1/2 Final: ZSC - Servette

  • Zitat von Eggi

    Piccard, was für en grusige Mensch... Check vom Bastl am Lombardi übrigens au geil gsi

    Klare 2er! Check in Rugge (Nummere) und Schiebe scho weg... Wärs eine vo eus gsie wärs glätsch wieder riesig gsie.

    Russki standart!!

  • Zitat von dantheman

    fahrt de bergeron sini autoränne wie er hockey spielt? was für en wahnsinnige...

    Aber jetzt mal im ernscht: da mues doch was ga?!? De Maa hät 500 NHL partie gspillt, au wenn viel nur special teams... Aber dass kei Querpäss dur de eige Slot spillsch, dass weiss jede Junior!

  • Zitat von Sbornaja

    Klare 2er! Check in Rugge (Nummere) und Schiebe scho weg... Wärs eine vo eus gsie wärs glätsch wieder riesig gsie.

    Bi mir nöd nei, es isch in Rugge, entstaht aber useme Kampf um d Schiebe a de Bande zue zwüsched däne beide. Drum für mich kei Straf, würd i
    au uf die ander Site so gseh. Aber ja, würd ers pfiffe chönt mer sich nöd beschwere... Hans aber nöd als gföhrlich empfunde und drum eigentlich au es guets Zeiche vom Bastl gfunde, au wänns a de Grenze zum erlaubte gsi isch

  • Zitat von The Fan

    Aber jetzt mal im ernscht: da mues doch was ga?!? De Maa hät 500 NHL partie gspillt, au wenn viel nur special teams... Aber dass kei Querpäss dur de eige Slot spillsch, dass weiss jede Junior!

    Verzellemer scho sit ahfangs Saison, jezt müemer eus demit abfinde und au gäge de Bergeron günne. Eifach immer es sogenannts Bergeron-NoRiskNoFun-Goal meh Schüsse, den günnemer die Serie. :mrgreen:

    Russki standart!!

  • Zitat von Sbornaja

    Verzellemer scho sit ahfangs Saison, jezt müemer eus demit abfinde und au gäge de Bergeron günne. Eifach immer es sogenannts Bergeron-NoRiskNoFun-Goal meh Schüsse, den günnemer die Serie. :mrgreen:

    Aber i de regular season isches nie so schlimm gsi! Unfassbari Päss en masse...

  • Zitat von Eggi

    Bi mir nöd nei, es isch in Rugge, entstaht aber useme Kampf um d Schiebe a de Bande zue zwüsched däne beide. Drum für mich kei Straf, würd i
    au uf die ander Site so gseh. Aber ja, würd ers pfiffe chönt mer sich nöd beschwere... Hans aber nöd als gföhrlich empfunde und drum eigentlich au es guets Zeiche vom Bastl gfunde, au wänns a de Grenze zum erlaubte gsi isch

    So Sache sind feig, hinterfotzig und völlig unnötig. Warum checkt er nöd mal eine wie mer söt und er eus au vor es paar Jahr bewiese hät? Hart aber fair!
    Puck isch scho hinderem Goal d Szene scho gloffe und de Bastl druckt trotzdem ab. Ganz klare 2-er ohne wenn und aber.
    Easy finds super ischs nöd pfiffe worde und Genf hat einige Stockschläge die man eigentlich pfeiffen müsste, ausgleichende Gerechtigkeit.
    Ich finde es aber on der Situation, Zeitpunkt einfach nur DUMM! Offensive Zone und Art und Weise..
    Genau wie damals gg Lausanne kurz vor ende der Partie 2x Cunti..

    Manchmal fehlt es uns an Intelligenz und Cleverness :nixwiss:

    Russki standart!!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!