jetzt packets de Bad Boy vo eus, Andri 'The Warrior' Stoffel... Au e Leistig...

Cup: Halbfinal
-
-
- Offizieller Beitrag
Gopfertammi
-
Meine Fresse. Was ist da wieder mit den Schiris. Einfach Null auf der Höhe.
-
- Offizieller Beitrag
Schad, hoffe das em Crawford sini Bankstraf nöd s'Spiel entscheidet .......
-
In Bern bestächeds de Schiri grad vo de Tribüne us! Has sälber gseh!!
Früehner händs es wenigstens nöd so offesichtlich gmacht.. -
Anfangs sehr gut gespielt im zweiten Drittel. Die Chancen nicht genutzt. Und am Schluss fehlt wieder die Disziplin. Es zieht sich schon etwas wie ein roter Faden durch die bisherige Saison. Und der Trainer hat offensichtlich damit zu tun.
Aber von der 10. bis zur 30. Minuten ein überraschend starker Auftritt. Nun, es bleiben 1:28 Unterzahl. Bern ist schlagbar.
-
Bullshit. Die Schiris pfeifen einen Dreck ...
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoLeider sind ja all TV-Schtatione so. Absolut sinnlos und es git eigentlich kein schlaue Grund defür.
schoener-fernsehen.com händs underdesse au abklemmt!
Was ich gar nöd verstahn: Ich sött doch als Swisscom TV Chund chöne via min Account überall luege, aber au das chlämmeds ab! :roll:
Aber ich han no öppis i de Hinderhand! :twisted:
PS: Zuschauerzahl sehr positiv, spricht für de Cup! De Pokal isch au Geil und mir spieleds gar nöd schlächt bis jetzt, es isch uswärts und es isch Bern!
-
- Offizieller Beitrag
Mit Swisscom TV chasch ufnäh und dänn grad luege, wänn's dure isch. Immerhin.
-
Kurze Regelfrage:
Ist es nicht verboten bei einer keilerei von der spielerbank aufs eis zu springen und mitzumachen? -
Die Schiris sind underschti
-
Bern defensiv extrem solide. Und das mit den Absenzen. Wir bringen nach vorne nix zustande ..
-
Aber gaaaar nix
-
Euses Spiel gäge führe isch hüt leider z ungenau.
-
Läckmer am A...
-
-
Aber nei.. Echt.. Isch das e 2-er ..
-
- Offizieller Beitrag
läck...
-
- Offizieller Beitrag
De Matchwinner isch de Schiri - und das vom Kommentator wo en ehemalige Hockeyschpieler isch ;o)
-
- Offizieller Beitrag
Zum Glück isch de Scheiss Cup ja eh unwichtig.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!