauft!

    Von denen sind zwei in den letzten 20 Jahren keine 10 Spiele schauen gegangen und die anderen zwei nur ab und zu wenn GC mal eher vorne mitspielte.

    Da habe ich doch sehr gestaunt! :shock:

  • Bi denä Priesä no fast verständlich, muesch ja nöd viel (zum normale Pries) go luege, bis die 200.- wieder drin häsch.

    Aber nach denä Testspielergäbniss und im Exil?!?
    Verzichti (no) gern druf...

  • Zitat von Blackstar

    War das jetzt eine deiner fundierten Provokationen.. :twisted: Ball flach halten. Geht wohl fast allen CH-Clubs so. Mal sehen was beim FCZ passieren wrüden wenn Helium und Cillo den Spass verlieren. Auch für den FCZ trotz einer zugegeben viel Grösseren Fans Base liegt das Geld nicht auf der Strasse. Bekanntlich ohne einen "Fan" der die Löcher stopft in der CH nicht ganz einfach.
    Dürfte allen Clubs ausser Basel so gehen und ist ja nicht sooo neu.


    also wer lesen kann hat schon mal einen vorteil! und wer das gelesene noch interpretieren kann ist schon auf der privilegierten seite! :razz:

    dass es genau allen ch clubs so geht, also auch dem fcz, habe ich nämlich geschrieben, guckst du:

    uf dütsch gseit: sie mached das wo alli mached.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • provozier doch nöd scho wieder :)
    wänn mir scho bim thema sind: wo sind all die hämische kommentar wäg eusem mega erfolg?
    bin scho so fest pinnwand prägt, dass ich's scho fast vermisse; ehrlich gseit isch es ja au es brutals armuetszügnis, die knapp 3,5k wo's verkauft händ...

  • Zitat von larlf

    provozier doch nöd scho wieder :)
    wänn mir scho bim thema sind: wo sind all die hämische kommentar wäg eusem mega erfolg?
    bin scho so fest pinnwand prägt, dass ich's scho fast vermisse; ehrlich gseit isch es ja au es brutals armuetszügnis, die knapp 3,5k wo's verkauft händ...


    nei, nei...weisch, das ergebnis vo dere aktion isch derart peinlich, dass ich scho (fasch) wieder mitleid han! :floet:

    aber en chline sitehieb hani ja im fcz fred scho geh. das muess lange! :razz:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah


  • Geyer weg nach Israel, Luzern, St. Gülle und Niederhasli mached de Abstieger uus

    ich fräg mich eifach wie me uf so ussage chunnt? wieso zum biischpiil sött Lausanne nüt mit em abstieg ztue ha?

    wieso sött de FCZ vor GC stah? obwohl GC die vill besser defensive hät?

  • Zitat von fäbe

    ich fräg mich eifach wie me uf so ussage chunnt? wieso zum biischpiil sött Lausanne nüt mit em abstieg ztue ha?


    also die ussag findi jetzt au speziell, für mich chöntet das jahr uf em papier sogar alli hinder basel, yb und sion mit em abstieg z'tue ha! de spreu wird sich im lauf vo de saison schono vom weize trenne, aber wer spreu und wer weize isch, isch sehr schwär zum säge im moment.


    Zitat von fäbe

    wieso sött de FCZ vor GC stah?


    us prinzip, das ghört sich eifach eso i dere stadt... :nick:


    Zitat von fäbe

    obwohl GC die vill besser defensive hät?


    wänn jezt gseit hetsch die bizzli besser defensive chöntis no nahvollzieh, aber die vill besser...

    oder andersch gseit: wenn eui zuezüg nöd haltet was sie verspreched, dänn sinder tatsächlich eine vo de erschte abstiegskandidate! will d'mannschaft vo letscht jahr und dänn no ohni caio isch sportlich schlicht und eifach nume schlächt!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von ZüriBueb

    Bin gspannt uf lugano. Starki leischtig gsi, dass die 3. worde sind!


    die chönd die letscht saison nöd wiederhole. ajdingsbums und sadiku wäg, de rückrundetrainer wo das wunder möglich gmacht hät isch jetzt bi sion...lugano max. platz 6-7 nöchst saison.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    Ich werde am Sonntag beim Derby dabei sein.


    ich au! zalle au s'erscht mal wieder mis ticket sits nüme im weichturm sind! isch zwar gege mis prinzip dene gäld z'bringe, aber mä cha ja mal e usnahm mache! ha aber nume sektor d gnoh. det äne häsch garantiert kei berüehrigspünkt mit em pack. scho vor em stadion nöd!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    Ich bin dört wo mer immer sind, C21!


    ha mal gratis tix im c gha amene derby mit niederhasli heimspiel. dänn hani uf min platz welle und prompt isch sones insekte tussi dete gsässe! muesch der emal vorstelle, uf MIM platz en heugümper! das muesch zersch emal verchrafte! ha tage brucht... :suff:

    im c schwirred generell zvill insekte ume a somene tag...

    ha mier dänn gschwore: wenn uswärtsderby, nuno im d!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!