Der Nationalmannschaftspausenschlaf geht weiter...
ZSC - Kloten 16.2.2016
-
-
glaubs bald ziet zum hei gah...
schiri pfiefed wenig, chlote isch scheisse & mir topped beid!
mag mi nöd a so es schlächts spiel erinnerä, hine schwümmfäst & vorne au nüt.
bisher am uffälligschte isch no de schlegel. -
Hüt isch aber gar nix los, omg
-
Heieiei ist das ein grottenschlechtes Spiel! Dazu kommt noch der nervtötende Spastenverein welcher seit gefühlten 100 stunden den gleichen müll singt...schrecklicher abend hahaha
-
Sehr viel Luft nach oben aber wir haben ja noch viel Zeit bin zu den PO !
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
4 mal verlieren gegen Kloten geht gar nicht! Und den Qualisieg verspielen auch nicht!! Damn! Auf jetzt!
-
gaht doch, scho fast, muen nur motze
wobie, wänn chlote ihri chance würed mache, wär das spiel scho längst entschiede!
de gerber, de vollpfoste, würeds au gschieder i ränte schicke... -
Glückliches 3:3 und kurz vor dem ende fast noch der siegestreffer...bin zufrieden mit einem punkt! Alles in allem ein abend zum vergessen
-
Also 1:2 isch au glücklich gsi...
-
Zug und genf verlieren.
-
-
Sie händ ab em 2. Drittel nöd schlecht gspillt! D'Schiibe isch nöd immer für 'eus' gloffe und de unbedingti Iisatz isch nanig da gsi...
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Studi66Auf diesem Gruppenfoto sind ein paar eigenartige Werbeträger (Epiney, Vujo, M. Yakin, Frieda Hodel)....
So z'säge durch und durch e peinlichi Sache, die Servelat-Promis am Skateathon. So öppis würdi eigentlich in Chloote oder bi GC erwarte, aber was macht mer nöd alles, zum a chli Gäld für de Nachwuchs cho.
-
Scheisse mann ehrlich
-
Was für ein Kehrausgig. Niveau mehrheitlich im Nirgendwo. PP Grottenschlecht, Penalties wie immer. Torgehäuse ist halt auch kein Tor.. Und dann noch dieses Goaliegewechsel. Da ist überall Luft nach oben.
-
Charakterlosi sautruppe, eimal me ime derby. 2 drittel simmer ad wand gspillt worde. Matthews nur für d highlights uf nhl.com gspillt, spitze vom iisberg sin penalty
-
-
Klar spielt Matthews manchmal etwas für die Galerie, aber der Junge ist 18 und macht so viele Punkte. Man kann nicht erwarten, dass er noch besser spielt. Und wie er oft aus keiner Chance eine Chance macht, ist Gold wert.
Aber die Mannschaft hat natürlich sehr viel Steigerungspotential. Es reicht nicht, ein Drittel aufzudrehen. Im Gegenteil, das zeigt nur, was möglich wäre. In 2 Wochen und 2 Tagen beginnen die Playoffs. Dann ist Zahltag. Vor vier Jahren haben wir das letzte Mal eine Playoff Viertelfinal Serie mit einem Sieg gestartet und zugleich uns mit weniger als sieben Spielen für den HF qualifiziert.
Zeit, das beste Hockey abzurufen.
-
a d'Wand simmer nöd gspielt worde, aber wie gseit: en besserä Gägner hetti s'Spiel vorher scho für sich entschiede gha und es wär nöd zum usglich cho!
ich hoffe scho au, dass mir eifach chli Ufwärmziet brucht händ, nach de Pause, aber ich befürchte, dass sie wieterhin mit de Iestellig spieled: schön spiele + 20min ufdreie langed ... -
Davos cha etz us eigener chraft qualisieger werde...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!