Ruhig heute, ein schlechtes Zeichen. Irgendwann reisst jede Serie, aber heute?
Biel liegt uns ja nicht besonders und wird nicht so offensiv wie die beiden Tessiner Clubs spielen. Trotzdem...
Ruhig heute, ein schlechtes Zeichen. Irgendwann reisst jede Serie, aber heute?
Biel liegt uns ja nicht besonders und wird nicht so offensiv wie die beiden Tessiner Clubs spielen. Trotzdem...
Wird sicher schwirig werden gegen Biel. Wir haben seit letztem Jahr wirklich Mühe mit denen....Es sollte im Normalfall reichen. Hoffe die Serie reisst heute noch nicht! Habe Geld auf den Z gesetzt haha...
Lassen wir uns überraschen...ich tippe auf ein knappes 4:3 für uns.
aaattttaaaaackeeee......
Sieg! Ihr macht das schon! Gruss aus Alba
Ich sage nur Charaktertest, alles eine Frage des Kopfes.
Biel immer unangenehm. Allerdings zur Zeit nicht grade gut unterwegs. Knorziger Sieg.
Okay, dann schwimme ich mal gegen den Strom und sage: "Klatsche für Biel - jawohl!!"
Spielbeginn frühstens 20:30 weil die lahmen Bieler im Stau sitzen...
tooooll + TC zeigt Standbild uf em Kanal, statt en Text iiblände
Spielbeginn 21:05... [FACE WITH LOOK OF TRIUMPH]
lowest, gits da kei Reglä, wänn sie müend abfahre oder vor em Spiel döt sie?
verstahn nöd ganz, wieso Klöte - Zug 1h vor eus afaht
Zug chunt glaub nöd ganz us de gliche richtig wie Biel...
aber au Zug isch im Stau gstande.... weiss nöd wo de Stau gsi isch, aber wänns de normal Fiirabigstau rund um Züri isch, dänn wür ich's nöd würklich verstah. Han aber i eusnä tolle news portal no nüt konkreters dezue gfunde
edit:
"Der #EVZ steckte im Zürcher Verkehr fest. Das Anspiel verzögert sich um 20 Minuten. #EVZ ohne Sondell und Erni in der Abwehr."
Han vo Zug bis i d'Halle genau e Schtund gha dur d'Stadt. Spielbeginn 21.05. Isch en Unfall in Seebach gsii, Gubrist einspurig
und ambri isch am samschtig (Ferienende) scho am föifi i de halle gsi...
Stau zwüsched Wettige und Seebach wäg Unfall, Strass gsperrt gsi... Scho nöd normale Firabigstau
Bi scho dihei. Hät mi agschisse warte.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!