• Offizieller Beitrag
    Zitat von Zesi 05

    Das Problem ist, dass sie gegenüber grösseren Gruppen Schweizerdeutschsprechenden dort sehr kritisch sind. Haben neben mir vor ca. 2 Jahren auch 15 ZSC-Fans rausgenommen, obwohl die neutral gekleidet waren. Sogar die Lausanne-Fans rundherum waren schockiert.

    Ja das habe ich mir gedacht. So was gab es ja auch schon bei Güllen-YB. Geht wohl nur wenn die Gruppe klein ist.

  • Es zählt ja d Leischtig uf em iis. die 40 Minute woner mal gspielt hät, sind ja nöd schlächt gsi. Aber mir münd ufpasse, dass mir die Playoffs nöd wäge de Goalieposition als Meisterkandidat nüme in Frag chömed. Chamer da würkli niemert meh verpflichte?

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Reto

    Das het jetzt nöd allzu vill mit de aktuelle Situation z'tue. Oder scho? Er chan ja eh nöd schpile. Muess er sich vorbereite, zum uf de Tribüne sitze?


    Dänk wo-ner na gspit hät...

  • Zitat von ZSColin

    Man of the match - für mich: Ganz klar die Nr. 84! Bäumle hat seinen Job gemacht. Chance gepackt! Mal schauen ob Crawford ihn noch einmal bringt. Leistungssteigerung des Teams frappant gewesen. Warum nur nicht von Anfang an so? Auch wenn der SCB am Anfang volle Pulle gegangen ist - immer schludert der gegnerische Torhüter nicht so wie bei den Treffern vom 1:3 bis 4:3!

    So wie unser bei den ersten beiden Toren vom SCB? ;)
    Bern konnte die volle Pulle - fast schon erwartungsgemäss- nicht drei Drittel lang durchziehen können, was uns erlaubt hat ins Spiel zurückzukommen...

    Das Spiel war wirklich mittelmässig, Hauptsache gewonnen! [emoji41]

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Blackstar


    Bäumle stark. Gab dann immerhin in Ruck. Wird uns aber Ende Januar verlassen.

    Denke nicht, liegt am ZSC.

    Bäumle wurde Mitte ­Dezember von den ZSC Lions verpflichtet, als Leimbacher ausfiel. Sein Vertrag läuft vorerst bis Ende Januar, und natürlich würde er gerne bleiben. Mit seinen Paraden machte er gestern beste Werbung.

    • Offizieller Beitrag

    Bäumle ist schon eine andere Nummer als Leimbacher, er war bei Ambri die Nummer 1 bis er von Schaefer verdrängt wurde.

    Schlegel ist ein Talent das sich bis jetzt hervorragend geschlagen hat, er verdient es, weiter gefördert zu werden.

    Bleibt noch Flüeler, der natürlich eine Chance verdient und zudem noch einen laufenden Vertrag hat.

    Ich hoffe einfach wir ziehen beim Goalie Lotto die richtige Zahl wenn es um die Wurst geht......oder wir spielen so gut dass es keine Rolle spielt!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    wird no interessant wänn de flüeler zrugg isch. wieso hät er hüt am bäumle nöd vo afang e chance & am schlegel e pause geh?
    bin de meinig, dass de schlegel no paar pausene vor de po brucht; isch nöd eifach, über so langi ziet konstanti leistig z'bringe!

    @colin, din ernst?
    lausanne als gägner isch sowas vo scheisse müehsam & d'lüüt & stadion/verein sölled no schlimmer sie

    Yup, min ernst. Aber klar, ich würd nur go sitze und au nur, wänns en Bereich hetti wo für Z-Fans reserviert isch oder zumindescht gmischt isch.
    Bin no nie amene Game usswärts i dem Stadion gsi (d.h. im Stadion scho, isch aber es Konzert gsi), aber vo dem was mer überall so liest sind
    d'Zueständ würkli übel - ganz, ganz übel.
    Betr. Gägner: Egal - isch Final!

  • Zitat von Der Weise

    Hör doch auf mit den Flüeler Gerüchten. Entweder sagst Du was Sache ist oder bleibst ruhig. Flüeler hat sich in all den Jahren noch nie etwas zuschulden lassen kommen!
    Als bitte, Facts oder Ruhe!


    Ganz dinere Meinig. Chindergarte go inhaltslosi Grücht streue! Und wenns scho länger her isch, sowieso fraglich warum er jetzt demit chunnt!

  • Zitat von ZSColin


    Yup, min ernst. Aber klar, ich würd nur go sitze und au nur, wänns en Bereich hetti wo für Z-Fans reserviert isch oder zumindescht gmischt isch.
    Bin no nie amene Game usswärts i dem Stadion gsi (d.h. im Stadion scho, isch aber es Konzert gsi), aber vo dem was mer überall so liest sind
    d'Zueständ würkli übel - ganz, ganz übel.
    Betr. Gägner: Egal - isch Final!


    ok, go hocke isch natürlich öppis anders: hani ja au viel gmacht, aber bisher nöd in Lausanne. Ich glaube nöd dra, dass sie en Sitzplatzbereich für eus werdet frei geh: wieso au?
    Git dänn nur meh Zürcher wo chömed + die müend ja dänn au abgschottet/bewacht werde...

    Schlimmer als i de Meisterjahr in LugaNo chans hoffentlich nöd werde, das sind nöd immer die beschtä Erfahrige gsi, uf de normale Sitzplätz. Aber uswärts en Titel fiere findi nöd soo toll, drum wird ich mir die Reis erspare und das Spiel im TV ahluege (es sei denn es git no irgendwo es offiz. Viewing).

    Wieso chönd mir nöd für die nöchste Jahr e spezielli Lösig i so Fäll mache?
    Z.bsp. i de KeBo oder es Spiel im Freiä: uf de offene Rennbahn oder im Letzi oder uf em Hardturm? Chan ja sicher churzfristig mit Tribüne erwieteret werde oder vo mir us grad wie de Fussballfinal in Bern, natürlich au im Wankdorf :nixwiss:

  • guet, da häsch du scho rächt, aber wänn mer de Cup ja wett forcierä, dänn müesst mer de Final halt au amne Sa.Namittag mache, wo meh Lüüt cho würdet. In Bern sind d'Cupspiel anschienend i de SK inbegriffe, im Gägesatz zu eus.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!