für mich au ok, obwohl mich das ja 40.- chostet

Hockeymanager
-
-
- Offizieller Beitrag
sproblem isch viellicht, dass nöd all teams vo da ine sind....ich wär suscht scho au däbi aber es sind nurno 2 täg bis zum start....
ralf, chöntsch ja au nur mit eim team mit wette und vorher säge mit wellem vo beidne.....Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk
-
easy, ich bin gern Sponsor
was mir no hälfe wür: gits evtl irgendwo e offizielli Liste mit Verletzte vo allne Teams?
nimms nöd ah, aber fröge schadet ja nöd... -
- Offizieller Beitrag
Bin au debi, aber d'Siite isch bi mir im Gschäft scho mal gschperrt. Wird nüt mit schpontane Wächsel.
Dänn lahn ich mini Gurketruppe eifach mal uflaufe und luege, öb die guet isch oder nöd. -
- Offizieller Beitrag
Also, söll jede da sin Teamname schriibe wo mitmacht mit 20.-
ich gib dänn mis Twint oder Bankverbindig a zum iizahle (oder life i dä halle am friitig bzw. morn).ok für all?
-
Klar, das passt.
Zesi
-
same same cm8
villicht chönt öpper dä Fred no in Stammtisch verschiebe. Chönt mer no vorstelle das das alli wo nöd mitmached nöd so brennend interessiert.
-
- Offizieller Beitrag
Ob das unter "ZSCFans" oder "Stammtisch" erscheint ist Hans was Heiri! Und es geht ja um Hockey, denke das passt schon. Der Titel "Hockeymanager" ist ja klar, muss keiner lesen der nicht will.
-
- Offizieller Beitrag
Also mal butter bei die fische.....
bis jetzt zum mitmache gmäldet händ sich:
"larlf / icerockers"
"zesi"
"cm8"
"the Hotschsens" aka Reto
"ZetEssCee" wär dänn ichsind also summa summarum erst 6 vo 15 wo bis jetzt i dä Liga sind....da es e offeni liga isch chönd det no meh däzue cho....han sie offe gmacht will uf mini afrag da ihne grad mal vier ohre gschriibe händ :-o
Larry, bisch du au däbii ?
machmer
Pot -> 1. Rang 50% / 2. Rang 30% / 3. Rang 20% ?
oder Meister 70'% und Vize 30% ?ich schriib eu mini zahligsverbindig inere PM!
Kleingedrucktes: im Falle einer Absage des Playoffs infolge höherer Macht (wie z. B. ein Virus) geht der Pot in den Besitz des Kassiers über!
Gruess
ThomiGesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk
-
Grazie.. Ja die andere 9 wo bitrette sind, werdet ja wohl au via Forum druffcho si oder bekannti vome forumsbsuecher sii.. Söll dir jede vo dene eifach schnell e PM mache
Potverteilig weri für 70 / 30:)
-
- Offizieller Beitrag
ok, will keis veto cho isch 70% / 30%
findi au besser....Zesi, wie lang gahts amigs bis die d'siite updatet händ?
-
im normalfall, ist aber nicht immer so, 12 uhr am tag nach dem spiel
-
ok, will keis veto cho isch 70% / 30%
findi au besser....Zesi, wie lang gahts amigs bis die d'siite updatet händ?
Da frögsch de falsch, spiels au s‘erschtmal:)
Aber jetzt sind dresultat dine -
vo mir us: die erste 4 und d'Quali jetzt grad abbräche :idea:
immerhin gseht mer jetzt, wer gar nöd ume gsi isch + chan d'Ufstellig ahpasse...
-
- Offizieller Beitrag
Larry, bisch du au däbii ?Nei! Mir isch scho es Tipp Spiel zviel Ufwand! :razz:
-
- Offizieller Beitrag
https://www.kicktipp.ch/it5solutions/profil/login
Schtiigt da au no öpper ih?
Zwei Pinnwändler sind min. det ... [emoji6]
-
doofi Frag: sind eigentlich all wo i de Liga debie sind, au vo de Wand (und/oder zahled)?
ich fänds no cool, wänn die wo de Pot gfüllt händ au i de PO gägenand spieled und nöd wäge andere dänn a de PO nöd mitmache chönd...
d.h. sofern ich das richtig gläse han, dass nach de Quali die beste 8 gägenand PO mached. -
- Offizieller Beitrag
Nei Ralf es sind ebe nur 5 (mit 6 teams) vo dä Pinwand däbi und drum hani dliga müesse "offe" mache. Es het suscht gar kei Playoffs gä. Eine hät nonig zahlt.
Weiss grad au nöd, wie mer das am schluss söled mache.....
Falls es kei gschiedi lösig git gibi dä chole eifach zrugg..... -
ok, danke für d'Info! schad, dass nöd meh vo da debie sind...
luege mer mal, wieviel vo de Wand alles d'PO schaffed und chönd dänn entscheide oder so und Du seisch es ja richtig: falls zwenig für e Lösig stimmed, ähndets halt ohni Gäld.
Debie han ich scho mini Früehpensionierig wellä ieleite -
ok, danke für d'Info! schad, dass nöd meh vo da debie sind...luege mer mal, wieviel vo de Wand alles d'PO schaffed und chönd dänn entscheide oder so und Du seisch es ja richtig: falls zwenig für e Lösig stimmed, ähndets halt ohni Gäld.
Debie han ich scho mini Früehpensionierig wellä ieleiteDreamer
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!