Z - Frib (scho verbie)

• au wänn s'Resultat nöd en eigne Fred bruche wür, ich finds no "interessant" was hüt alles gloffe isch + frög mich vor allem, was genau am Schlächtischte gsi isch?

isch es:
    - s'Französisch- und s'Hockey-Unwüsse vom Speaker?
    - s'Pfieffä vo de Schiri?
    - oder glich eusi Chance-Uswertig?
    - min Kommentar?

de komisch Speaker hät glaubs im 2. Drittel s'1.Mal die richtig Nummere vo eim uf em Bänkli gseit (uf franz.), aber am Beschte hani de Torschütz "Juuhlian Sprunger" gfunde :suff:

Wieso mir trotz all dene Chance und no meh Strafe glich nöd 3 Pünkt gholt händ, isch mir eigentlich es Rätsel; Au wänn all obe erwähnte Pünkt dezue bietreit händ, das Spiel muesch weder i d'Verlängerig gah, no sust verlüre!

• He he, geili zämefassig... Also s Highlight für mich sind einersits die würklich sehr schwache Refs gsi (drüfachs Beistelle am Nilsson i de Vlg z. Bsp. churz vor em Gägegoal) oder aber de Rundblad wo glaub i de Verlängerig elei ca. 6 100%igi vergä hät, unfassbar gsi!!!

Und au da blib i debi, die huere Vacherins sind und blibed eini vo mine absolut rote Tüecher i däre Liga, was für e Mongotruppe. Aber gschlage händ mir eus hüt ganz elei...

Gesendet von meinem Redmi Note 2 mit Tapatalk

• Ja heute war unfassbar....das Spiel über die meiste Zeit durchzogen...Und dann wenn man mal gefährlich vors Tor kam verschiesst man kläglich! mit der Verlängerung zusammengezählt hatten wir sicherlich zehn 100 prozentige... Es war wirklich unfassbar!

Die Jungs sollen im Training bitte mal an den Schüssen arbeiten...denn wir hatten heute auch wieder Chancen mit denen man ansonsten 3-4 Spiele gewinnt...

• Ein Match auf bescheidenem Niveau. Wir wollten nicht. Fribourg kann nicht. Fribourg war nur dann gefährlich wenn Mdm. Sprunger auf dem Eis war. Saikonnen gut. Unsere Chancenauswertung lausig. Die Schiris unterirdisch.

Ein Novembermätschchen bei dem Fribourg die Punkte besser brauchen kann als wir. Jetzt kommt dann Zug. Ein richtiger Gradmesser.

Einmal editiert, zuletzt von Blackstar (21. November 2016 um 12:46)

• das hani i de Ufzählig vo Pleiten-Pech-und-Pannen no vergässe:
    han gmeint, dass d'Bilder erst ab nöchst Saison im Stadion zeiged werdet?
    Isch wenigstens interessant gsi + hät au grad zeiged, wieso das es amigs gfühlti 5-10 min duret, bis d'zebras ihre Entscheid troffe händ...

• Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

das hani i de Ufzählig vo Pleiten-Pech-und-Pannen no vergässe:
    han gmeint, dass d'Bilder erst ab nöchst Saison im Stadion zeiged werdet?
    Isch wenigstens interessant gsi + hät au grad zeiged, wieso das es amigs gfühlti 5-10 min duret, bis d'zebras ihre Entscheid troffe händ...

Sie nämed sich aber scho rächt lang Ziit. Wänn das Goal nöd gisch, dann chasch i de PO's 1/3 vo de Goal nümme geh, will eine
    mit em Schliefschueh im Torruum staht und vom Gägner det hi drängt worde isch.

Und au am Schluss isch es doch nach de 1. Szene klar gsi, oder nöd?

• Wäre dringend an der Zeit - mit allen Bildern von allen Kameras aus allen Winkeln. Das unsägliche Theater, wenn die Schiris - vor Schweiss triefend - sich in die Zeitnehmer-Loge vor einen Computermonitor drängen, um dann aus diesem Blickwinkel zig Mal eine Szene zu verfolgen, muss endlich beendet werden. Zumal die Zuschauer im Stadion auf dem Videowürfel die Situation mittlerweile wohl in besserer Qualität sehen als die Referees.

Der War-Room hätte auch den Vorteil, dass die Plage des Geschnorrs der Schiris mit den Trainern aus jedwedem Anlass eingedämmt werden könnte. Mir fällt z.B. auf, dass "Liganeuling" Jalonen sich diese "Redefreudigkeit" offenbar nicht gewöhnt ist, bzw. er sich jeweils einigermassen überrascht an die Bande bemüht, um den (unverlangten) Erklärungen des Schiris zu lauschen.

• Offizieller Beitrag

Sehe ich anders. Im Hockey ist es m.E. sehr gut geregelt.

Im Football fallen gewisse Dinge leider nicht unter die Coach's Challenge, aber besser als nichts.

Und dann haben wir noch den Fussball wo die Regeln Lichtjahre hinter der Entwicklung herhinken.

Dort wird nicht mal die Zeit korrekt gestoppt sondern auch dies wird dem einem Mann übertragen, der dann auch noch relativ willkürlich die Nachspielzeit bestimmt und auch diese willkürlich abpfeift. Dort haben wir mit Abstand den grössten Nachholbedarf!

• Zitat von ZSC_Forever

nein, werden ab sofort gezeigt gemäss Beschluss von letzter Woche

uups, ok. han gmeint, das seg erst ab nöchst Saison... aber ebe: bin au defür, dass mer das amne neutrale Ort ahlueged und en Entscheid fällt! Das nimmt d'Schiris us de Schusslinie und sie müend nöd (sälber) ihre Entscheid vo vorher wieder rückgängig mache.

Chasch wohl trotz vielne Kamera + gueter Qualität nie usschlüsse, dass es nöd all glich gsehnd, aber immerhin chasch mit dene Hilfsmittel hälfe söttig umstritteni Entscheid z'verringere.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!